WTFquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:21 schreef Apuleius het volgende:
Toch kan het handig zijn. Als je die frequentie langzaam op blijft voeren, dan zou je, als je eenmaal immuun bent, van stront kunnen leven.
Als je voedsel verkoopt moet je dit zo hygienisch mogelijk doen, ik wil iig geen poepbacterie van één of andere Mo of Rachid binnen krijgen. Dit betekent dus dat die gasten hun reet afvegen na het schijten en erna weer aan het grillen gaan zonder hun handen te wassen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:23 schreef Roellie80 het volgende:
Je moet accepteren dat er nu eenmaal een berg bacteriën overal te vinden zijn. En dat is maar goed ook. Ons lichaam heeft deze continue aanvallen nodig om ons afweer te testen en op pijl te houden.
Dat hele schone wat je gevoelsmatig graag zou willen is nergens goed voor en werk enkel averechts
Dat klopt. Dat doen ze. En dat is voor andere voeding niet anders lijkt me. Waar gewerkt wordt worden bacteriën verspreidquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je voedsel verkoopt moet je dit zo hygienisch mogelijk doen, ik wil iig geen poepbacterie van één of andere Mo of Rachid binnen krijgen. Dit betekent dus dat die gasten hun reet afvegen na het schijten en erna weer aan het grillen gaan zonder hun handen te wassen.
Klopt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je voedsel verkoopt moet je dit zo hygienisch mogelijk doen, ik wil iig geen poepbacterie van één of andere Mo of Rachid binnen krijgen. Dit betekent dus dat die gasten hun reet afvegen na het schijten en erna weer aan het grillen gaan zonder hun handen te wassen.
Ies halal!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bullshit. Sowieso is het brood na een paar dagen groen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Nu ga ik minder snel een broodje donor halen(ook al heb ik geen verminderde weerstand)
Ik hoorde pasgeleden dat een hamburger van McDonalds 18 weken bewaard kon worden buiten de koelkast en nog net zo puntgaaf eruitzag. Een vriendin van me heeft het getest en alleen de augurk beschimmelde maar de rest zag eruit zoals bij de aankoop.
Broodje aap of waar?
Als het waar is lijkt me dat ook eerder in het nadeel van het 'brood' van McDonalds spreken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bullshit. Sowieso is het brood na een paar dagen groen.
Integendeel. Brood in nl blijft lang goed door kunstmatige toevoegingen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het waar is lijkt me dat ook eerder in het nadeel van het 'brood' van McDonalds spreken.
Probeer het zelf anders, denk je dat dat brood vers afgebakken wordt bij McDonalds? Die hebben het waarschijnlijk ook al weken liggen. Verder, goh, verrassing. Alsof ik dat niet verwacht had. Maar je weet het natuurlijk pas zeker als ze je net te vriendelijk smakelijk eten wensen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bullshit. Sowieso is het brood na een paar dagen groen.
Nee het brood komt bevroren binnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Probeer het zelf anders, denk je dat dat brood vers afgebakken wordt bij McDonalds? Die hebben het waarschijnlijk ook al weken liggen. Verder, goh, verrassing. Alsof ik dat niet verwacht had. Maar je weet het natuurlijk pas zeker als ze je net te vriendelijk smakelijk eten wensen.
Deed Rob 'daar word ik niet vrolijk van' Geus dat niet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:42 schreef Pietverdriet het volgende:
De VWA zou eens de koelkast in de doorsnee huishoudens moeten doorlichten, dat zou pas leuke bevindingen geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |