Maak ik bijna dezelfde fout als jouquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:53 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
thanx, maar zou je die } ook willen verwijderen? bedankt
Je weet waarom a_a verdwenen is he?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:08 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Maak ik bijna dezelfde fout als jou
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je weet waarom a_a verdwenen is he?
Ik ben denk ik de enige die momenteel het feedbacktopic onderhoudtquote:Op donderdag 1 november 2012 13:05 schreef nelisb het volgende:
Verkocht.
[TK] Black new IPad (IPad 3) 16 gig alleen Wifi
Edit: Jullie zijn wel retetraag met sluiten hoor![]()
Ik werk van 8 - 16:30 en ben dan 17:15 thuisquote:Op donderdag 1 november 2012 17:40 schreef nelisb het volgende:
Nou onderhouden kan ik het niet echt noemen. Na 4,5 uur een topic sluiten![]()
Maar bedankt.
Het komt weleens voor dat het iets langer duurt, maar dat zijn naar mijn idee toch de uitzonderingenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:40 schreef nelisb het volgende:
Nou onderhouden kan ik het niet echt noemen. Na 4,5 uur een topic sluiten![]()
Maar bedankt.
Kan je er nu weer bij? Anders even de aanpassingen die je wilt aangeven in een topic report (quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag m'n OP niet aanpassen?
[TK] Complete set produceer hardware en DJM-250 DJ mixer
Opgelost, thanks!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kan je er nu weer bij? Anders even de aanpassingen die je wilt aangeven in een topic report ( [ afbeelding ] ) en dan passen wij het aan voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |