kewlquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
Geen beroemde Maltesers gezien btw, geen idee wat beroemd is hierEr stond wel een Aston Martin DB5 voor de deur
Was echt een enorm lieve vent.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:12 schreef muhahaha het volgende:
93 is een respectabele leeftijd, rust zacht buurman.
Bestaat er zoiets als beroemde Maltesers?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
Geen beroemde Maltesers gezien btw, geen idee wat beroemd is hierEr stond wel een Aston Martin DB5 voor de deur
Daarom altijd tegen je geliefdes zeggen dat je van ze houdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was echt een enorm lieve vent.
Jammer dat ik hem de laatste tijd niet gesproken heb. Alleen zwaaien iedere keer als ik langs liep.
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom altijd tegen je geliefdes zeggen dat je van ze houd
Hey kreequote:
Ja inderdaadquote:
hete douche hielp ook al nietquote:
Dat helpt sowieso niet, zodra je de douche uit bent heb je het weer koudquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hete douche hielp ook al niet
Tip.. doe 2 truien aan over je shirt en ga even slapenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat helpt sowieso niet, zodra je de douche uit bent heb je het weer koud
ja, nog kouder zelfs.. Natte haren die lekker klef in je nek plakkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat helpt sowieso niet, zodra je de douche uit bent heb je het weer koud
O bah, vadertje winter komt en mn fohn is stukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, nog kouder zelfs.. Natte haren die lekker klef in je nek plakken
even slapen werkt nooit bij mij.. Dan word ik pas midden in de nacht weer wakkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Tip.. doe 2 truien aan over je shirt en ga even slapen, dan is het zo weer warm!
Ik 4 uur later blijkbaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
even slapen werkt nooit bij mij.. Dan word ik pas midden in de nacht weer wakker
ik heb er sowieso geen.. Ik haat fohns sinds de laatste keer dat ie mn haar opvratquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Evie het volgende:
[..]
O bah, vadertje winter komt en mn fohn is stukHad ik nog niet over nagedacht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |