Wordt je hard van.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, iemand sprong tegen mijn benen op en heb nu grote schrammen...
Mijn airco staat en en ik krijg hem niet uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Autisten.
Stalfeest = kut.
Ben na 5 min al weg
Lekker warm in mijn kamer
Lololol, karmaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn airco staat en en ik krijg hem niet uit.
Welkom terugquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Autisten.
Stalfeest = kut.
Ben na 5 min al weg
Lekker warm in mijn kamer
En ik faal keihard in een KLB topicquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt hier op FOK!
Lekker in mijn autistenkamerquote:
linkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik faal keihard in een KLB topic
Is er ook een feest bij jou thuis?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Als er meer mensen zijn die niet dronken zijn.
Nee, maar ik kwam daarnet aan@stal, meeste waren al dronken, om half 10quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is er ook een feest bij jou thuis?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar ik kwam daarnet aan@stal, meeste waren al dronken, om half 10![]()
En niks link, kutzooi
Hier, omdat jij het bent:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Bij mij thuis is een feest van mijn (serieus) autistische 11jarige achterneefje omdat mijn kelder zo groot is.
Ik maak het nog wel wat erger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hier, omdat jij het bent:
Kleffe stelletjes
Postte een foto van een jurk ipv mijn schoenen
Haha op dit moment?
gooi me hengel aan de haak zit een visniggerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:07 schreef Oceanview het volgende:
GEEN BLOOD GEEN CRIP
DIT IS BLOEDSERIEUS FT LSD
alleen echte niggers voelen die shit dientjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
kempi, die gozer die denkt dat het hier de verenigde staten is...
Ze zien hun broeders die harde leven lijden en vinden het stoer en willen het zelf ook maar hier zijn ze pussies... niet eens die echte leven hier hebben ze uitkering en shit... best wel sneu
ok en nu.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
kempi, die gozer die denkt dat het hier de verenigde staten is...
Ze zien hun broeders die harde leven lijden en vinden het stoer en willen het zelf ook maar hier zijn ze pussies... niet eens die echte leven hier hebben ze uitkering en shit... best wel sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |