Dat was 1 van de eerste dure aankopen van Abramovych bij Chelsea toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Shaun Wright-Phillips is gewoon al 31 jaar. Als je hem ziet zou je denken dat hij net bij QPR heeft gedebuteerd maar hij heeft al een heel voetballeven achter zich
31?!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Shaun Wright-Phillips is gewoon al 31 jaar. Als je hem ziet zou je denken dat hij net bij QPR heeft gedebuteerd maar hij heeft al een heel voetballeven achter zich
Zou heel goed kunnen, daarna niks meer gepresteerd dacht ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat was 1 van de eerste dure aankopen van Abramovych bij Chelsea toch?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:53 schreef Kamikazie het volgende:
Zij die morgenochtend kapotgaan groeten u, ik ga slapen
Hartquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:56 schreef Djoere0 het volgende:
Iemand nog tips? Nog 70k over..
[ afbeelding ]
Andy Carr.... ehh Aguero natuurlijk voor Balotelliquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:56 schreef Djoere0 het volgende:
[ afbeelding ]
Die acteur achter Drake (Nolan North) is trouwens ook de stemacteur van Desmond bij Assassins Creed.quote:
Ik kan dat niet eens boven de 5 krijgen voor ik al meldingen krijg, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:58 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Even reposten: unasigned : 50. Dit blijft op 50 staan als ik meer items de club binnenhaal. Behoud je deze items als je boven de 50 komt, of ben je deze kwijt?
Dacht inderdaad ook al aan aguero, maar balotelli doet het ziek goed bij mij..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Andy Carr.... ehh Aguero natuurlijk voor Balotelli
Verder die clown uit de basis voor Kompany of anders Djourou
Haha vet als je dat niet zei dan was het me waarschijnlijk niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eens boven de 5 krijgen voor ik al meldingen krijg, hoe doe je dat?
Hoe is Torres?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:56 schreef Djoere0 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, is op mijn trade account, dus kom er nooit op op de console, misschien heeft het daar iets mee te makenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eens boven de 5 krijgen voor ik al meldingen krijg, hoe doe je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |