Nee, alleen smaakpolitie, wegmisbruikers, red mijn vakantie en undercover zijn leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
12 steden 13 ongelukken
SamSam
Flodder
HATEN OP FLODDERquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, alleen smaakpolitie, wegmisbruikers, red mijn vakantie en undercover zijn leuk
Ja dat keek ik vroeger, maar als ik het nu terugkijk vind ik het niet veel meer aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HATEN OP FLODDERga je schamen..
bah ..
* Geo4kant unfriend FL
Gast, ik kan folk en rock apart sowieso waarderen, dus folkrock is prima voor mij. Geen absolute topper, maar er hangt niet dat 'gelikte' over dat er bij veel moderne muziek wél opzit.quote:
Dat zijn bazenprogramma'squote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, alleen smaakpolitie, wegmisbruikers, red mijn vakantie en undercover zijn leuk
Wat moet je daar doen dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:16 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Wat een feest om morgen weer naar Belgenland te moeten
Vriendin dekken . en de kutschoonmoeder krijg je er gratis en voor niets bijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wat moet je daar doen dan?
Beetje MILFje of doe je een zak over der hoofd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:20 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Vriendin dekken . en de kutschoonmoeder krijg je er gratis en voor niets bij
Klinkt niet bestquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:20 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Vriendin dekken . en de kutschoonmoeder krijg je er gratis en voor niets bij
een hele grote zak .quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje MILFje of doe je een zak over der hoofd?
Doet ze best goed danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:22 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
wel mooie villa , dus mn wijf erft veel geld
Watquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:25 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Ze moet maar hopen dat de ouders doodgaan(wat ze ook echt hoopt) en dan is het kassa
maar mumford & sons is echt beschamend slechtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gast, ik kan folk en rock apart sowieso waarderen, dus folkrock is prima voor mij. Geen absolute topper, maar er hangt niet dat 'gelikte' over dat er bij veel moderne muziek wél opzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |