Behalve bij Sierd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als voetbal cabaret wordt, haak ik af.
Die nederlaag kan hij nog niet aan.quote:
Dat laat hij inderdaad aan de joodjes overquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ergert hij zich tenminste niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Oeh, scherpe comeback zegquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat laat hij inderdaad aan de joodjes over
Mooiste stad van NLquote:
quote:
EL is belangrijker.quote:
he witte, neem ff een bakkie mee.quote:
Je bent zelf een topique titelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie in berenpak![]()
Dat moet topique titel worden
Nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie in berenpak![]()
Dat moet topique titel worden
Spar toch wel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
grappige is dat ik geen een van die winkels onderaan geen eens ken
heb toch eens geduld man.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:07 schreef julian6 het volgende:
Wanneer gaan ze over de wedstrijd van ajax tegen die steenrijke club praten?
alsof het ze niks boeit!
idd zit er ook op te wachten. De beste club van Nederland Ajax moet natuurlijk wel aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:07 schreef julian6 het volgende:
alsof het ze niks boeit!
huilieeeeeeeequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:07 schreef julian6 het volgende:
alsof het ze niks boeit!
ja, leuk, grappig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
idd zit er ook op te wachten. De beste club van Nederland Ajax moet natuurlijk wel aandacht krijgen.
was dat jouw vraag?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:07 schreef julian6 het volgende:
alsof het ze niks boeit!
Ze waren echt niet gruwelijk goed hoor..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:09 schreef julian6 het volgende:
Wat lult gijpAjax speelde gewoon goed!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:09 schreef julian6 het volgende:
Wat lult gijpAjax speelde gewoon goed!
Hou je bek eens gozer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:07 schreef julian6 het volgende:
alsof het ze niks boeit!
Nee ok, maar Gijp vind City rukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze waren echt niet gruwelijk goed hoor..
is toch ook zo? Matige spelers buiten de aanval.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is toch ook zo? Matige spelers buiten de aanval.
Vergeleken met Barca en Real wellicht, maar vergeleken met de selectie van Ajax zijn ze toch beter.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee maar draaien wel een slecht seizoen met een slechte tactiek.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef Ties02 het volgende:
mogen er alweer ajacieden naar de kuip?
5 jaar was het toch
Ik vind Milner en Barry ook niet beter dan de lamme en de blinde.quote:
Je kunt beter SV kijken.quote:
Touré Nasri Kompany Clichy zijn ook maar matig zeker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Milner en Barry ook niet beter dan de lamme en de blinde.
Nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Touré Nasri Kompany Clichy zijn ook maar matig zeker.
Bij de senioren sta je om half 8 voor de kantine te blauwbekken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:17 schreef Doublepain het volgende:
In de jeugd bal je ook wel eens om 10 uur ofzo
wintertijdquote:
Niet in Eindhoven, daar staat de tijd al jaren stil.quote:
uhm... okquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:19 schreef Abed het volgende:
[..]
Niet in Eindhoven, daar staat de tijd al jaren stil.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:19 schreef Abed het volgende:
[..]
leuke grap man, misschien moet je komiek wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:19 schreef Abed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:19 schreef Abed het volgende:
[..]
of van een dak springen.. Zoveel leuks te doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
leuke grap man, misschien moet je komiek worden
Huilebalk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
leuke grap man, misschien moet je komiek worden
quote:
quote:
Alleen zijn vriendin is lelijk mangquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen zijn vriendin is lelijk mang
Op deze foto valt het iets mee ja, op die andere is het gewoon net een zombiequote:
Ja omdat er toen windkracht 10 wasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op deze foto valt het iets mee ja, op die andere is het gewoon net een zombie
Ziet ie altijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja omdat er toen windkracht 10 wasAlleen Stroot zag er wel baas uit.
anders post je jouw vriendinquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ze gewoon eng en lelijk.
Ze oogt een beetje chagrijnig, maar ze is zeker niet lelijk...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ze gewoon eng en lelijk.
ok manquote:
De spits haalde niet de castaignos uit het vuurquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:28 schreef tong80 het volgende:
Toen ie Schilder inbracht kwam het minder uit de verf.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:28 schreef tong80 het volgende:
Grappigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:28 schreef tong80 het volgende:
Beroerde trainer. Maar een held als analistquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:28 schreef tong80 het volgende:
Het ligt allemaal aan instelling ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die komt rustig, tenminste een goeie instelling
Sorry, spelers van het 2e van PSV vergeet ik soms wel eens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ga het niet nog een keer uitleggen![]()
![]()
Binnen 1 dag?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, spelers van het 2e van PSV vergeet ik soms wel eens.
geeft niet op, zoekt het bij zichzelf en moet een eerlijke kans krijgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan instelling ja.
quote:
Alleen kan 'ie er niks van.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
geeft niet op, zoekt het bij zichzelf en moet een eerlijke kans krijgen
Was een tatoeage.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Kapper van Lens is niet scheel itt die van Clasie
Daarom. DoublePain weet dat nog niet.quote:
De echte 60s look is niet lelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef Dreassic het volgende:
Lol Natuurlijk gaat derksen geen opmerkingen maken over kapsels en gekleurde schoenen, met dat kapsel van hem en die felgele schoenen die ie nu aan hefft.
Hi volede de bui al hangen, als ie wel wat had gezegd had Genee zeker wat gezegd
Wat weet ik niet>?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom. DoublePain weet dat nog niet.
Hij moet hier naar toequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Lens heeft een matige Haararchitect.
Was een foutje van mij. Zie mijn reactie daarna. ik complimenteerde jouw plaatje door erop te reageren.quote:
Zo, die zit weerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En jij weet waar je over praat, jij heb een UI van Sana
Bedankt voor je compliment, dit gaat op mijn CV staanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een foutje van mij. Zie mijn reactie daarna. ik complimenteerde jouw plaatje door erop te reageren.
Goed gezien. Sana-kapsel zou hem beter staan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En jij weet waar je over praat, jij heb een UI van Sana
Als hij aan incest deed wel jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Goed gezien. Sana-kapsel zou hem beter staan.
Als je een ananas wil zijn, jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Goed gezien. Sana-kapsel zou hem beter staan.
Het kost 70 euro...maar dan heb je wel een rock 'n roll kapselquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij moet hier naar toe
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment, dit gaat op mijn CV staan
En jij bepaalt wat normaal is?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
Goed, doe maar weer normaal met z'n alle.
Het is reclame hč, dan mag het toch wel even.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
Goed, doe maar weer normaal met z'n alle.
Mag niet reageren van GGMMquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als hij seks met zijn, laten we zeggen zijn moeder had zou het kapsel hem beter staan?
Wilde het net zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt je reactie gequote ipv geëdit, het staat er dus alsnog fout
Je faalt wel heel erg
Je blijft m'n lievelingsPSVer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen.
Ben te moe. Gaf dat veel eerder aan vandaag.
VI wordt ook zelden op waarde geschat door de massa.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op moviemeter heeft hij 0.90 van de 5
Nou ja, jij dus niet.quote:
Hij leunde niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet zo ver naar achter leunen op die goedkope stoelen, dat ding breekt niet zomaar af
Best goed gedaan bij Fulham, hij heeft zijn carriere later pas verpest.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Collins John domme lul je had Twente nooit moeten verlaten
Dit ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, jij dus niet.
maar ik vind je wel weer lief dat je vanmiddag die linkjes met plaatjes neerzette in feedback.
We dwalen af...![]()
Was onterecht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die rode kaart van Davids tegen PSV in de extra tijd
Vettel is inderdaad ranzig.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:53 schreef Ties02 het volgende:
Dit is echt zo'n typische tweedehands auto verkoper
Goed gesproken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:53 schreef Ties02 het volgende:
Dit is echt zo'n typische tweedehands auto verkoper
Naam?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een vrouw met 80 miljoen op de bank en ontelbaar veel huizen.
Alves?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft de uitstraling van een Skoda automonteur.
Je posts zijn hier wel van een hoog niveau vandaagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
OHOHOHOHOHOHOHOH WIJ ZIJN VOETBAL INTERNATIONAL! OHOHOHOHOHOHOHOH WIJ ZIJN VOETBAL INTERNATIONAL.
Ja mijn echte VI kennis is een beetje verloren gegaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je posts zijn hier wel van een hoog niveau vandaag
Die jongen komt niet door de doping controle vandaag, Rensie is een soort Lanciequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je posts zijn hier wel van een hoog niveau vandaag
Donderdstraal een eind op joh!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:56 schreef Shreyas het volgende:
De show van vandaag is trouwens best matig
Ben een beetje van me apropo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongen komt niet door de doping controle vandaag, Rensie is een soort Lancie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |