Ja dus? Dan loop je toch alleen maar harder?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, alleen is in het park hier om de hoek vorige maand een hardloopster verkracht. En tevens regen en donker
LibreOffice werkt goed genoeg en GIMP is geniaal. Gebruik het allebei niet heel veel, zeker niet vaak genoeg om er 80 euro of meer uit te geven aan een alternatief dat marginaal beter is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Office.
Photoshop.
To name but 2.
En ja, ik ken Gimp enzo, maar dat werkt allemaal net niet helemaal lekker vind ik.
Ik heb het echt geprobeerd (een half jaar ofzo), maar het bleef frustratie op frustratie. Ik weet niet meer precies wat, maar er waren een aantal simpele dingen die gewoon echt niet bleken te kunnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
LibreOffice werkt goed genoeg en GIMP is geniaal. Gebruik het allebei niet heel veel, zeker niet vaak genoeg om er 80 euro of meer aan uit te geven.
Hoe kun je hardlopen terwìjl je verkracht wordt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus? Dan loop je toch alleen maar harder?
Om dat te voorkomen moet je dus juist een beetje doorlopen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe kun je hardlopen terwìjl je verkracht wordt?
Geef!quote:
Heb je gelijk een goeie motivatie om een beetje je best te doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen moet je dus juist een beetje doorlopen!
* MissMSX smeert zelfgemaakte tapenade op een sneetje zelfgemaakt speltbrood voor KTquote:
Intrinsieke motivatie is altijd beter dan extrinsiekequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb je gelijk een goeie motivatie om een beetje je best te doen.
Als je GIMP 2.8 nog niet gezien hebt moet je dat zeker eens gebruiken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd (een half jaar ofzo), maar het bleef frustratie op frustratie. Ik weet niet meer precies wat, maar er waren een aantal simpele dingen die gewoon echt niet bleken te kunnen
En verder werkte het wat mij betreft niet intuitief genoeg.
Gewoon, zo half waggelend met je panties om je enkels en zo. Duh.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe kun je hardlopen terwìjl je verkracht wordt?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX smeert zelfgemaakte tapenade op een sneetje zelfgemaakt speltbrood voor KT
In sommige provincies wel Babs, in sommige wel ....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Ach, zo'n verkrachting gebeurt echt niet elke keer dat er iemand door het park loopt...
'Rot op man ik moet afvallen!'quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon, zo half waggelend met je panties om je enkels en zo. Duh.
Ik ben nu tevreden met een (betaalde) photoshop elementsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je GIMP 2.8 nog niet gezien hebt moet je dat zeker eens gebruiken.
En dan niet je photoshop-kennis en werkwijzes 1 op 1 op GIMP proberen te projecteren, als je niet wílt omschakelen, kun je het beter gewoon helemaal niet proberen.
Geen van de 12 provincie's in Nederland die ik ken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In sommige provincies wel Babs, in sommige wel ....
Hardlopen met panties?? Ik zeg verder niets meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon, zo half waggelend met je panties om je enkels en zo. Duh.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX smeert zelfgemaakte tapenade op een sneetje zelfgemaakt speltbrood voor KT
Lijers zijn jullie!!1! LIJERS!!!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..],
.
Hmmm. Grrrrrrrr, je weet niet wat je mist!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..],
.
Hmmm. Grrrrrrrr, je weet niet wat je mist!
Ja zo'n lillik ding. Een legging of zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hardlopen met panties?? Ik zeg verder niets meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |