Dat is iets persoonlijksquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hield net nog de optie open om je lichaam te verkopen.
Ze kwam nietquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:06 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ze kwam niet(misschien morgen) Maar ik stuur je wel wat oudere foto's als je wilt
Kul hakki yiyecegime bedenimi satarim diyorsun yani.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:05 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat is iets persoonlijksMaar uitschrijven terwijl ik thuis woon, milletin hakkini ödeyemem
Kul hakki is toch anders
hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kul hakki yiyecegime bedenimi satarim diyorsun yani.
Zina waar kom jij vandaan, half Antilliaans half Marokkaans.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:12 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahaKul hakki weegt veel zwaarder, volgens mij het zwaardst samen met shirk.
Niet dat ik zina wil plegen hoor
Hoezo ken jij dit nummer! Fucking oudquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zina waar kom jij vandaan, half Antilliaans half Marokkaans.
Zag je bijna naakt in je rokje staan, keek me aan met een lach weet niet eens je naam.
Ewaaa waar kom jij vandaan.... habibaa.
Kijk me aan en zeg je naam.
Truste.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zina waar kom jij vandaan, half Antilliaans half Marokkaans.
Zag je bijna naakt in je rokje staan, keek me aan met een lach weet niet eens je naam.
Ewaaa waar kom jij vandaan.... habibaa.
Kijk me aan en zeg je naam.
Omdat alleen de ekte ekte die kennen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo ken jij dit nummer! Fucking oud
[..]
Truste.
Ik ken hem ook.. Zegt wel wat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat alleen de ekte ekte die kennen.
Zo zie je maar weer dat masallah een grappig woord is. Ik moet er altijd in positieve zin om lachen.quote:
Tegen zoiets prachtigs dekt alleen Masallah de ladingquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat masallah een grappig woord is. Ik moet er altijd in positieve zin om lachen.
Droom zacht.
Effe paar spieren kweken en mezelf aansluiten bij Adnan hocaquote:
Ansswa zou er ook wel bij passen.quote:
Als je er zo uit gaat zie, trouw ik je!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Effe paar spieren kweken en mezelf aansluiten bij Adnan hoca![]()
Welterusten iedereen
Haha Ambipur valt op windkapsels.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je er zo uit gaat zie, trouw ik je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |