Je mag het zeggen, hoor. Het is wel weer tijd voor een nieuwe.quote:
Nuhquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag het zeggen, hoor. Het is wel weer tijd voor een nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2012 16:03:22 ]
Natuut;oklquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dan moet het Chriet Titulaer zijn.
[ afbeelding ]
Natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dan moet het Chriet Titulaer zijn.
[ afbeelding ]
Nopequote:Op woensdag 7 november 2012 11:18 schreef Limburg82 het volgende:
Michelle Robinson a.k.a Mrs. Obama?
Wel totaal anders, maar ook totaal fout.quote:
Zoiets, maar dan een voormalig wereldkampioen in een toch wel wat bredere sport.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:39 schreef Limburg82 het volgende:
Mmm. Wie is Nederlands kampioen wc-pot smijten?
Had het kunnen zijn, maar nee. Andere sport, andere nationaliteit.quote:
Het is een binnensport, dus het zou tijdens beiden kunnen. Maar gezien de soortgelijke sporten tijdens de zomerspelen is dat het meest voor de hand liggend.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:48 schreef Limburg82 het volgende:
Wanneer deze sport wel Olympisch zou zijn, zou deze dan gehouden worden tijdens de Zomer- of Winterspelen?
Ja, al kan het ook in teamverband (er zijn WK's voor landenteams). Maar in essentie is het een individuele sport.quote:
Oeh bijna. Die andere Khan had ik in gedachten. De nog grotere. De man die 555 wedstrijden op rij ongeslagen bleef (en z'n 556e verloor in de finale van het WK omdat hij geblesseerd was).quote:
Volgens Wikipedia heeft Jansher de meeste wereldtitels behaald.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Oeh bijna. Die andere Khan had ik in gedachten. De nog grotere. De man die 555 wedstrijden op rij ongeslagen bleef (en z'n 556e verloor in de finale van het WK omdat hij geblesseerd was).
Klopt, maar Jansher was niet zo dominant als Jahangir. Geen enkele sporter in welke sport dan ook trouwens:quote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef Limburg82 het volgende:
Volgens Wikipedia heeft Jansher de meeste wereldtitels behaald.
Maar, wat jij wil;
Jahangir Khan
(Wie kent 'm niet ik dus)
quote:During his career he won the World Open six times and the British Open a record ten times. From 1981 to 1986, he was unbeaten in competitive play. During that time he won 555 games consecutively, the longest winning streak by any athlete in top-level professional sports as recorded by Guinness World Records.
Lance Armstrobg ?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef Limburg82 het volgende:
Laten we het weer eens iets dichter bij huis zoeken:
LA
Ik weet niet of Texas dichter bij huis is dan Pakistan. Maar, dat ligt er denk ik ook aan waar je huis woont.quote:
Correct.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:16 schreef livelink het volgende:
Of eigenlijk nog veel dichterbij en tevens actueel:
Lodewijk Asscher
Okquote:Op zondag 11 november 2012 13:54 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Wel iemand de kans geven om een nieuwe puzzelopgave te plaatsen.
En nuquote:Op zondag 11 november 2012 13:54 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Wel iemand de kans geven om een nieuwe puzzelopgave te plaatsen.
Schiet lekker op zo. Ik ben een paar jaar geleden dit topic begonnen. Doe het al jaren op mijn manier. Komt er een Limburger langs die me verteld hoe het hoort en het valt stil.quote:
Lijkt me niet het type dat een balletje ging slaan.quote:
Die hebben we ook al gehad.quote:
Als we er al een hebben , hebben vast niet allemaal dezelfde TV gidsquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:17 schreef Limburg82 het volgende:
Jippie!
TB
Geen Nederlander en als je de tv gids van vandaag eens doorspit, moet het lukken.
Niet goed.quote:Op woensdag 21 november 2012 07:57 schreef Pugg het volgende:
[..]
Als we er al een hebben , hebben vast niet allemaal dezelfde TV gids
Tom Brokaw
Patricia Cornwellquote:Op zondag 25 november 2012 13:59 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]Maar het is wel een vrouw.
Die kronkelen behoorlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:47 schreef livelink het volgende:
Ik moet bij haar aan Tom Cruise denken, maar dat is in de verste verte geen SH.
Dan maar Stephen Hawking geen idee hoe jouw hersenkronkels zijn, nietwaar![]()
Bingoquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:26 schreef livelink het volgende:
Qua uiterlijk geef ik Salma Hayek een grote kans
Arie Duijvesteijn ?quote:
Nee hoor, hij was het echt.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was het echt.
Anna Drijver?
Atie Dijkmeester ?quote:
Ati Dijckmeester (Amsterdam, 5 juli 1946) is een Nederlandse voormalige radio- en televisiepresentator die ook werkzaam was als regisseur. Dijckmeester werd in de jaren 60 ontdekt door Ralph Inbar. Haar eerste televisieprogramma, in 1965, was ‘Fenklup’.quote:
Ik ook niet.quote:
Kom zeg. 1 keer raden en daarna al vragen om een hintje. Luie tong.quote:
Nederlandquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef livelink het volgende:
Henk Spaan (heeft wel een link met sport, hoewel hij geen sportman is)
Nee hoor. Ga je gang. Ik ben in staking.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:25 schreef livelink het volgende:
Aan Limburg de eer voor een nieuwe? Nog voor Huub Stevens.
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:46 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik nou zo'n mooie vrouw.
Hernán Cortés (dat zou nooit een naam zijn die ik genoemd had zonder jouw hints)quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:07 schreef Limburg82 het volgende:
Niet slecht inderdaad.
Nu moet ik snel zijn;
HC
Ik moest aan deze kerel denken in verband met dat hele 'ojee de wereld vergaat' onzin.
Hoewel hij verder niets met de Maya's te maken had, vond een naburig volk hem in ieder geval niet zo tof.
En die is goed.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Hernán Cortés (dat zou nooit een naam zijn die ik genoemd had zonder jouw hints)
Dacht ik ook aan. Maar ga nu maar voor Herman Broodquote:
Henk Binnendijk ?quote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef livelink het volgende:
Hij is ouder dan Hugo Borst en inmiddels gepensioneerd van de televisie.
Neequote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef livelink het volgende:
Tja, dan is Frans Bauer toch de eerste die me te binnen schiet.
Uit Frankrijk danquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:03 schreef livelink het volgende:
Beiden niet goed. Het is een man en hij komt niet uit Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |