Niet dat ik weet. Zag gisteren of eergisteren wel een user het topic binnen komen vallen met "Hé een meet, ik ben erbij" maar ik weet niet of dat serieus was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog last minute afzeggingen of aanmeldingen?
Hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
Bier en taart is weer eens wat anders dan bier en tieten![]()
Oh en dat gevoel komt denk ik niet meer terug. Al is het alleen maar omdat ik gevoelens voor iemand anders heb
[voorspelbaar-modus on]quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[voorspelbaar-modus on]
Dus het zijn nu poppenkleertjes?
[voorspelbaar-modus off]
Ik zal jou eens een poppetje in je aars douwenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[voorspelbaar-modus on]
Dus het zijn nu poppenkleertjes?
[voorspelbaar-modus off]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Zekerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
Kijk, dat is dan toch ook wel weer leuk?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een poppetje in je aars douwen![]()
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een poppetje in je aars douwen![]()
Dat vindt ie lekker, joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Liever een penis dan een stuk kunststofquote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekerik hoop echt dat het iets wordt
Yes, ik hoor van je.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goed, op naar Breda, PS3 ophalen endezo
Vince tot straks
of jij bent groter geworden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |