Het zijn maar lijnen op een kaartquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:39 schreef Prullenbak6 het volgende:
Niet te vergeten dat het gros van de leerboeken tegenwoordig meer uitheemse namen heeft dan inheemse namen.
Inderdaad, de grens tussen Mexico en Amerika is ook maar een lijn. Toch wel vreemd dat heel veel mensen die over willen stekenquote:
Dat is toch gekquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Inderdaad, de grens tussen Mexico en Amerika is ook maar een lijn. Toch wel vreemd dat heel veel mensen die over willen steken
Wat ik dan wel grappig vind is dat het onderwijs zo "links" is maar Nederland ondertussen een behoorlijk restrictief immigratie- en integratiebeleid heeft en onderaan de Europese verduurzamingsranglijst bungelt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zucht, vervelend dat de linkse indoctrinatie al op jonge leeftijd begint in dit land. Zo is nu Abi op tv, een serie over een paupergezin in de Bijlmer waar alles woont, behalve nlers. En even gezellig islamgewoontes verheerlijken als zo gezellig en lekker.
Dan wees dochterlief mij er gisteren op dat ik eigenlijk geen auto zou moeten hebben want dan wordt de lucht vies en smelt het ijs en overstromen we. Had ze op school geleerd.
En zo zijn er nog tienduizenden voorbeelden te noemen.
Klacht: de Nle overheid indoctrineert mijn nageslacht met inferieur gedachtengoed middels school en media.
Heel herkenbaar bij mezelfquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:53 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
ben je jong en ben je rechts? dan heb je geen hart
ben je ouder en ben je links? dan heb je geen hersenen
mijn maatschappijleer leraar vertelde dit me ooit, geniale manquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:54 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar bij mezelfBen links van de SP begonnen als 16 jarig jochie, inmiddels ben ik bij D66 aanbeland
Inderdaad. Die mensen die het hebben over ''slechte linksen'' , schreeuwen zelf de meest domme onzin. Zonder immigratie en het buitenland zou Nederlands een dikke Nul zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:37 schreef MrBaas het volgende:
Rechts
Rechtse media
Het is echt geen wonder dat media als Wakker Nederland en Powned super slecht scoren. Rechts Nederland zeikt wel altijd dat de publieke omroep rechtser moet worden. Maar naar rechtse programma's zelf kijken ze nietLaten we over de kwaliteit van de rechtse Telegraaf maar zwijgen. Als je kwaliteit wil dan moet je naar de Volkskrant of de NRC, die meer in het midden staat.
Rechtse media is zowat een synoniem voor sensatiemedia, rara, hoe komt dat?
We hebben het dan ook over de kansloze zieligheidsimmigranten, Poepje. Die wel geld willen maar niet bereid zijn te werken. En ja, die bestaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:48 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Inderdaad. Die mensen die het hebben over ''slechte linksen'' , schreeuwen zelf de meest domme onzin. Zonder immigratie en het buitenland zou Nederlands een dikke Nul zijn.
Ja, die bestaan. Van mij mogen die dan ook vertrekken. Maar je kunt je ook afvragen, in plaats van nutteloos discussieren moeten we het gat dichten tussen autochtonen en allochtonenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
We hebben het dan ook over de kansloze zieligheidsimmigranten, Poepje. Die wel geld willen maar niet bereid zijn te werken. En ja, die bestaan.
'We' moeten het gat dichten? Precies, daar zit het manco. De allochtonen, díe moeten moeite doen om het gat te dichten. Maar die weigeren. Niet vreemd ook, want die gekke Hollanders passen zich wel aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:32 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ja, die bestaan. Van mij mogen die dan ook vertrekken. Maar je kunt je ook afvragen, in plaats van nutteloos discussieren moeten we het gat dichten tussen autochtonen en allochtonen
''Allochtonen'' zijn eigenlijk ook gewoon Nederlanders. De meeste zijn hier 3 generaties of langer, en nog worden ze aangekeken als buitenlanders. Vind je het vreemd dat ze zich afzetten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
'We' moeten het gat dichten? Precies, daar zit het manco. De allochtonen, díe moeten moeite doen om het gat te dichten. Maar die weigeren. Niet vreemd ook, want die gekke Hollanders passen zich wel aan
Pleit je nu voor een allochtonenpartij?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
'We' moeten het gat dichten? Precies, daar zit het manco. De allochtonen, díe moeten moeite doen om het gat te dichten. Maar die weigeren. Niet vreemd ook, want die gekke Hollanders passen zich wel aan
Hoe voel je je dan wel? Turks, Marokkaans, Surinaams?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
''Allochtonen'' zijn eigenlijk ook gewoon Nederlanders. De meeste zijn hier 3 generaties of langer, en nog worden ze aangekeken als buitenlanders. Vind je het vreemd dat ze zich afzetten.
Ik ben zelf donker, (geadopteerd) en zelfs ik voel me niet Hollands , moet je eens nagaan ...![]()
Die is er al lang gekkie, de PvdAquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Pleit je nu voor een allochtonenpartij?
Zo erg aanpassen hoeft nou ook weer niet nee. Maar ik geef de politiek (wilders) de schuld dat ze de bevolking zo bang maken. Onder Links is er nooit wat gebeurt, en sinds Pim en Wilders staan deze twee groepen verder uitelkaar dan ooit, slechte zaakquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe voel je je dan wel? Turks, Marokkaans, Surinaams?
En nee hoor, natuurlijk behandel ik 'allochtonen' gewoon als Nederlanders. Maar ik ga me niet speciaal voor hen aanpassen, en dat zou de rest ook niet moeten doen, want dat bevordert het integratieproces geenszins. Ik bedoel bijv het halal voedsel serveren op scholen omdat er twee of drie moslimleerlingen zijn, gebedsruimtes bouwen, schilderijen van varkentjes verwijderen omdat er wel eens een moslim gekwetst zou kunnen worden etc.
Onzin. De groepen stonden al uit elkaar, alleen werd het steevast genegeerd door Kok en de vroege periode Balkenende. Pim Fortuyn was de eerste die het probleem eindelijk aankaartte, en vervolgens werd hij ongelooflijk populair omdat de mensen eindelijk een politicus zagen die zijn kop niet in het zand stak. Je kent de rest van het verhaal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:45 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Zo erg aanpassen hoeft nou ook weer niet nee. Maar ik geef de politiek (wilders) de schuld dat ze de bevolking zo bang maken. Onder Links is er nooit wat gebeurt, en sinds Pim en Wilders staan deze twee groepen verder uitelkaar dan ooit, slechte zaak
gelukkig hadden we meneer Aart als tegenwichtquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:35 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Het begon allemaal met Hakim van Sesamstraat.
sunny side up brother.... niets beter dan een good old Fok! links/rechts bash topic.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef Crisisstudent het volgende:
Denken in rechts of links en dan trots zijn op 'jouw kant'
Ik kan het wel missen eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 06:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sunny side up brother.... niets beter dan een good old Fok! links/rechts bash topic.
Ik weet niet hoor, maar waarom schop je dit topic na 3 dagen nog eens omhoog? Als je Die_Hofstadtgruppe een troll vindt, waarom gun je hem dan zoveel eer (aandacht)?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef Poolhond39 het volgende:
Die hofstadgruppe is gewoon een halve trol, en dat weet ie donders goed.
Als er van één vervelende kerk momenteel sprake is in Nederland is het juist 'de rechtse kerk'.
De kerk vol korpsballen en gefrustreerde middenstanders en kantoorklerken, die blijft hangen in verongelijkt gemekker.
Zelfs nadat dit topic 3 dagen is doodgebloed? Ik erger me af en toe ook wel aan al die rechtse typetjes die hier op FOK! struinen maar aan de andere kant heb ik zulke figuren al lang in de smiezen voordat zij dat doorhebben. Ik ben wel weer een beetje klaar met de Rechtse Kerk, zo ongelofelijk superieur ben ik aan deze lieden en hun leerstukjes. De berusting overheerst inmiddels. Maar goed, dat hoeft niet voor jou op te gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Poolhond39 het volgende:
Waarom niet? Om mezelf te uiten? Omdat ik me erger aan dat soort semi-trollen misschien?
Dat bedoel ik ook, dat de Rechtse Kerk intellectueel gezien niet zo veel voorstelt. Het is plat en kleinburgerlijk. Van een racist ga je ook niet zeggen dat je hem een gelijkwaardige gesprekspartner vindt, ik zou niet weten waarom je bescheiden zou zijn over het feit dat je Rechtse-Kerkgangers niet serieus neemt. Natuurlijk neem je die flauwekul niet serieus. Daar ben ik domweg superieur aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef Poolhond39 het volgende:
Ik let daar eerlijk gezegd niet zo op, op die dagen.
Als ik hier reageer, uit ik gewoon mezelf, simpel.
Ik voel me niet superieur aan de 'rechtse kerk', maar ik heb wel het gevoel dat ik er gemakkelijk doorheen prik. Jammer alleen dat die lui vaak in burgerlijk calimero-gedrag blijven hangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |