quote:
quote:This week financial news organization CNBC gave some mainstream attention to the largest money laundering and racketeering lawsuit in United States History, in which “Banksters” and their U.S. racketeering partners are being accused of laundering of 43 trillion dollars worth of ill gotten gains.
The lawsuit is said to involve officials located in the highest offices of government and the financial sector.
Since this information was surprisingly revealed by the mainstream news organization there has been a very suspicious and deadly fallout at the CNBC headquarters.
Within hours the original page for the article was taken down, and CNBC senior vice president Kevin Krim received news that his children were killed under very suspicious circumstances.
It seems that the murder happened first and then the page was removed later.
According to mainstream accounts the children’s nanny is responsible for the murders, allegedly stabbing both children.
quote:
quote:What is even MORE shocking is this information is on CNBC! Imagine that!
I have captured screen shots of the website, just in case the article gets taken down! This way there is a record of it. I am putting the shots in this post along with the information.
You have to read the article... thousands of complaints have been served to bankers around the world and government officials! This is HUGE!
quote:Direct action against Rami Levi supermarket, Sha'ar Binyamin settlement, West Bank, 24.10.2012
Palestinian protesters together with International and Israeli activists break into Rami Levi supermarket, located in the Sha'ar Binyamin settlement, to protest against the Israeli occupation and to call to a boycott on Israeli settlement, October 24, 2012.
Photo by: Yotam Ronen/ Activestills.org
Ze breken in...dus niet huilen als ze eruit geschoten worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef Summers het volgende:
Occupy Israel
Today at 19:00 in Or Yehuda a Protest against throwing families into the street, as part of the struggle for public housing.
http://www.ustream.tv/channel/social-justice-now
[..]
[ afbeelding ]
We weten in ieder geval dat jij niet zal huilen .quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:38 schreef Chahna het volgende:
[..]
Ze breken in...dus niet huilen als ze eruit geschoten worden.
Ik niet, ik ben tegen inbraak. Dit vind ik een beetje laf,.. we gaan inbreken en als Israel dan wat doet gaan ze vast weer verongelijkt zitten huilen dat het niet eerlijk is dat ze worden aangepakt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:46 schreef Summers het volgende:
[..]
We weten in ieder geval dat jij niet zal huilen .
Schieten vanwege inbreken? Dat klinkt ook niet heel fair...quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:38 schreef Chahna het volgende:
[..]
Ze breken in...dus niet huilen als ze eruit geschoten worden.
Beetje laf om dat in de plaatselijke supermarkt te doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef Summers het volgende:
Occupy Israel
Today at 19:00 in Or Yehuda a Protest against throwing families into the street, as part of the struggle for public housing.
http://www.ustream.tv/channel/social-justice-now
[..]
[ afbeelding ]
Ja joh overdag met een vlag in een supermarkt staan die open is is verschrikkelijk misdadig en je mist het punt dat er ook internationale en israelische activisten bij waren .quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:48 schreef Chahna het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben tegen inbraak. Dit vind ik een beetje laf,.. we gaan inbreken en als Israel dan wat doet gaan ze vast weer verongelijkt zitten huilen dat het niet eerlijk is dat ze worden aangepakt.
Het is Israel he , die doen niet aan fair of subtielquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Schieten vanwege inbreken? Dat klinkt ook niet heel fair...
Wat snap jij niet aan:quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja joh overdag met een vlag in een supermarkt staan die open is is verschrikkelijk misdadig en je mist het punt dat er ook internationale en israelische activisten bij waren .
Had een Amerikaan moeten zijn die een shoarma ging bezetten, dan had je weer allemaal plaatjes en nieuwsberichten gezocht uit de niet mainstraim media om maar een punt te maken.quote:break into Rami Levi supermarket,
Aangezien we in een land leven waar de eu overheid ons censureert hebben we geen andere keuze dan nieuws en plaatjes uit te zoeken die buiten de main stream media vallen maar dat logisch gevolg zie je geloof ik niet .quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:26 schreef Chahna het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan:
[..]
Had een Amerikaan moeten zijn die een shoarma ging bezetten, dan had je weer allemaal plaatjes en nieuwsberichten gezocht uit de niet mainstraim media om maar een punt te maken.
Op de rest ga je maar niet in? Want juist dát was waar het om ging....quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Aangezien we in een land leven waar de eu overheid ons censureert hebben we geen andere keuze dan nieuws en plaatjes uit te zoeken die buiten de main stream media vallen maar dat logisch gevolg zie je geloof ik niet .
dat was waar het jou om ging , ik zie een groep mensen in een supermarkt met het personeel op de voorgrond dus die was al open .quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:45 schreef Chahna het volgende:
[..]
Op de rest ga je maar niet in? Want juist dát was waar het om ging....
Je plaatst notabene zelf een artikel waarin staat;quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Summers het volgende:
[..]
dat was waar het jou om ging , ik zie een groep mensen in een supermarkt met het personeel op de voorgrond dus die was al open .
Iets meer doen dan alleen plaatjes kijken lijkt mij een goed plan.quote:break into Rami Levi supermarket,
Mij ook. Het is een constante stroom van plaatjes en leuzen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef Chahna het volgende:
[..]
Je plaatst notabene zelf een artikel waarin staat;
[..]
Iets meer doen dan alleen plaatjes kijken lijkt mij een goed plan.
Het beste plan is dat ik op mijn manier naar zaken blijf kijken of dat bij jou nou wel of niet overkomt alsof ik alleen maar plaatjes kijk .quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:49 schreef Chahna het volgende:
[..]
Je plaatst notabene zelf een artikel waarin staat;
[..]
Iets meer doen dan alleen plaatjes kijken lijkt mij een goed plan.
Wie is dat?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:27 schreef Kiyoaki het volgende:
De enige die iets zinnigs over Occupy gezegd heeft is Slavoj Zizek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |