pics van 13 jarigequote:
Maar ik stuur normaal gesproken alleen dms via iPod. Fokken is kut dan.quote:
Die laatste is wel een waardeloze leugenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders vinden het vervelend ivm vakanties, en mijn moeder is bang voor honden en katten en hamsters
wattanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je had nooit deze info mogen geven.
Vrijgezel of niet?quote:
Helderziendquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik stuur normaal gesproken alleen dms via iPod. Fokken is kut dan.
Dus dat je dat wist is eng.
Vrijgezel mag ook hoor maar inderdaad alles kan kapotquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrijgezel of niet?
Geo is hier de player en die houdt van uitdaging, als ze bezet is moet je haar naar hem sturen.
Niemand gelooft je Ro-ald.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:36 schreef Ro-ald het volgende:
Wat Calipso stuurt gewoon pics van zijn 18 jarige zus in mijn dm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe oud ben je zelf?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:37 schreef Calipso het volgende:
Ik weet niet of je jezelf moet voorstellen met een foto??
Nee jezelf niet alleen pics van je zusje(s)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:37 schreef Calipso het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niemand gelooft je Ro-ald.Is goed ik stuur je in een dm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, alleen je zussenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:37 schreef Calipso het volgende:
jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:37 schreef Calipso het volgende:
Echt hea, hamsters zijn lief klein en schattigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:35 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Die laatste is wel een waardeloze leugen
bang zijn voor hamsters
SPOILER: niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh geilwijf man, wat is haar nummer?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2012 17:38:19 ]
Die dingen bijtenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:35 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Die laatste is wel een waardeloze leugen
bang zijn voor hamsters
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILER: niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh geilwijf man, wat is haar nummer?![]()
Geo
![]()
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:36 schreef Ro-ald het volgende:
Wat Calipso stuurt gewoon pics van zijn 18 jarige zus in mijn dm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |