Naar Kaneels huis natuurlijk.quote:
Goed puntquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vergeet nog wat bij m'n samenvatting!![]()
Bij Tams vond ik het volgende plaatje passen:
[ afbeelding ]
True datquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar Kaneels huis natuurlijk.
[..]
Goed punt
Maar sowieso, Rokje, Tamashii en Fera zijn hele leuke dames
treu storyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar Kaneels huis natuurlijk.
[..]
Goed punt
Maar sowieso, Rokje, Tamashii en Fera zijn hele leuke dames
En de naam van de dame die als laatst erbij kwam ben ik even kwijtquote:
die kwamen later zeker?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En de naam van de dame die als laatst erbij kwam ben ik even kwijtMaar was ook erg gezellig.
En Remlof natuurlijk
Ask everybodyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Remlof schijnt een uberbaas te zijn
Is mij ook ontschoten ja.. Ik zat even met m'n hoofd ergens anders 't laatste uurtje ofzo..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En de naam van de dame die als laatst erbij kwam ben ik even kwijtMaar was ook erg gezellig.
En Remlof natuurlijk
Ik weet wel een naam, maar geen idee of ik die hier neer mag gooienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is mij ook ontschoten ja.. Ik zat even met m'n hoofd ergens anders 't laatste uurtje ofzo..
Ohh, gewoon wat dingenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet wel een naam, maar geen idee of ik die hier neer mag gooien
Wat dan?
Trustenquote:
Is me niet opgevallen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wedden er was een lekkere barvrouw of bediende
Nieteens, stonden 2 dudes achter de bar, en wat er in het wild leip was niet veel bijzonders..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wedden er was een lekkere barvrouw of bediende
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens, stonden 2 dudes achter de bar, en wat er in het wild leip was niet veel bijzonders..
Nee, I wish...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |