Luiz is inderdaad erg slechtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:04 schreef Dudeweiser het volgende:
David Luiz is fucking slecht. Kaboul>Luiz
Als je van mannetje wisselt loopt hij nog even door in de richting waardoor hij liep. Ik heb het aanstaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:07 schreef zerokil het volgende:
Wat bedoelen ze met de instelling automatisch mee lopen ofzo?
Dat je op uit/laag/normaal/hoog kan zetten.
Welke squad had jij ook al weer dan? Je had ook een 3-5-2 toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Luiz is inderdaad erg slecht
Laatst stond ik met hem tegenover Rafael van der Vaart, ik wilde de bal van hem afpakken met Luiz lukte niet en viel op de grond.Vervolgens een tweede poging want hij is wel snel en kwam weer bij VDV terecht en weer viel hij op de grond na een staande tackel.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:08 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Welke squad had jij ook al weer dan? Je had ook een 3-5-2 toch?
Op laag of?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je van mannetje wisselt loopt hij nog even door in de richting waardoor hij liep. Ik heb het aanstaan.
Hoe ging ie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:55 schreef Kamikazie het volgende:
Zo tentamen ook weer gehad, nu even slaap inhalen,fifa doen en vanavond ram van de kaart gaan.
Mwauh, ging wel. Denk net een voldoende.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe ging ie?
Ik dacht best kut, maar volgens exampredict heb ik er 10 of 11 goed
Ik ben vrij dus kan de hele middagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FC Legit in voor clubs vandaag?
Wat doe je voor studie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:12 schreef poker4lifee het volgende:
yeahhh alle tentamens gehaald, not bad.Met 2 van de 3 was ik echt 1-2 dagen van te voren weer begonnen. Van de laatste zelfs maar de helft van de samenvatting kunnen lezen(17 hoofdstukken wie verzint het)
lol_uni
En alles met minimaal een 7
Top, zal even rondvragen of er meer meedoenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:11 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik ben vrij dus kan de hele middag
Ja naja ik ben met een 5 al tevreden, maar als ik voldoende heb is het helemaal mooiquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, ging wel. Denk net een voldoende.
Ben vergeten het op te schrijven
Alleen theorie vragen weet ik niet zeker & vraag 13 en 15 vond ik lastig.
Netjes, en hier precies hetzelfde, alles de dag ervoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:12 schreef poker4lifee het volgende:
yeahhh alle tentamens gehaald, not bad.Met 2 van de 3 was ik echt 1-2 dagen van te voren weer begonnen. Van de laatste zelfs maar de helft van de samenvatting kunnen lezen(17 hoofdstukken wie verzint het)
lol_uni
En alles met minimaal een 7
Tijd voor fut
hahah ook echt gewoon goed met gokken ofzo, niet normaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat doe je voor studie?
En je bent wel een baas dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |