Niet dat ik weet. Zag gisteren of eergisteren wel een user het topic binnen komen vallen met "Hé een meet, ik ben erbij" maar ik weet niet of dat serieus was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog last minute afzeggingen of aanmeldingen?
Hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
Bier en taart is weer eens wat anders dan bier en tieten![]()
Oh en dat gevoel komt denk ik niet meer terug. Al is het alleen maar omdat ik gevoelens voor iemand anders heb
[voorspelbaar-modus on]quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[voorspelbaar-modus on]
Dus het zijn nu poppenkleertjes?
[voorspelbaar-modus off]
Ik zal jou eens een poppetje in je aars douwenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[voorspelbaar-modus on]
Dus het zijn nu poppenkleertjes?
[voorspelbaar-modus off]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Zekerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
Kijk, dat is dan toch ook wel weer leuk?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een poppetje in je aars douwen![]()
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een poppetje in je aars douwen![]()
Dat vindt ie lekker, joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Liever een penis dan een stuk kunststofquote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekerik hoop echt dat het iets wordt
Yes, ik hoor van je.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goed, op naar Breda, PS3 ophalen endezo
Vince tot straks
of jij bent groter geworden?quote:
ja . huilen. zou ook wel naar de meet willen komen, maar kwam er net pas achter dat er een meet wasquote:
Als je moet werken wordt dat lastig ja. Wij kunnen nog wel een keer meeten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ja . huilen. zou ook wel naar de meet willen komen, maar kwam er net pas achter dat er een meet was
Bahquote:
nee je vind me niksquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je moet werken wordt dat lastig ja. Wij kunnen nog wel een keer meeten?
lukt wel hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb ik een uitdaging voor je. Eet de wafel op en probeer een wijsje te fluiten
niet als het met choco isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bahdat is echt zo goor een rijstwafel
Denk het ook niet dan. Heb je niet zijn nummer?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat hij niet komt.
Hoe weet je dat?quote:
Dan misschienquote:
Ja. Telefoon staat alleen uit van hem.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het ook niet dan. Heb je niet zijn nummer?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik was alleen zondag zo, je moet me nu is zien
Faalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Telefoon staat alleen uit van hem.
Ja lekkerquote:
wie gaat er NIET naar de meet vanavond?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als hij hier nog komt:
Wij zijn weg.
Ik. Heb al plannenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:58 schreef MissExpert het volgende:
[..]
wie gaat er NIET naar de meet vanavond?
Ik niet, had plannen maar die zijn in het water gevallen. Ik ga vanavond flimpje kijken en vroeg slapenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:58 schreef MissExpert het volgende:
[..]
wie gaat er NIET naar de meet vanavond?
je mag ook wel bij mij een feestje vieren? zelfde stadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet, had plannen maar die zijn in het water gevallen. Ik ga vanavond flimpje kijken en vroeg slapen
Zoals ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef MissExpert het volgende:
ik moet allemaal kutopdrachten maken, voor school, in mijn vakantie
de hell
np. dan kom je wel in een leeg huis hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo niet, mag ik wel bij jou komen?
dus morgen vrijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoorVanavond een meet van hier en zondag een motorrit van PTA.
'schrijf een persoonlijk verslag van je beroepsbeeld. Geef hierin aan wat jou beeld tot nu toe van het beroep is. Zet op een rijtje de positieve en minder positieve kanten van het werk en de manier waarop jij je persoonlijke beroepskwaliteiten wilt inzetten. Leg verslag voor aan je begeleider en vraag feedback.'quote:
dus morgen vrijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoorVanavond een meet van hier en zondag een motorrit van PTA.
Ow dan ga ik lekker in je bedje liggen, leesboekje erbijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
np. dan kom je wel in een leeg huis hoor
whhehe. waar kom jij dan vandaan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dan ga ik lekker in je bedje liggen, leesboekje erbij
Uit Den Bosch, waar staat het lege huis?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
whhehe. waar kom jij dan vandaan?
dordrecht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uit Den Bosch, waar staat het lege huis?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:00 schreef MissExpert het volgende:
[..]
je mag ook wel bij mij een feestje vieren? zelfde stad
awww,,, gaat het om dat meisje wat je leuk vond ofwatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]gezellig. Ik ben heel moe dus ik sla af.
Oh die onzin, dat heb ik ook zo vaak moeten doen jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
dus morgen vrij
[..]
'schrijf een persoonlijk verslag van je beroepsbeeld. Geef hierin aan wat jou beeld tot nu toe van het beroep is. Zet op een rijtje de positieve en minder positieve kanten van het werk en de manier waarop jij je persoonlijke beroepskwaliteiten wilt inzetten. Leg verslag voor aan je begeleider en vraag feedback.'
; maak een persoonlijk ontwikkelingsplan(POP) en een persoonlijk activiteitenplan(PAP) van een prestatie naar keuze. Leg je POP/PAP voor aan je begeleider en vraag feedback.
maak een verslag over de waarden en normen van jezelf en vergelijk deze met de waarden en normen die je nodig hebt voor de uitvoering van je beroep. Trek conclusies en neem deze in het verslag op.
dit heb ik de afgelopen jaren al moeten maken. elke keer komt dit gekut voorbijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh die onzin, dat heb ik ook zo vaak moeten doen ja.
En ja, morgen vrij.
Ja, vannacht niet kunnen slapen door dat gedoe.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
awww,,, gaat het om dat meisje wat je leuk vond ofwat
Eh ja dat is wel wat ik voorstelde jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
dus ik zie je vanavond in MIJN bed?
Klopt. Copy pastequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
dit heb ik de afgelopen jaren al moeten maken. elke keer komt dit gekut voorbij
nee joh. is het zo erg?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, vannacht niet kunnen slapen door dat gedoe.
ja ik ben tot 2 uur ofzo druk bezig met werken. is wel leuk dat er iemand me opwacht jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh ja dat is wel wat ik voorstelde ja
Bedje zou leeg zijn he
Geen last van gehad tot nu toequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dadelijk op het werk krijg je het elk jaar
Dat is wel fijn, om in een voorverwarmd bed te kunnen stappenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ja ik ben tot 2 uur ofzo druk bezig met werken. is wel leuk dat er iemand me opwacht ja
je krijgt deze opdrachten ook op het werk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dadelijk op het werk krijg je het elk jaar
Dan heb je mazzel, bij ons vliegen de pops, pipa's en de plannen je om de orenquote:
Er verandert toch altijd wel wat, dan is hetnet zoveel werk om het overnieuw te doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ja dat kan ook, maar vind ik weer onproffesioneel en dat ben ik niet echt.
eigenlijk is datquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, om in een voorverwarmd bed te kunnen stappen
wat zijn pipa's hjahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel, bij ons vliegen de pops, pipa's en de plannen je om de oren. Nouja dit jaar viel het mee, crisis etc
Dat is kutquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel, bij ons vliegen de pops, pipa's en de plannen je om de oren. Nouja dit jaar viel het mee, crisis etc
Ja, mag ik mijn eigen pop schrijvenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef MissExpert het volgende:
[..]
je krijgt deze opdrachten ook op het werk?
ja kloptquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er verandert toch altijd wel wat, dan is hetnet zoveel werk om het overnieuw te doen.
Dat word dan niet lekker tegen mijn billetjes aankruipen danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef MissExpert het volgende:
[..]
eigenlijk is dathou van een koel bedje, geen warme
neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat word dan niet lekker tegen mijn billetjes aankruipen dan
ik blijf dan wel alleenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat word dan niet lekker tegen mijn billetjes aankruipen dan
Morgen nog meer vreemde dingen doen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:11 schreef MissExpert het volgende:
oh god. gister hele vreemde dingen gedaan nu echt over spierpijn.
met jou, neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen nog meer vreemde dingen doen?
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
nee joh. is het zo erg?
dan kan je toch wel wat afleiding gebruiken
hey sammzquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. De lelijke merrie van de buren geilt op mijn stoere man
.
Dingen die je leuk vindt en je foto'squote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:16 schreef MissExpert het volgende:
weet niet wat ik er allemaal moet neerzetten hoor
Middagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. De lelijke merrie van de buren geilt op mijn stoere man
.
ik weet geen eens wat ik leuk vindquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dingen die je leuk vindt en je foto's
Echt niet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:17 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik weet geen eens wat ik leuk vind
Als je pas om 2 uur thuis komt lig ik al in je bedje jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:13 schreef MissExpert het volgende:
[..]
jajha dat wel. slaap ik daar en jij in mijn bed ok?
naisquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je pas om 2 uur thuis komt lig ik al in je bedje ja
lang verhaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
ME, sinds wanneer heb jij een relatie?
Omdat het kreng iedere keer als ik langs kwam rijden eraan kwam spurten, slippend tot stilstand kwam en de staart omhoog deedquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het kreng iedere keer als ik langs kwam rijden eraan kwam spurten, slippend tot stilstand kwam en de staart omhoog deed.
Mijn schoenmaat is ook leuk 44/45quote:
mijne ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn schoenmaat is ook leuk 44/45
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vast dolkomisch om te zien, ik vond het minder, Rio gedroeg zich alsof ie z'n ballen nog hadquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
mijne ook
Hoe lang ben je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ahwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vast dolkomisch om te zien, ik vond het minder, Rio gedroeg zich alsof ie z'n ballen nog had.
mooie lengtequote:
Wat dacht je van Foto's beheren.?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:26 schreef MissExpert het volgende:
ik weet geen eens hoe je fotos toevoegt. noem me een leek
Stuur maar in dmquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:26 schreef MissExpert het volgende:
Met foto's?quote:
Leekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:26 schreef MissExpert het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:30 schreef MissExpert het volgende:
maar je moet een link invoeren voor fotos, kan dat ook gewoon met tinypic ofwat
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:31 schreef muhahaha het volgende:
Je moet ze wel eerst door Danny laten goedkeuren.
Het ziet er vooral helemaal niet schattig uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True
Op een gegeven moment lijkt het me wel irritant ja.
Samzz, heb je mijn dm gelezen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ziet er vooral helemaal niet schattig uit. Indrukwekkend, misschien
.
Je bent dik?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:33 schreef MissExpert het volgende:
mijn fotos zijn te groot godverdomme
Kleinere maken met paint/photosoep ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:33 schreef MissExpert het volgende:
mijn fotos zijn te groot godverdomme
Gewoon die buik wegpoetsen, wat deze man zegt dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kleinere maken met paint/photosoep ofzo
hey welke buikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon die buik wegpoetsen, wat deze man zegt dus
Dat zeg ik niet geen worden in mijn mond leggen. Een buik(je) is sexyquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heeft ze niet eensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gehad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik druk op send en vervolgens gebeurd er niks
+1quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet geen worden in mijn mond leggen. Een buik(je) is sexy
heb jij er een?quote:
uhmm durf het bijna niet te zeggen......quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:40 schreef MissExpert het volgende:
[..]
een sexy buikje?
de meeste zeggen van wel
Ik denk het welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:40 schreef MissExpert het volgende:
[..]
een sexy buikje?
de meeste zeggen van wel
wat niet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:43 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
uhmm durf het bijna niet te zeggen......![]()
![]()
Surfmeisjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:44 schreef MissExpert het volgende:
nog steeds geen hooffoto bij mijn fotoboek. gmmrl
Ja en?quote:
Goed hoor. Net lekker uitgewaaid bij 't paard. En met jou?quote:
ze hebben bepaalde afmetingen. als je daar niet aan houdt...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:44 schreef MissExpert het volgende:
nog steeds geen hooffoto bij mijn fotoboek. gmmrl
er staat een foto in fobo waar ik helemaal te zien benquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar je buikje
Leuke fotoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
er staat een foto in fobo waar ik helemaal te zien ben
ik heb foot al kleiner gemaakt, alleen hij pakt em nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:47 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ze hebben bepaalde afmetingen. als je daar niet aan houdt...
tevens mooi surfpak. staat je goed.
Hij mag ook maar een bepaald aantal kB's hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik heb foot al kleiner gemaakt, alleen hij pakt em niet
Lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed hoor. Net lekker uitgewaaid bij 't paard. En met jou?
Echt?quote:
Hopen op goed weer dit weekend.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
LekkerJa ook goed,vanavond naar Groningen en daar weekend vieren.
wat wat waaat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:49 schreef MissExpert het volgende:
owjja en mn sexualiteit is ook veranderd
Nee leek maar zo.quote:
Het schijnt daar vanmorgen gevroren te hebben en dat er ook daadwerkelijk ijs lag.quote:
dafuq wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad,deze week hoorde ik ergens dat het zou gaan sneeuwen![]()
Maar dat denk ik niet
Daarom kan het nog wel goed weer zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee leek maar zo.
[..]
Het schijnt daar vanmorgen gevroren te hebben en dat er ook daadwerkelijk ijs lag.
Vanmorgen lag er ijs.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar dat denk ik niet
whehhequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 walletjes![]()
Alhoewel ik dan wel het liefst van 2 dezelfde walletjes wil eten
Dat is waarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan het nog wel goed weer zijn.
Balen.quote:
Ja, in de loop van de week ergens. Ik hoop 't ook niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar dat denk ik niet
Ooit komt er een dag dat je terug verlangt naar schoolquote:
nee johquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat je terug verlangt naar school
Ik ben 20 en ik heb dat nu alquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft heupenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef MissExpert het volgende:
oh my god. die foto van surfen heb ik heupen in waaaa
ach hou op. je ziet er goed uit. mooie fotoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef MissExpert het volgende:
Oke school is ook niet allesquote:
Denk je niet dat ik dat gedaan had als het kon?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
Dankjewel
Goede reis naar Enschede
En het zal wel dood zijn ja
/edit: Kom anders ook langs?
Weet ik.quote:
Euh. Jawelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik dat gedaan had als het kon?
Vrouwelijke vormenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef MissExpert het volgende:
Oh crap he's on to me.quote:
Klopt, maar het moet gebeuren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Balen.
HOE WAS HET CONCERT![]()
![]()
Daarom word ik ook leraar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* DevilsWhore kijkt in foboquote:
Weet ikquote:
quote:
Balen dat AILD zo slecht wasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar het moet gebeuren.
Wel oke, AILD was ronduit bagger, Upon a Burning Body heeft me erg verrast, kende ze helemaal niet. Caliban is nog steeds steengoed live en Trivium vind ik live wel goed.
[..]
Daarom word ik ook leraar.
Het is gewoon geen goede liveband ofzo. Staan veel stil, weinig interactie met het publiek en te eentonige muziek doordat ze heel veel nummers ingekort hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
[..]
Balen dat AILD zo slecht wasMaar zo te lezen heb je van de rest wel genoten
Wist ik niet, wel zonde. En slecht eigenlijk dat ze dan gaan optreden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is gewoon geen goede liveband ofzo. Staan veel stil, weinig interactie met het publiek en te eentonige muziek doordat ze heel veel nummers ingekort hebben.
Welk vak? Of basisschool?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar het moet gebeuren.
Wel oke, AILD was ronduit bagger, Upon a Burning Body heeft me erg verrast, kende ze helemaal niet. Caliban is nog steeds steengoed live en Trivium vind ik live wel goed.
[..]
Daarom word ik ook leraar.
Dat lukt mij ook nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:00 schreef MissExpert het volgende:
dan maar geen hoofdfoto op fobo. lukt niet en heb dr geen zin meer in
Ja je moet toch iets. Mijn buddy vond het helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wist ik niet, wel zonde. En slecht eigenlijk dat ze dan gaan optreden.
Biologie en straks misschien ook nog natuur- of scheikunde erbij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welk vak? Of basisschool?
AILD zijn de eerste paar albums wel leuk.
weet precies wat je bedoelt. moet nog tot 8 uurquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
zal ik nodig hebben thanks. word een laaaaaange avond
ik moet van 17-2quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
weet precies wat je bedoelt. moet nog tot 8 uur
ik begon om 8 uur en moet tot 20. niet fijn maar gelukkig maar 1maligquote:
True that.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja je moet toch iets. Mijn buddy vond het helemaal geweldig.
Sterkte. We drinken er wel 1 op jequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
zal ik nodig hebben thanks. word een laaaaaange avond
OH leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja je moet toch iets. Mijn buddy vond het helemaal geweldig.
[..]
Biologie en straks misschien ook nog natuur- of scheikunde erbij.
AILD is ook stiekem wel leuk, maar gistere nniet
Maar 9 uurtjes joh. Met pauze?quote:
Ik werk liever overdag 9 uur dan op vrijdagavondquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar 9 uurtjes joh. Met pauze?
zonder. of misschien een kwartiertjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar 9 uurtjes joh. Met pauze?
Ik werk op zaterdag bijna 11 uur, zonder vaste pauzes. Je punt is?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik werk liever overdag 9 uur dan op vrijdagavond
Dat is wel kut.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:06 schreef MissExpert het volgende:
[..]
zonder. of misschien een kwartiertje
Dat ik liever om 7 uur 's ochtends begin en dan 11 uur werk, en dan een vrije avond heb dan dat ik pas om 5 uur 's middags begin en tot 2 uur 's nachts moet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik werk op zaterdag bijna 11 uur, zonder vaste pauzes. Je punt is?
Eetse, werksequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef MissExpert het volgende:
ga moven guys, even broodje onderweg halen
sorry ik vind 9 uur lang werken, zonder pauze best zwaar,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik werk op zaterdag bijna 11 uur, zonder vaste pauzes. Je punt is?
van 11 tot 10 op zaterdag, doe je dat dan liever?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ik liever om 7 uur 's ochtends begin en dan 11 uur werk, en dan een vrije avond heb dan dat ik pas om 5 uur 's middags begin en tot 2 uur 's nachts moet.
Dat zijn echt kut tijden. Dan werk ik liever tot 2 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
van 11 tot 10 op zaterdag, doe je dat dan liever?
Is het ook, geef ik je groot gelijk in. Ik heb in de foodsector gewerkt, hebben we dagen van 13 uur gehadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
sorry ik vind 9 uur lang werken, zonder pauze best zwaar,
noem me maar zwak
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn echt kut tijden. Dan werk ik liever tot 2 uur 's nachts.
Bahquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het ook, geef ik je groot gelijk in. Ik heb in de foodsector gewerkt, hebben we dagen van 13 uur gehadWel met pauzes, maar dat is ook echt kut.. 7 uur 's ochtends beginnen, 's avonds rond een uur of 8 a half 9 klaar zijn.
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:
Nogal, dan kom je thuis, ga je douchen en slapen, om de volgende dag weer hetzelfde te doen.quote:
Zullen we het daar niet over hebben?quote:[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Meh, dat is echt niks voor mijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nogal, dan kom je thuis, ga je douchen en slapen, om de volgende dag weer hetzelfde te doen.![]()
Is primaquote:Zullen we het daar niet over hebben?
Nog andere concerten waar je naar toe gaat binnenkort?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nogal, dan kom je thuis, ga je douchen en slapen, om de volgende dag weer hetzelfde te doen.
[..]
Zullen we het daar niet over hebben?
En ik altijd maar denken dat je misschien een collega van me wasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Zullen we het daar niet over hebben?
Ook niet voor mijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is echt niks voor mij
[..]
Is prima
Hier ga ik misschien ook nog heen, weet het nog niet zeker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog andere concerten waar je naar toe gaat binnenkort?
Dat is wel cool.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier ga ik misschien ook nog heen, weet het nog niet zeker.
Nee, jaar gebleven. Was alleen maar een korte periode gelukkig.quote:
Dat noem ik anders nog best langquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, jaar gebleven. Was alleen maar een korte periode gelukkig.
Ohja, EMM, daar wou mijn vriend heen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel cool.
Ik ga naar Anathema op 4 november en misschien op zaterdag naar Eindhoven Metal meeting
Korte periode van veel overwerk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat noem ik anders nog best langOf waren er meerdere periodes dat je wel/niet hoefde te werken?
Dan niet gaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohja, EMM, daar wou mijn vriend heen.
Even gekeken, maar er zijn 3 bands die ik leuk vind, Macabre zie ik in Leeuwarden, Deathstars heb ik al heel vaak gezien en voor alleen Excrementory Grindfuckers ga ik er niet heen.
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Korte periode van veel overwerk.
Nope, kan mijn geld beter gebruiken. Twee weken ervoor heb ik een lan.quote:
Deze fiets ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Hoi Joof die voor de deur staat
Een wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, kan mijn geld beter gebruiken. Twee weken ervoor heb ik een lan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |