quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]Maar ben bang dat mensen mij dan vooroordelen, want navelpiercings staan net zoals een tattoo op de onderrug bekend als "sletterig".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan een kleine navelpiercing zoals zoiets:
[ afbeelding ]
Ben alleen bang dat het "sletterig" is.
Hoe denken jullie er nu over?
Poll: Navelpiercing is sletterig en staat niet(bij ts).
• Ja
• Nee
Ook een poll maken? Klik hier
Geen gebash ajb, ik wil alleen weten wat men ervan vinden, aangezien het laatst tijd steeds minder mensen zijn die nog een navelpiercing nemen![]()
Gelukkig ben ik een meisje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vind het voor een jongen niet zo mooi, dus ik zou het niet doen...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Nou, ik vind het leuk voor in de zomer, als je gaat zwemmen oid.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:13 schreef DeRakker. het volgende:
Maar een navelpiercing boeit me totaal niet... als het er zit ok.. als het er niet zit ok.
Het voegt niks toe.
Ik kleed me niet sletterig, en niemand ziet het als ik kleren aan hebquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:12 schreef Luxuria het volgende:
Je buik is er strak genoeg voor.
Als je je niet sletterig kleed maar gewoon normaal, kan het best.
Dat kan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, ik vind het leuk voor in de zomer, als je gaat zwemmen oid.
Oke niet dat je van die naveltruitjes aan gaat doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kleed me niet sletterig, en niemand ziet het als ik kleren aan heb
Maar meer voor bij een bikini ofzo.
Wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:09 schreef Five_Horizons het volgende:
quote:
Haha nee hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:18 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Oke niet dat je van die naveltruitjes aan gaat doen
Ik vind het wel mooi bij een strakke buik
Maar misschien is het wel mooier met?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
Je buik is op dit moment prima, ik zou er niet te veel aan doen.
daarmee zeg ik niet dat het lelijk of sletterig is, maar niet nodig.
Ach, tis niet mooier oid, tis gewoon wat je zelf leuk vindt vind ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel mooier met?
Hoeft niet persee, kan wel. Even foto bekijken van de piercing zelfquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel mooier met?
Das waarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, tis niet mooier oid, tis gewoon wat je zelf leuk vindt vind ik.
Door je neusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:21 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Puberaal, met zo'n lelluk steentje.
Doe dan liever een echt mooi gouden ringetje door je navel ofzo.
.02
Mijn moeder heeft een gouden ringetje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:21 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
.02
Niks mis met sletten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar
Maar je ziet veel vrouwen met een navelpiercing, en soms staat het echt__!
En het wordt soms gezien als "sletterig", en vraag me af of het nog steeds zo gezien wordt aangezien het niet meer zo'n hype is zoals vroeger.
Het was een voorbeeld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:21 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
.02
Maar je moeder is oud en lelijk vriend.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een gouden ringetje.
En je kan die toch altijd nog veranderen.
36 valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Maar je moeder is oud en lelijk vriend.
Ja... Jij bent 15 en denkt nog hip te zijn met je kinderbling, dus doe dat in godsnaam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld.
En ringetje
Ik zou het mooi vinden... Dus je doet maarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar
Maar je ziet veel vrouwen met een navelpiercing, en soms staat het echt__!
En het wordt soms gezien als "sletterig", en vraag me af of het nog steeds zo gezien wordt aangezien het niet meer zo'n hype is zoals vroeger.
Pfff... Doe eens pics van d'r kont als je wil. Misschien word ik je nieuwe papa.quote:
Nee hoor, als ik het doe, neem ik sowieso iets van goud of zilver ivm ontstekingen ook. Maar geen ringetje of zo'n bolletje, dat is gewoon lelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja... Jij bent 15 en denkt nog hip te zijn met je kinderbling, dus doe dat in godsnaam.
Maar de dag zal komen dat je het met me eens bent. Trust me.
Ja, net als broeken die niet op half 7 hangen zeker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik het doe, neem ik sowieso iets van goud of zilver ivm ontstekingen ook. Maar geen ringetje of zo'n bolletje, dat is gewoon lelijk.
Hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou het mooi vinden... Dus je doet maar
Alleen, als ekte sletje wil je natuurlijk wel alcohol uit je navel laten slurpen door woest breed gespierde mannen... Dus dan moet je navelpiercing niet in de weg zitten.
Wat weet je toch veel over mequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja, net als broeken die niet op half 7 hangen zeker?
Je leeftijd zegt veel, maar niet alles. Als ik abuis was bied ik bij dezen mijn nederige excuus aan AJ-San.quote:
Ja, dat weet ik, maar toch, mensen kunnen snel vooroordelen, en onzeker of niet, ik wil niet dat mensen meteen een verkeerde beeld van me krijgen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef Gewas het volgende:
Niet zo onzeker zijn.
Als je een navelpiercing wil, neem je dat toch gewoon... Ik vind vrouwen met navelpiercings in ieder geval niet sletterig.
Niemand die je een slet vindt omdat je zo'n ding hebtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar toch, mensen kunnen snel vooroordelen, en onzeker of niet, ik wil niet dat mensen meteen een verkeerde beeld van me krijgen.
Een beeld zal je altijd houden... voor sommige verkeerd en voor andere goed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar toch, mensen kunnen snel vooroordelen, en onzeker of niet, ik wil niet dat mensen meteen een verkeerde beeld van me krijgen.
Wollah, kijk dan in mijn poll, sommige mensen vinden het echt sletterig, hoor ik ook IRLquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:33 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Niemand die je een slet vindt omdat je zo'n ding hebt
En wat voor mensen zijn dat dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wollah, kijk dan in mijn poll, sommige mensen vinden het echt sletterig, hoor ik ook IRL
Weet ik, maar voor sommige dingen krijg je eerder een verkeerd beeld dan een goeie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Een beeld zal je altijd houden... voor sommige verkeerd en voor andere goed.
Je eigen hart volgen en afwegen of het erg is dat bepaalde groepen mensen een verkeerd beeld hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik, maar voor sommige dingen krijg je eerder een verkeerd beeld dan een goeie.
Heel veel meisjes die ik ken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:36 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
En wat voor mensen zijn dat dan?
Laat lullen.
Maar ik wil ook leuk overkomen ipv sletterig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je eigen hart volgen en afwegen of het erg is dat bepaalde groepen mensen een verkeerd beeld hebben.
JALOERS.quote:
Graag gedaanquote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
JALOERS.
Alsjeblieft zeg. NOOIT naar andere vrouwen luisteren. NOOIT. Ze willen je alleen maar omlaag halen om er zelf beter op te staan.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Omlaag halen met een navelpiercing?
Voor iedereen is sletterig weer anders.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik wil ook leuk overkomen ipv sletterig.
Wel typisch ''vrouw''quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hoezo dat?Omdat ze onzeker zijn.
Vrouwen hekelen echte sletten ook alleen maar omdat ze dan bang zijn niet interessant te worden gevonden, bang zijn om in het niet te vallen bij die ander.
Dus als jij een navelpiercing neemt, zijn ze bang dat jij meer sexy gevonden wordt. Dus gaan ze het sletterig noemen.
Mannelijke equivalent:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel typisch ''vrouw''
Daarmee zeg ik niet dat er veel vrouwen zijn die zo zijn, maar tov mannen dus wel.
Nooit gehoord.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:44 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Mannelijke equivalent:
Pffff, die denkt dat ie stoer is met zn opgepompte lijf. Ik kan hem wel hebben. En sowieso, ik blijf liever lenig weetje
Te veel is zelden leuk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit gehoord.
Wel dat mensen het lelijk vinden.
Dat bedoel ik idd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
Maar dan zijn die gasten die dat soort dingen zeggen ook soms wel een beetje hun onzekerheid over hun eigen slappe lichaam aan het weglachen misschien... Want het zijn wel altijd de echt skinny bitches die dat soort dingen zeggen.![]()
Mannen zijn net zo...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel typisch ''vrouw''
Daarmee zeg ik niet dat er veel vrouwen zijn die zo zijn, maar tov mannen dus wel.
Het is zeker niet iets typisch vrouwelijks... Maar het lijkt me wel erger bij vrouwen.quote:
Skinny bitches ging over iets anders AJ.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Meestal zijn het idd skinny bitches die het zeggen, maar waarom dan over een navelpiercing? Want ze kunnen er zelf ook eentje nemen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Skinny bitches ging over iets anders AJ.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Meestal zijn het idd skinny bitches die het zeggen, maar waarom dan over een navelpiercing? Want ze kunnen er zelf ook eentje nemen.
Ik weet ook wel niet letterlijk, maar is toch zo? Het is anders dan een kledingstuk ofzo die te duur is voor hun zelf waardoor ze tegen mij zeggen koop maar niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Skinny bitches ging over iets anders AJ.
Het valt me op dat je wel erg onzeker bent...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet ook wel niet letterlijk, maar is toch zo? Het is anders dan een kledingstuk ofzo die te duur is voor hun zelf waardoor ze tegen mij zeggen koop maar niet.
Misschien vinden ze het wel echt lelijk?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het valt me op dat je wel erg onzeker bent...
Nee, ik zeg alleen dat jullie meteen denken van jaloers dit dat, maar ze kunnen het toch ook echt lelijk vinden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het valt me op dat je wel erg onzeker bent...
Dat kan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat jullie meteen denken van jaloers dit dat, maar ze kunnen het toch ook echt lelijk vinden?
Lekker hip. Lekker gek.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:16 schreef Miss.X het volgende:
De mannen hier weten niks van fashionproblem solved
Ja, maar jij gaat bijvoorbeeld ook niet iets kopen wat alle mensen om je heen het niks vinden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik snap het probleem niet.
Je wilt dat iedereen het leuk gaat vinden, dat gaat nooit lukken.
Dus als je nou doet wat je zelf leuk vindt heb je in ieder geval 1 iemand die het leuk vindt... jezelf.
Is toch niet hetzelfde als sletterig?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat jullie meteen denken van jaloers dit dat, maar ze kunnen het toch ook echt lelijk vinden?
Jij wel zeker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:16 schreef Miss.X het volgende:
De mannen hier weten niks van fashionproblem solved
Jawel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:57 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Is toch niet hetzelfde als sletterig?
Okee, okee... U verwart mij met mijn broer, de psychiater.quote:
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat bijvoorbeeld ook niet iets kopen wat alle mensen om je heen het niks vinden?
Jawel gewoon doen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Staat nu 50/50, en ik twijfel ook..
Denk nog maar ff na
Maar ik heb echt mijn twijfels, niet alleen over vooroordelen en sletterig, maar ook in de zin van dat het gaat ontsteken hoor je vaak, en dat je navel er niet uitziet wanneer je de piercing uithaalt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jawel gewoon doen!
Met een mooi steentje erin
Oké?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:25 schreef Abed het volgende:
PiercingsGa meteen in de Kuip zitten joh.
Ja je bent toch geen tokkie of wel soms? Gewoon NIET doen.quote:
Hoezo is het meteen tokkie als ik een navelpiercing neem?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:37 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja je bent toch geen tokkie of wel soms? Gewoon NIET doen.
Ik vind het ronduit ordinair, echt een afknapper.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo is het meteen tokkie als ik een navelpiercing neem?
Ik ben niet dik, draag geen spijkerbroeken met mijn string eruit, en praat gewoon Nederlands, en ben niet asociaal, dus wat nou tokkie
Maar eigenlijk is het toch zelfde als oorbellen? Het is ook maar versiering.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:22 schreef Dagkaart het volgende:
Zonde zo'n piercing. Een mooi buikje is op zichzelf al mooi en heeft geen versiering nodig. Persoonlijk een afknapper is mijn mening
Klopt. Maar ik geef niks om sierraden bij vrouwen, dus ook geen piercings. Ben maar simpelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het toch zelfde als oorbellen? Het is ook maar versiering.
Doe 's bikini foto dan?:Pquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kleed me niet sletterig, en niemand ziet het als ik kleren aan heb
Maar meer voor bij een bikini ofzo.
quote:
Jij maakt je druk hoe je navel er uit ziet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]_______!
Ik neem er toch geen, Dimens had me goed gedisst, als ik in de 20 ben, ziet het alleen dom uit, en het groeit natuurlijk niet helemaal dicht, dus krijg ik een verminkt navel.
Of je koopt zo'n nep navelpiercing, kun je kijken of het staat en geen verminkte navel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het toch zelfde als oorbellen? Het is ook maar versiering.
Gast, als er hier iemand in de wereld is die zich druk om navels maakt ben jij het wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:54 schreef FokR het volgende:
[..]
Jij maakt je druk hoe je navel er uit ziet?
Enne bikinifoto kan nog, ook al neem je d'r geen.
D'r navel is vies, dus kan ze er beter iets inhangen zodat je het niet kan zien. Maar dat heb ik al eerder gezegd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:54 schreef FokR het volgende:
[..]
Jij maakt je druk hoe je navel er uit ziet?
Enne bikinifoto kan nog, ook al neem je d'r geen.
Post jouw verrollen dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:17 schreef nowkia het volgende:
[..]
D'r navel is vies, dus kan ze er beter iets inhangen zodat je het niet kan zien. Maar dat heb ik al eerder gezegd.![]()
Ja autocorrectie vindt het verrollenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:23 schreef nowkia het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vetrollen bedoelt, en die wil je niet zien.
Ik geef gewoon m'n mening. Ik vind je navel vies, en een piercing kan dat mooi verhullen. Tevens vind ik er niks mis mee op zich, dus waarom niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja autocorrectie vindt het verrollen
Kom dan niet haten
Kan je mij uitleggen wat er vies aan is????quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef nowkia het volgende:
[..]
Ik geef gewoon m'n mening. Ik vind je navel vies, en een piercing kan dat mooi verhullen. Tevens vind ik er niks mis mee op zich, dus waarom niet.
er zitten van die gore dingetjes inquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:28 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Kan je mij uitleggen wat er vies aan is????
Ik douche gewoon iedere dag hoor :Squote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef nowkia het volgende:
[..]
Ik geef gewoon m'n mening. Ik vind je navel vies, en een piercing kan dat mooi verhullen. Tevens vind ik er niks mis mee op zich, dus waarom niet.
Ik vraag me af waar je het ziet, aangezien mijn foto van de zijkant is genomen, je ziet spoken, of koop een brilquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:30 schreef nowkia het volgende:
[..]
er zitten van die gore dingetjes inniet een normaal putje
Ik heb een andere foto gezien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je het ziet, aangezien mijn foto van de zijkant is genomen, je ziet spoken, of koop een bril
OT maar weer.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:30 schreef nowkia het volgende:
[..]
Pimp hier met je buik (navel)! #3quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef FokR het volgende:
[..]
Welke foto bedoel je dat je kunt zien dat ze een smerige navel heeft?
Maar hoezo vind je het ordinair dan? Door de media?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het normaal gesproken redelijk ordinair staan ja. Maar je hebt er wel een mooi figuur voor dus dat compenseert het wel een beetje. Maar nee, ik heb er niet veel mee, sletterig is misschien overdreven, maar ordinair kan het al snel overkomen ja.
Nee door het gemiddelde meisje wat er al mee loopt, zelfde geldt voor een tongpiercing.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar hoezo vind je het ordinair dan? Door de media?
Had ik je gedisst?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]_______!
Ik neem er toch geen, Dimens had me goed gedisst, als ik in de 20 ben, ziet het alleen dom uit, en het groeit natuurlijk niet helemaal dicht, dus krijg ik een verminkt navel.
Oké, duidelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee door het gemiddelde meisje wat er al mee loopt, zelfde geldt voor een tongpiercing.
Overtuigd, wist ff geen ander woordquote:
Nou daar ben ik blij om.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, duidelijk.
[..]
Overtuigd, wist ff geen ander woord
Maar je bent het er niet mee eens zo te merken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, duidelijk.
[..]
Overtuigd, wist ff geen ander woord
Ik weet niet precies wat ik ervan moet vinden, ene kant van wel, maar het kan ook mooi staan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je bent het er niet mee eens zo te merken?
Ze is half chinees, die hebben geen putjes als navelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:30 schreef nowkia het volgende:
[..]
Maak je ook specifiek je navel schoon dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik douche gewoon iedere dag hoor :S
En hoeveel mensen gaan je navelpiercing zien?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:10 schreef Anne het volgende:
[..]
En hoeveel mensen gaan je navelpiercing zien?
Ik vind het zelf in ieder geval niet sletterig, maar ik heb er zelf dan ook eentje dus misschien ben ik bevooroordeeld.
Oeh... hier ook al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what I mean?
Omdat ze dat mooi vindquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:25 schreef Dagkaart het volgende:
Zo'n mooi buikje, waaaaarom die piercing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |