Iedereen wist dat dequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:25 schreef muzas het volgende:
Wat is dezeMassaal op P&A stemmen en nu janken
oh God, dat zou lachen zijn.quote:
ik weet ook wie er wint enzo..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
oh God, dat zou lachen zijn.
Ik ben wel blij dat die Peter en Anita weg zijn. Om het maar eens vrij naar de Friezen te zeggen : Ik had niet zoveel met ze.
En wie wie geneukt heeft ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:45 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ik weet ook wie er wint enzo..
quote:
-edit: niet nodig-quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:45 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ik weet ook wie er wint enzo..
Haha het lijkt wel of jij ook mee hebt gedaan aan het programma, want het klopt als een bus wat je zegt! Ook komt er nog een lilliputter in.. Dat wordt pas grappig!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:03 schreef -RoyL- het volgende:
Wie er wint lijkt mij wel duidelijk: Jill en Kell xD
Mij lijkt het ook wel dat Mika en Martijn terugkomen.
Op de twitter van Jill stond namelijk iets over nieuwe koppels volgende week.
Dat zijn er dus 2, maar er is er pas 1 bekend gemaakt.
Het andere koppel wordt volgende week pas bekendgemaakt, want dat zijn:
Mika en Martijn
Ik wil niets weten van wat er nog gebeuren gaat, en dat hoort hier ook niet in het topic.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:27 schreef HiZ het volgende:
Ik wil alles weten wat er gaat gebeuren en is gebeurd. Het is geen mystery of zo. Het leuke van deze show is nu juist dat alles op tafel wordt gegooid en dat ze zitten te zieken met de groepsdynamiek. Zoals die groene kaarten en surprise exit kaarten de hele tijd.
Uit het weinige wat je kunt zien dagelijks op TV kun je in ieder geval opmaken dat er in die groep een hele hoop meer aan de hand is dan wij kunnen bevatten. Zoals dat gezeik iedere keer van ' we kennen je niet', dat kun je toch niet verklaren als je ze de hele tijd bij elkaar ziet?
P.S. het kan me ook geen reet schelen wie er die lullige 25.000 gaat winnen. Het is sowieso een flutbedrag voor iemand die 8 weken of zo elke dag z' n vuile was voor de camera mag gaan verklaren.
Oké! Grappig..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:38 schreef HiZ het volgende:
Hehe, ik wist het.
Overigens woont die Jelle zo'n beetje bij me om de hoek voorzover ik weet.
wil je hem een klap van mij geven?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:38 schreef HiZ het volgende:
Hehe, ik wist het.
Overigens woont die Jelle zo'n beetje bij me om de hoek voorzover ik weet.
maakt toch niet uit hij kon de hele dag chillen met jill&kelly en Daphne&rowana.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:40 schreef Grijsbaard het volgende:
Jasper is trouwens écht een moederskindje maar wel onwijs lief!
ja en dat deed hij ook wel, alleen merkte je wel dat Marja er ook vrijwel altijd bij bleef, haha..quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:01 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
maakt toch niet uit hij kon de hele dag chillen met jill&kelly en Daphne&rowana.
hoe weet jij dit allemaal? zat je er zelf in ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:55 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ja en dat deed hij ook wel, alleen merkte je wel dat Marja er ook vrijwel altijd bij bleef, haha..
Haters zijn fansquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:57 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
wil je hem een klap van mij geven?
(hij is die met het zwarte haar toch die achterbakse?)
Uhmm.. mag daar nix over zeggen eigenlijk, dus bij deze: misschien..quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:01 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
hoe weet jij dit allemaal? zat je er zelf in ofzo
Waarom via MSN? Wat zijn je plannen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef -RoyL- het volgende:
Zijn er misschien mensen die gezellig op MSN willen praten over Oh oh?
Stuur maar even een privébericht met je MSN, dan voeg ik je wel toe
Omdat het nieuwe koppel er vandaag pas inkomt en dus de stemverhoudingen sterk gaat vertekenen?quote:
Dan spelen ze het spel toch;)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:47 schreef Robbiedd het volgende:
..
Al moeten ze ook wel vriendjes erin houden natuurlijk, aangezien de positieve stemmen een rol zouden spelen aan het eind.
Nou ja, als je al maanden aan een jongen vastzit, en die scheldt je uit voor van alles, kan ik me voorstellen dat daar wat emotie bij komt kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:25 schreef Marco001 het volgende:
Zo, Jill kan er ook echt niet tegen zeg, als ze een keer kritiek krijgt...
Mja, als je dan een dag later zelf de confrontatie opzoekt en zodra hij wat terug zegt helemaal gek wordt doe je iets niet goedquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als je al maanden aan een jongen vastzit, en die scheldt je uit voor van alles, kan ik me voorstellen dat daar wat emotie bij komt kijken
Klopt. Ik denk ook niet dat dat echt op logica gebaseerd isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:56 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Mja, als je dan een dag later zelf de confrontatie opzoekt en zodra hij wat terug zegt helemaal gek wordt doe je iets niet goed.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:13 schreef Travel. het volgende:
Dat dwergje is nu al vervelend met haar lekkere rebelse ik ben zogenaamd grappig gedrag.
Dat. Sjees. "Boehoe ik compenseer m'n handicap weg met een grote bek maar huil mezelf wel elke avond in slaap." Bleh.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:13 schreef Travel. het volgende:
Dat dwergje is nu al vervelend met haar lekkere rebelse ik ben zogenaamd grappig gedrag.
haha ze zegt wel vaak "ja" of "nee"quote:Op donderdag 1 november 2012 20:09 schreef muzas het volgende:
Heeft die daphne al iets gezegd in dit programma?
Ja vind ik ook wel, hij doet me een beetje denken aan een 12-jarig schoolmeisje in een mannenlijfquote:Op donderdag 1 november 2012 21:10 schreef Revanches het volgende:
Hebben die Jeroen en Jill nou wat of niet? Die Jeroen is btw een beetje een rare kerel.
ik zei toch al een paar weken geleden dat ze weer terugkomen..quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:52 schreef -RoyL- het volgende:
Mika en Martijn echt terug maandag!!!!!!!!!
Van mij mogen ze gelijk winnen
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ik zei toch al een paar weken geleden dat ze weer terugkomen..
Eensquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Stoer hoor.
Programma meteen (nog) een stuk kutter.
Ik heb haar het hele programma nog niet gehoordquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:47 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
jawel, maar rowana zit er de hele tijd doorheen..
Wie ben je nou dan? Loek? Jelle?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:33 schreef Grijsbaard het volgende:
Rowana is echt niet leuk hoor.. daar hadden wij ook nog gezeur mee
Sorry ik mag daar niets over zeggen. Ook kan ik dan problemen krijgen etc.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:34 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wie ben je nou dan? Loek? Jelle?
Hmm, mag het wel als Oh Oh Europa is afgelopen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:41 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Sorry ik mag daar niets over zeggen. Ook kan ik dan problemen krijgen etc.
Kan ik beter niet doen, aangezien ik al best veel hier bekend heb gemaakt.. Onder andere dat er een lilliputter inkwam, peter en anita weggingen, wie er winnen, wie er terug in komen (mika en martijn)quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:44 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm, mag het wel als Oh Oh Europa is afgelopen?
Ik heb RTL dan ook even op dit topic geattendeerdquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:46 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Kan ik beter niet doen, aangezien ik al best veel hier bekend heb gemaakt.. Onder andere dat er een lilliputter inkwam, peter en anita weggingen, wie er winnen, wie er terug in komen (mika en martijn)
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb RTL dan ook even op dit topic geattendeerd
Ja, daarom!quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb RTL dan ook even op dit topic geattendeerd
Ik kan dus werkelijk iedereen zijn... Of ik ben iemand die je nu vergeten bent..quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:59 schreef Shatteredshow het volgende:
grijsbaard is of jeroen of 1 van die 2 homos( die bruine en die met die slis)
Hmmm of iemand achter de camera of simpel weg familie van een van die mensen.
Ja, een bekende/vriend van een van de deelnemers zoals je al eerder hebt gemeld. Stoppen met geheimzinnig doen a.u.b. Ik hoef niet om de zoveel posts weer raadseltjes te lezen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik kan dus werkelijk iedereen zijn... Of ik ben iemand die je nu vergeten bent..
Dat je een kandidaat bent begint steeds aannemelijker te worden. Net zo geil op aandacht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik kan dus werkelijk iedereen zijn... Of ik ben iemand die je nu vergeten bent..
Ja, naja.. gelukkig ben ik dan niet de enige in het spel die aandachtsgeil is, hè..quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat je een kandidaat bent begint steeds aannemelijker te worden. Net zo geil op aandacht.
Nee, Ik vind 't maar een rariteitenkabinet. Jill en Kelly komen ook alleen door de keuring omdat ze (jill, kelly in mindere mate) gruwelijk lekker zijn. Verder heb ik 't idee dat ze niet eens weten hoe ze 'IQ' moeten schrijven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, naja.. gelukkig ben ik dan niet de enige in het spel die aandachtsgeil is, hè..
die meiden zijn echt slimmer dan wij denken! Geloof dat maar van mij.. Zij hebben het spel heel goed gespeeld..quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, Ik vind 't maar een rariteitenkabinet. Jill en Kelly komen ook alleen door de keuring omdat ze (jill, kelly in mindere mate) gruwelijk lekker zijn. Verder heb ik 't idee dat ze niet eens weten hoe ze 'IQ' moeten schrijven.
Johan cruijf foundationquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:28 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
die meiden zijn echt slimmer dan wij denken! Geloof dat maar van mij.. Zij hebben het spel heel goed gespeeld..
Of hij is niemand. Maar een ding is sowieso zeker. Het boeit de meeste mensen geen flikker. Sowieso is hij niet een van de friezen. Mocht hij een van de andere mannelijke kandidaten zijn dat is dat zeer kut voor hem. Alleen maar irritante nichten, en hetgeen dat hetero was behoorlijke camerageil, op de Friezen na. Maar Fokkers zijn daar te nerd voor. Oftewel, hopelijk voor Grijsbaard is hij geen kandidaat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:59 schreef Shatteredshow het volgende:
grijsbaard is of jeroen of 1 van die 2 homos( die bruine en die met die slis)
Hmmm of iemand achter de camera of simpel weg familie van een van die mensen.
Haha ik? Nerd? Ga toch weg!quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:47 schreef Travel. het volgende:
[..]
Of hij is niemand. Maar een ding is sowieso zeker. Het boeit de meeste mensen geen flikker. Sowieso is hij niet een van de friezen. Mocht hij een van de andere mannelijke kandidaten zijn dat is dat zeer kut voor hem. Alleen maar irritante nichten, en hetgeen dat hetero was behoorlijke camerageil, op de Friezen na. Maar Fokkers zijn daar te nerd voor. Oftewel, hopelijk voor Grijsbaard is hij geen kandidaat.
En daarbij komtquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik ben ook bezig om een sixpack te kweken. Heb een vetpercentage van 7,8 procent dus daar ligt het niet aan. Iemand enig idee wat het vetpercentage van TS is?
Dus nerd en 18. Geen deelnemer. Waarom je zo stoer lekker rebels geheimzinnig doet is irritant en vervelend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:05 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik ben 18 jaar en mijn keuze om me aan te melden voor een datingsite is, omdat ik in het dagelijks leven moeilijk contact maak met dames.
Als je Aleksander bent ben je een fucking baas maatquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, naja.. gelukkig ben ik dan niet de enige in het spel die aandachtsgeil is, hè..
Nee , die is ook gay.quote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je Aleksander bent ben je een fucking baas maat
Dus? Misschien zat ik toen wel te trollen of schreef ik dat voor iemand anders....quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:54 schreef Travel. het volgende:
[..]
En daarbij komt
[..]
Dus nerd en 18. Geen deelnemer. Waarom je zo stoer lekker rebels geheimzinnig doet is irritant en vervelend.
Ja, vind ik ook..quote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je Aleksander bent ben je een fucking baas maat
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:57 schreef Shatteredshow het volgende:
Ik vind die kelly niet echt knap ofzo.
Die jill is wel knap.
jill is die ene met booobs toch?
Jammer greybeardurururur je bent gewoon simpel weg een vriend van een deelnemer(Klootzak)
Haha vind het echt geweldig.. Droom lekker verder zou ik zeggen..quote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dat vind ik niet fucking baas. En posthistory gewoon via zoekmachine.
Jill 10x zo lekker als Kelly, dat ziet iedereen.quote:Op zondag 4 november 2012 00:13 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links is Jill en rechts is Kelly.
Oke, als jij dan hier on-topic gaat aub? en niet over je mediageile geschreeuw graag.quote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha vind het echt geweldig.. Droom lekker verder zou ik zeggen..
Ik weet het niet, nouja, eigenlijk wel, ik heb het hier alleen nog maar over oh oh europa gehad en jij maakt er zo'n issue van of ik mee heb gedaan of niet...quote:Op zondag 4 november 2012 00:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Oke, als jij dan hier on-topic gaat aub? en niet over je mediageile geschreeuw graag.
Zeg nou maar gewoon wie je bent dan verwijder je daarna gewoon die post weer.quote:Op zondag 4 november 2012 00:17 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik weet het niet, nouja, eigenlijk wel, ik heb het hier alleen nog maar over oh oh europa gehad en jij maakt er zo'n issue van of ik mee heb gedaan of niet...
Je ziet hier heel het programma te verneuken door alles voor te zeggen. En dan denk je daar blijft het bij.... nee hoor, lekker gek rebels geheimzinnig doen. Terwijl het niemand boeit wie je bent omdat iedereen over een week niet meer weet wie de kandidaten zijn en er 100.000 man kekenquote:Op zondag 4 november 2012 00:17 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik weet het niet, nouja, eigenlijk wel, ik heb het hier alleen nog maar over oh oh europa gehad en jij maakt er zo'n issue van of ik mee heb gedaan of niet...
Waarom ik dit programma uberhaupt soms kijk is me al een raadsel inderdaad.. Het bleek dat meer vrienden in miijn vriendengroep dit deden..quote:Op zondag 4 november 2012 00:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je ziet hier heel het programma te verneuken door alles voor te zeggen. En dan denk je daar blijft het bij.... nee hoor, lekker gek rebels geheimzinnig doen. Terwijl het niemand boeit wie je bent omdat iedereen over een week niet meer weet wie de kandidaten zijn en er 100.000 man keken
Hou dan gewoon je mond dicht als het je niets boeitquote:Op zondag 4 november 2012 00:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je ziet hier heel het programma te verneuken door alles voor te zeggen. En dan denk je daar blijft het bij.... nee hoor, lekker gek rebels geheimzinnig doen. Terwijl het niemand boeit wie je bent omdat iedereen over een week niet meer weet wie de kandidaten zijn en er 100.000 man keken
Er zijn meer kijkers dan 100.000 trouwensquote:Op zondag 4 november 2012 00:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als jij ff opkankert dan en leert lezen.quote:Op zondag 4 november 2012 00:24 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je mond dicht als het je niets boeit
Dat vraag ik me ook al 10 weken afquote:Op zondag 4 november 2012 00:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom ik dit programma uberhaupt soms kijk is me al een raadsel inderdaad.. Het bleek dat meer vrienden in miijn vriendengroep dit deden..
Wat een taal. Stoer hoor, nerd! Nog nooit gehoord van: "Kanker verziekt je taal? "quote:Op zondag 4 november 2012 00:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als jij ff opkankert dan en leert lezen.
Doe niet aan dat hypocriete gedoe.quote:Op zondag 4 november 2012 00:26 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Wat een taal. Stoer hoor, nerd! Nog nooit gehoord van: "Kanker verziekt je taal? "
Ga eerst maar eens bij jezelf ten rade... Ik beëindig bij deze de discussie met jou. Dat is het me dus echt niet waard!quote:
Mooi, nogmaals flikker op.quote:Op zondag 4 november 2012 00:28 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens bij jezelf ten rade... Ik beëindig bij deze de discussie met jou. Dat is het me dus echt niet waard!
Kelly (23) lijkt ook veel ouder dan ze eigenlijk is. Jill is 21.quote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jill 10x zo lekker als Kelly, dat ziet iedereen.
Nog nooit gehoord van: 'Grijsbaard verziekt dit topic?'quote:Op zondag 4 november 2012 00:26 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Wat een taal. Stoer hoor, nerd! Nog nooit gehoord van: "Kanker verziekt je taal? "
Wat ontzéttend slechtquote:Op zondag 4 november 2012 00:09 schreef Travel. het volgende:
Het kan nog erger
http://www.rtl.nl/xl/#/u/45facf95-5c36-43ad-8d52-f96e29ff1a51/
Gelukkig zijn niet alle homo's zoquote:
Nee maar t lijkt me wel handig met kledingtips en dergelijkequote:Op maandag 5 november 2012 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle homo's zo
Ik ben homo en qua kledingtips is het enige dat ik hoor van mijn zussen: jij snapt er echt niks van he!! Jij weet echt niks van mode he !!!quote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Revanches het volgende:
[..]
Nee maar t lijkt me wel handig met kledingtips en dergelijke
Ach dan ga ik wel met hem jongens spottenquote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben homo en qua kledingtips is het enige dat ik hoor van mijn zussen: jij snapt er echt niks van he!! Jij weet echt niks van mode he !!!
Niet echt... Wel lekkere lijven, maar daar houdt het ook mee opquote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ach dan ga ik wel met hem jongens spotten
Vind je Jeroen en Rufus aantrekkelijk?
Nee. Van jouw hoofd wel, ik heb daar nog een foto van ergens op mijn PC.quote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Srsly, niemand die ook een beetje over moest geven in zijn mond?
Nope, ik kijk sowieso niet naar vrouwenquote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Srsly, niemand die ook een beetje over moest geven in zijn mond?
Hé, een stalkerquote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee. Van jouw hoofd wel, ik heb daar nog een foto van ergens op mijn PC.
Beetje vreemd om haar af te kraken waar ze niks aan kan doen, terwijl jij wel wat aan je chipshanden en puistenkop kan doen.quote:
Verschil is dat ik weet dat ik zoals ik eruitzie beter niet in bikini de huiskamer van wie wil ingezonden worden kan.quote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Beetje vreemd om haar af te kraken waar ze niks aan kan doen, terwijl jij wel wat aan je chipshanden en puistenkop kan doen.
Goed geantwoord. Gewoon lekkere gekke meid die lekker rebels is, lekker anders. Staand pijpen niks mis mee.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verschil is dat ik weet dat ik zoals ik eruitzie beter niet in bikini de huiskamer van wie wil ingezonden worden kan.
Hetzelfde geldt voor van die vieze dikke biggen die het nodig vinden een bikini aan te doen. Trek dan iets bedekkenders aan.
Iemand die zich niet schaamt en er voor uitkomt wie ze is. Zo heet dat tegenwoordigquote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Goed geantwoord. Gewoon lekkere gekke meid die lekker rebels is, lekker anders. Staand pijpen niks mis mee.
Ik kom ervoor uit wie ik ben, dus loop ik morgen a la meatspin door de stadquote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Iemand die zich niet schaamt en er voor uitkomt wie ze is. Zo heet dat tegenwoordig
En dan mag niemand er commentaar op hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom ervoor uit wie ik ben, dus loop ik morgen a la meatspin door de stad
Doe maar niet handjes in elkaar, nergens voor nodig.quote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dan mag niemand er commentaar op hebbenWant je bent een minderheid en daar mag je niks over zeggen!
Ik ben groot voorstander van zijn wie je bent, altijd en overal... Maar soms ga je ook gewoon te ver... Ik vind dat homo's hand in hand over straat moeten kunnen lopen, maar elkaar aflebberen in een leren pakje doe je maar lekker thuis...
Inderdaad, bij dat met het opzetten van de tent wist ze niet eens wat haringen waren..quote:Op maandag 5 november 2012 23:31 schreef Robbiedd het volgende:
[..]![]()
Begint steeds belachelijker te worden.
Rowana trouwens![]()
![]()
.
Inderdaad, ben benieuwd naar morgen..quote:Op maandag 5 november 2012 23:38 schreef Robbiedd het volgende:
Lelijk dat Mika en Martijn er nu weer bij zijn, gratis extra stem voor Kill en Jelly. Al geeft de eerste dag hoop dat er nog wat gebeurt
.
Tja, iedereen had eerst gezegd van dat zij hun de overwinning gunnen. En tja, nu is het spel echt begonnen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef Travel. het volgende:
Maar Jill en Kelly stemmen ook niet op de boys? Wat is het probleem dan?
Word wel spannend zo in ieder geval..quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef Travel. het volgende:
Maar ben bang dat ze toch nog gaan winnen want het verschil is maar twee stemmen. Er zal nog wel wat gejank komen waardoor ze stemmen krijgen.
Echt hequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef muzas het volgende:
Die wijven![]()
Ik heb een pannenset met meer karakter dan die twee
Dat zeggen ze ook in de Intro ja, dat het er o.a. omgaat hoe lang iedereen er in zit..quote:Op woensdag 7 november 2012 13:20 schreef Akilla het volgende:
mika is nog aardig te pruimen nu hij terug is.. niet zo irritant als eerst, jeroen daarintegen...
er zal aan het einde vast nog wel een stem komen van ex reizigers of aan de hand van hoe lang je in de bus zit, want jill en kelly verdienen het toch het meest, zij zitten 11 weken in die bus, zijn hebben minimale stemmen tegen gehad en iedereen vond ze ook geweldig..
of dat elke stem die je in de hele serie tegen hebt gehad er nog afgaat ofzo.. ze moeten iig rechtvaardigen dat als je er langer inzit je ook meer kans maakt, anders zit je er ook voor niks zo lang in, om nou te zeggen dat het eruit ziet alsof het een geweldige vakantie was...quote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook in de Intro ja, dat het er o.a. omgaat hoe lang iedereen er in zit..
Misschien dat ze iets doen van 1 positieve stem per 2 weken dat je meereist ofzo?
Als het inderdaad met die -stemmen gaat kan het zeker nog spannend worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef Akilla het volgende:
[..]
of dat elke stem die je in de hele serie tegen hebt gehad er nog afgaat ofzo.. ze moeten iig rechtvaardigen dat als je er langer inzit je ook meer kans maakt, anders zit je er ook voor niks zo lang in, om nou te zeggen dat het eruit ziet alsof het een geweldige vakantie was...
ja oke ik ook wel, maar het is niet zo dat deze vakantie zoveel cooler is dan dat je zelf een vakantie regeld.. niet een once in a lifetime experience zeg maar...quote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Als het inderdaad met die -stemmen gaat kan het zeker nog spannend worden.
We zien natuurlijk maar kleine stukjes van de vakantie, maar ik denk dat hotel e.d. allemaal betaald werden, en dan had ik best mee willen gaan wel.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef Rev- het volgende:
Het is een spel!Vind dat die Jeroen gelijk heeft wbt spel en persoonlijk uit elkaar houden.
Nou ik vond mezelf een stuk eerlijker schat!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef Rev- het volgende:
Het is een spel!Vind dat die Jeroen gelijk heeft wbt spel en persoonlijk uit elkaar houden.
Haha helemaal mee eens!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel weer leuk dat Mika er weer in zit![]()
Op zich miste ik zijn gezeik wel enzo
Moet er wel weer om lachen
Hou nou es op te insinueren dat je één van de kandidaten bent, die interessantdoenerij wordt heel snel heel vervelend.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nou ik vond mezelf een stuk eerlijker schat!
Ik doe wat ik wil.. ik kwets niemand, ik lieg niet, dus mij treft geen blaam!!quote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hou nou es op te insinueren dat je één van de kandidaten bent, die interessantdoenerij wordt heel snel heel vervelend..
Vind ze een beetje dom... Spelregels veranderen, dan gaan mensen het spel ook anders spelen. Naïef en arrogant van ze dat ze dit denken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, iedereen had eerst gezegd van dat zij hun de overwinning gunnen. En tja, nu is het spel echt begonnen...
Nou, wie weet ben ik wel één van die 2 nerds, alleen acht ik de kans niet zo bijster groot..quote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef Rev- het volgende:
![]()
Je bent gewoon een nerd die intressant probeerd te doen.
Inderdaad zegquote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hou nou es op te insinueren dat je één van de kandidaten bent, die interessantdoenerij wordt heel snel heel vervelend..
Daar is ie weer hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nou, wie weet ben ik wel één van die 2 nerds, alleen acht ik de kans niet zo bijster groot..
kanker nou is opquote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil.. ik kwets niemand, ik lieg niet, dus mij treft geen blaam!!
haha, inderdaad..quote:Op woensdag 7 november 2012 20:29 schreef ukga het volgende:
Hahaha wat zijn dit voor tering autisten...alsof jill en kelly het uitsluitende recht hebben om te winnen
Nu zijn ze bang ofzo geworden? haha wat een stakkers
Ik denk dat het meer is omdat de 3 complot-koppels wisten dat zij sowieso niet meer zouden winnen, ze maar weer aardig gingen doen zodat ze tenminste de vriendschap konden behouden in plaats van lose-lose.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:29 schreef ukga het volgende:
Hahaha wat zijn dit voor tering autisten...alsof jill en kelly het uitsluitende recht hebben om te winnen
Nu zijn ze bang ofzo geworden? haha wat een stakkers
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
haha, inderdaad..![]()
Houd de spanning er wel in zo..
Goh, nu is het trouwens ook ineens weer helemaal boter en ei tussen jill en Jeroen..
ja het komt op mij over dat alles alleen gezellig en leuk is met iedereen ZOLANG de trutjes Jill en Kelly maar gaan winnen. O WEE als er ook maar 1 negatieve reactie of stem o.i.d komtquote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is omdat de 3 complot-koppels wisten dat zij sowieso niet meer zouden winnen, ze maar weer aardig gingen doen zodat ze tenminste de vriendschap konden behouden in plaats van lose-lose.
Maar dat slaat nergens op, want dan had je er vanaf 7 weken geleden niet meer in moeten komen omdat je toch niet kon winnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:20 schreef Akilla het volgende:
mika is nog aardig te pruimen nu hij terug is.. niet zo irritant als eerst, jeroen daarintegen...
er zal aan het einde vast nog wel een stem komen van ex reizigers of aan de hand van hoe lang je in de bus zit, want jill en kelly verdienen het toch het meest, zij zitten 11 weken in die bus, zijn hebben minimale stemmen tegen gehad en iedereen vond ze ook geweldig..
regeld?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Akilla het volgende:
[..]
ja oke ik ook wel, maar het is niet zo dat deze vakantie zoveel cooler is dan dat je zelf een vakantie regeld.. niet een once in a lifetime experience zeg maar...
probeerd?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef Rev- het volgende:
![]()
Je bent gewoon een nerd die intressant probeerd te doen.
Mika winnen? Kelly en Jill gaan winnen hoor!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:10 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daar is ie weer hoor.Eerst claimen dat je een vriend bent van iemand die in het spel zit/heeft gezeten, waarop je zei dat Mika zou winnen
Nu weer dit..
Je bent allang achterhaald joh waarom ga je nog door?
Waarom geil jij op aandacht? Mensen op fok zijn niet van die idioten die mensen aanbidden omdat ze op tv komen, ga maar naar scholieren.com of het viva forum ofzo.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
probeerd?
Wat is er met jullie aan de hand?
Je zei eerst dat Mika ging winnen hoor, een paar weken geleden, dat weet ik nog goed. Dat Jill en Kelly nu gaan winnen kon ik ook voorspellen hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:37 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Mika winnen? Kelly en Jill gaan winnen hoor!
verdiend?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef pindaplukker het volgende:
dit programma verdiend de `oh oh` term niet eens, wat een drama allemaal
Oh haha geen idee wanneer ik dat dan zei..quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je zei eerst dat Mika ging winnen hoor, een paar weken geleden, dat weet ik nog goed. Dat Jill en Kelly nu gaan winnen kon ik ook voorspellen hoor.
#insideinfoquote:Op woensdag 7 november 2012 20:37 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Mika winnen? Kelly en Jill gaan winnen hoor!
haha zou epic zijn. ik heb een tering hekel aan zo ongeveer iedereen gekregen. laat ze maar creperen die hoertjesquote:
Ze zijn tegen complotten en verraden dus zo hun eigen complot.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef ukga het volgende:
[..]
haha zou epic zijn. ik heb een tering hekel aan zo ongeveer iedereen gekregen. laat ze maar creperen die hoertjes
wat is er fout gegaan btw met het; we-stemmen-op-maneknelis-en-[ afbeelding ]-plan?
Vind je het gek dat je het niet meer weet, je liegt zoveel dat je het niet eens meer kan onthoudenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oh haha geen idee wanneer ik dat dan zei..
Ja, dat zal het zijn!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je het niet meer weet, je liegt zoveel dat je het niet eens meer kan onthouden
Dat is het ook. Hou gewoon op met doen alsof je iemand bent in het programma of dat je een bekende bent van iemand in het programma. Het boeit hier niemand, wat denk je dat je cool bent?quote:
Dit dus. Ik zal 'm proberen te negeren voortaanquote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef mithrandirrr het volgende:
kom, gewoon ff niemand reageren op grijsbaard....... is er voor hem ook geen fun meer toch
ontzettend meid!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is het ook. Hou gewoon op met doen alsof je iemand bent in het programma of dat je een bekende bent van iemand in het programma. Het boeit hier niemand, wat denk je dat je cool bent?
Hahahahahaha ik flikker echt niet op en al helemaal niet voor zo'n wannebee'tje als jou!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Tja, niemand mag je hier. Flikker dus maar op.
Okquote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hahahahahaha ik flikker echt niet op en al helemaal niet voor zo'n wannebee'tje als jou!
Ik den khet welquote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Travel. het volgende:
Trouwens, zo Jill nu ook de ballen hebben om die negerin op te bellen?
Et voila.quote:Op maandag 5 november 2012 23:44 schreef Robbiedd het volgende:
Jeroen zal wel weer huilie doen als Jill twee keer naar hem knipoogt, dus zal wel loslopen met die overwinning van Kelly en Jill.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef ukga het volgende:
[..]
haha zou epic zijn. ik heb een tering hekel aan zo ongeveer iedereen gekregen. laat ze maar creperen die hoertjes
wat is er fout gegaan btw met het; we-stemmen-op-maneknelis-en-[ afbeelding ]-plan?
Regels erbij? Alleen de laatste week is het anders. Overigens vind ik het totaal niet spannend, wat het wel hoort te zijn. Expeditie Robinson is dat wel bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:34 schreef Robbiedd het volgende:
[..]![]()
___
Wat een kutprogramma zeg. Steeds maar regels erbij verzinnen en dat schijnheilige gedoe van iedereen
.
sorry hoor maar RB is al een paar jaar niet meer leuk. Met onbekende Nederlanders was het tof. Iedereen zei wat die dacht. Nu durft niemand meer zijn bek open te trekken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef Kremers het volgende:
[..]
Regels erbij? Alleen de laatste week is het anders. Overigens vind ik het totaal niet spannend, wat het wel hoort te zijn. Expeditie Robinson is dat wel bijvoorbeeld.
Zeer slecht programma, maar nu ik het zo lang volg kijk ik het wel afZijn toch nog maar twee afleveringen. Volgend jaar of compleet andere opzet, of gewoon cancelen dat programma.
Groene kaarten voor nieuwe koppels, oude koppels komen op het laatste nippertje nog even terug, puur om een ander koppel aan de winst te helpen dus, enz enz. Ineens allemaal gekke spelletjes voor punten enzoquote:Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef Kremers het volgende:
[..]
Regels erbij? Alleen de laatste week is het anders. Overigens vind ik het totaal niet spannend, wat het wel hoort te zijn. Expeditie Robinson is dat wel bijvoorbeeld.
Zeer slecht programma, maar nu ik het zo lang volg kijk ik het wel afZijn toch nog maar twee afleveringen. Volgend jaar of compleet andere opzet, of gewoon cancelen dat programma.
In het begin zaten er nog wel wat 'typische' mensen in, 2 lekkere wijven, 2 nerds, 2 homo's, 2 stoere gasten etc etc, maar dat is naarmate het vorderde ook wel wat veranderd ja. Denk niet dat het uberhaupt nog een keer zal komen, maar anders moeten ze inderdaad het concept ernstig aanpassen, onder andere dat er van het begin af aan iets te verdienen valt voor de eindoverwinning, zodat ze niet iedere week simpelweg de nieuwe mensen eruit gooienquote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Kremers het volgende:
Een nieuw koppel in de laatste week erbij vind ik ook wel erg vreemd, is niet eerlijk. Dus dat begrijp ik wel. En die groen kaart ook trouwens, makers van het programma hadden door dat hun regels niet werkte.
Maar goed, blijf er bij dat dit een saai concept is met saaie mensen, volgende keer andere opzet en mensen met karakter graag.
Die rowane daphne jasper en zn moeder hebbe ook weinig toegevoegdquote:
Dat inderdaad, was in het begin zo leuk door die mengelmoes van type's.. Nu zitten er 4 homo's in, 2 " lekkere wijven" 2 stoere gasten en de rest is niet echt aanwezig..quote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef Kremers het volgende:
Meeste mensen waren gewoon heel saai... Die nerds, mika, thomas en hun mede reizigers maakten het interessant, de rest is niet boeiend genoeg.
Gary en Nico ook, maar die worden en dan na 1 week alweer uitgegooid...
Jill en kelly, Rufus en jeroen en die moeder en zoon hebben allen sowieso 1 stem erbij.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef zoem het volgende:
Die is niet echt geweest; ze mochten namen opschrijven. Zal morgen wel komen.
Dit denk ik ook. Het is gewoon dat die idioot zichzelf zo aanstelt, waardoor de groep denkt: '' Als wij op Mika stemmen, zorgt hij dat wij er juist uit liggen. ''quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef HiZ het volgende:
Iedere keer dat ik die Mika zie dan denk ik weer 'hoe is het mogelijk dat die groep iemand die NOOIT mee wil doen niet allang heft uitgekotst'. En van dat gehuilebalk van die Martijn wordt ik ook niet goed.
Ik vind hem geniaal!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:29 schreef CrushedTinBox het volgende:
Die kerel kan echt niet presenteren
Dat gevoel heb ik dus ook...Je vond het waarschijnlijk net als ik ook al vanaf het begin bagger, maar juist omdat je wou weten wie de winnaar werd bleef je kijken. Nu het gedaan is besef je pas wat voor onzin 't was...quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb dus gewoon 11 weken lang naar deze bagger zitten te kijken.
dit dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook...Je vond het waarschijnlijk net als ik ook al vanaf het begin bagger, maar juist omdat je wou weten wie de winnaar werd bleef je kijken. Nu het gedaan is besef je pas wat voor onzin 't was...
Ik heb nog nooit zo'n niet spannende finale-aflevering gezien. Hadden ze hier nou 11 weken voor nodig...quote:
Ik dus ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb dus gewoon 11 weken lang naar deze bagger zitten te kijken.
http://tvblik.nl/oh-oh-europaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:32 schreef gelezwembroek het volgende:
Iemand een linkje waar ik alle afleveringen kan terug kijken, RTL XL heeft enkel de laatste 4 afleveringen oid.
Ik heb twee van die lui, Loek en Maurice geloof ik, al voorbij zien komen als 'support' bij The Voice of Holland-kandidaten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:38 schreef PizzaMizza het volgende:
Achteraf kan ik zeggen dat 't een idiote show is, rating: 4/10.
Enige spannende in het spel waren de stemrondes, de rest was echt verkapt.
Ergerde me dood aan al die homo's, ze nodigden voor expres homo-stellen uit, waarom weet ik ook niet.
Nu maar hopen dat geen enkele idioot die daar te zien was ooit nog ergens anders te zien is op tv.
Ja, maar die kaartjes kan je gewoon kopen. Dat kan jij ook en ik ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:34 schreef Nwana-Zeist het volgende:
[..]
Ik heb twee van die lui, Loek en Maurice geloof ik, al voorbij zien komen als 'support' bij The Voice of Holland-kandidaten.
Doet het niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
http://tvblik.nl/oh-oh-europa
Manon en claire ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:34 schreef Nwana-Zeist het volgende:
[..]
Ik heb twee van die lui, Loek en Maurice geloof ik, al voorbij zien komen als 'support' bij The Voice of Holland-kandidaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |