Is gewoon mijn recht, net als jij recht hebt op een leensubsidiequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:29 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Verwar je het niet met onterechte schuldsaneringsklanten die hun kapitaalpolisavonturen/speculaties op de maatschappij proberen af te wentelen?
Nee, ik heb een recht op belastingbetalen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:30 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Is gewoon mijn recht, net als jij recht hebt op een leensubsidie
Jou logica is dat je liegt en bedriegt (wsnp of een tophypotheek in deze kloon , vrouw of man, enzz..) , niet consitent bent, en maar trapt tegen alles wat je kan trappen met blinde woede maar daardoor vaak weer het tegenovergestelde gaat beweren. Dat noem ik niet logische eerder chaotisch.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Mijn logica is volgens mij volkomen duidelijk.
Ik wil alleen maar rechtvaardig behandeld worden door de fiscus, helaas maakt deze het de mens onmogelijk om niet hypocriet te handelen. Dat is een keuze die mij word opgedrongen, althans... zo voelt het.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jou logica is dat je liegt en bedriegt (wsnp of een tophypotheek in deze kloon , vrouw of man, enzz..) , niet consitent bent, en maar trapt tegen alles wat je kan trappen met blinde woede maar daardoor vaak weer het tegenovergestelde gaat beweren. Dat noem ik niet logische eerder chaotisch.
Geef even je bsn nr. door, dan laat ik mannen in blauw even een aantekening in je dossier maken, dat je graag rechtvaardig behandeld wil wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar rechtvaardig behandeld worden door de fiscus, helaas maakt deze het de mens onmogelijk om niet hypocriet te handelen. Dat is een keuze die mij word opgedrongen, althans... zo voelt het.
Ben dan ook eens eerlijk over je echt situatie want als je in de WSNP zit mag je god op je blote knieen bedanken dat ze in NL zulke regelingen hebben en je niet de rest van je leven achtervolgd gaat worden door schuldeisers. Maar je zit waarschijnlijk niet in WSNP want anders zat je niet te mekkeren over het gemiste belasting voordeel wat huizenkopers volgens jou wel allemaal hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar rechtvaardig behandeld worden door de fiscus, helaas maakt deze het de mens onmogelijk om niet hypocriet te handelen. Dat is een keuze die mij word opgedrongen, althans... zo voelt het.
Jij denkt dat de mannen in het blauw jouw hulp nodig hebben? Ik weet zeker dat dit niet het geval is hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:35 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Geef even je bsn nr. door, dan laat ik mannen in blauw even een aantekening in je dossier maken, dat je graag rechtvaardig behandeld wil worden
Ik help graag mensenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:40 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mannen in het blauw jouw hulp nodig hebben? Ik weet zeker dat dit niet het geval is hoor.
Van een kale kip valt toch niets te plukken? Weet je wel wat de maatschappelijke schade is als mensen niet van hun schulden af kunnen komen? Een kat in het nauw kan rare sprongen maken hoor!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben dan ook eens eerlijk over je echt situatie want als je in de WSNP zit mag je god op je blote knieen bedanken dat ze in NL zulke regelingen hebben en je niet de rest van je leven achtervolgd gaat worden door schuldeisers. Maar je zit waarschijnlijk niet in WSNP want anders zat je niet te mekkeren over het gemiste belasting voordeel wat huizenkopers volgens jou wel allemaal hebben.
Ik geloof best dat er achter michaelHD9 een goed persoon schuil gaatquote:
Ik kijk er zeker niet op neer maar het is geen recht, het is een gift.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:32 schreef ComplexConjugate het volgende:
Een bijstandsuitkering is een recht maar daar kijken de meesten in de samenleving op neer.
Maar als je wat zegt over de 'kopen-met-geleend-geld' uitkering dan zullen dezelfde mensen vurig verdedigen dat dit geen kadootje is
Dan moet je ook niet zeuren over vermeende achterstallige teveel betaalde belastingen als je een kale kip zou zijn. Maar dat ben je ook alleen maar op het moment dat je dit goed uitkomt. Xeno, je begint wel zover door de mand te vallen en hebt gewoon teveel van je verschillende ego's door elkaar gebruikt dat je echt wat aan de coherentie van je verhalen moet doen wil je nog een beetje serieus genomen gaan worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:41 schreef ComplexConjugate het volgende:
Van een kale kip valt toch niets te plukken?
Ik neem aan dat je de IB bedoelt? Tsja, dat is nu precies de bedoeling van deze maatregel; dat mensen van hun luie reet afkomen en gaan werken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef ComplexConjugate het volgende:
De forenzentaks gaat ook niet door![]()
Dus nu moet ik als bijstandsgerechtigde gewoon weer meebetalen aan de korting op de OB
Nee de OB, vorig jaar moesten werknemers hun spaarloon regeling al inleveren om de verlaging van de OB te bekostigen. Zodat mensen voor lekker weinig geld een huis konden kopenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de IB bedoelt? Tsja, dat is nu precies de bedoeling van deze maatregel; dat mensen van hun luie reet afkomen en gaan werken.
Ze zijn toch geen eigenaar?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:10 schreef Basp1 het volgende:
Oh maar xeno wil je dan ook een OB maken voor huurders, wel zo eerlijk natuurlijk dat die ook 2% van de wozwaarde betalen als ze van woning wisselen, wat lief van jou dat je toch nog meedenkt met de overheid.
Dan noemen we het VB, de zogenaamd verhuisbelasting.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ze zijn toch geen eigenaar?
Dus waarom zou je dan een koopbelasting moeten betalen?
U vraagt, het kabinet draaitquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan noemen we het VB, de zogenaamd verhuisbelasting.![]()
Waarom zou je bij de verkoop van een 2e hands huis eigenlijk nogmaals belasting (tot vorig jaar 6% en nu nog steeds 2%) moeten afdragen, als je de door jullie zo geliefde auto's als voorbeeld neemt draagje bij particuliere 2e hands verkoop ook geen belasting meer af.
Tegen welke van je alterego's heb je het nu precies?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:41 schreef ComplexConjugate het volgende:
Jullie worden graag geslagen hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |