NU OP RTL7!quote:Een naziwetenschapper creëert een gemuteerde soldaat. Hij is een reusachtige zombie met bovennatuurlijke krachten. Het monster is onverslaanbaar en gaat een zware strijd aan met een dappere soldaat. Uiteindelijk weet de mutant deze soldaat te verslaan en hij laat een spoor van verwoesting achter.
Veel te koud ook buitenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wilde uitgaan, maar no fucking way, dit moet ik zien.
Op de Piratebay 2 gig aan datakostenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt trouwens dat deze film niet is ge-edit met Windows Movie Maker, maar met Sony Vegas Pro 11. Voor de echte bazen hoor, kost geloof ik al gauw 7 euro op martplaats.
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het gebaseerd op een waargebeurd verhaal? Ik houd niet zo van overdreven oorlogfilms.
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het gebaseerd op een waargebeurd verhaal? Ik houd niet zo van overdreven oorlogfilms.
¤7.14 nu hoor. Kut BTW verhoging.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt trouwens dat deze film niet is ge-edit met Windows Movie Maker, maar met Sony Vegas Pro 11. Voor de echte bazen hoor, kost geloof ik al gauw 7 euro op martplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |