Hij lijkt op zijn vaderquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben al verliefd op jouw zoontje
Omarmen? NOU NOU. Zal jou alleen nooit overkomen he autistjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:46 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zat net dus College Tour te kijken met held StingMaar dan was er dus een compleet irrelevant shot van een jongen en dame die elkaar omarmden.
Maar ik bedoel, wat bezielt dat soort mensen? Waarom kunnen ze niet gewoon normaal zitten? Bewaar je intieme handelingen voor in je slaapkamer ofzo. Val anderen daar niet mee lastig.
Gewoon van die figuren die dan op zondag in een overhemd in de bios met hun 'dinnetje' zitten.Bah.
quote:
Je voelt je nogal aangevallenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:54 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Omarmen? NOU NOU. Zal jou alleen nooit overkomen he autistje
Dat heb ik wel eens hoorquote:
Dat staat er tochquote:
Uhuh ja man! Beetje jammer dat je er helemaal naast zitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je voelt je nogal aangevallenWedden, jij bent zo een jochie die ik omschrijf in de OP. Zo'n figuur dat de hele dag het gejankzak van vrouwlief moet aanhoeren om haar in de avond tegen haar wil in te raken. Je gaat op de zondag gezellig met haar in de Prius gehuld in blauw overhemd en opzij gekamde haren richting de schoonouders, om die netjes met twee worden aan te spreken.
Ja, dat ben jij. Zeker weten.
Hierom heb je geen vriendin.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh dat ookWaarom pikken gasten dat gejankzak van die dames? Altijd maar onder plak en maar braaf luisteren.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:13 schreef mymoodfentje het volgende:
TS is overduidelijk jaloers en mist het allemaal zo erg dat hij er een misgunner van wordt, een echte jaloerse kotsbak. Walgelijk, niemand mag hem, kijk hem zitten achter ze pc met energydrank en chippies, puistenbekkie, ja mensen het is duidelijk, TS is de mongol in deze topic.
Vreselijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:15 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Terechte klacht, helaas wordt er als je er iets van zegt meteen de stempel jaloers op je voorhoofd geplakt.
Collega van me ook, zit de godganse dag met/bij zn vriendin en tijdens het EK gingen we bij iemand voetbal kijken. Samen pikten ze de meest relaxte stoel in, bij elkaar op schoot, beetje fluisteren en kusjes geven aan elkaar, en geen minuut aandacht gegeven aan een van de andere 20 mensen die er waren![]()
En als je er dan iets van zegt, dan geeft hij je een blik van : U mad bro? Ik heb een vriendin, zo lekker neuken, stoer toch? Nee gast je bent gewoon een kk kneus als je je zo gedraagt
Heb ik niet. ( maar wel chicks die het graag willen zijn ) u mad?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Vreselijk.Wat vond jouw vriendin ervan?
TS is een rancuneuze maagd die andere het geluk niet guntquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:46 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zat net dus College Tour te kijken met held StingMaar dan was er dus een compleet irrelevant shot van een jongen en dame die elkaar omarmden.
Maar ik bedoel, wat bezielt dat soort mensen? Waarom kunnen ze niet gewoon normaal zitten? Bewaar je intieme handelingen voor in je slaapkamer ofzo. Val anderen daar niet mee lastig.
Gewoon van die figuren die dan op zondag in een overhemd in de bios met hun 'dinnetje' zitten.Bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |