PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Werkt DLNA op PS3 knap bij jou?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik stream gewoon naar mijn TV via DLNA of naar de PS3. Wil dat niet, doe ik gewoon mijn HDD aan de TV en kijken maar.
Draadloos of ethernet kabel?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werkt DLNA op PS3 knap bij jou?
Ik heb echt 0,1 FPS met HD content
Maken jullie die tentamens in de sporthal van de uvt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had niet door dat ik laatste post was, excuses
Dat zei ik ook al in het vorige topic. Niet echt een bijzondere goal maar ja. Het is nu ineens zo druk op de markt dat als ik een pagina verder scroll dat de tijd dan soms achteruit gaatquote:
Draadloos. Dat zal dan ook wel meteen de bottleneck zijn denk ikquote:
Terug gaan naar search en opnieuw zoeken, dan zou het normaal moeten zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al in het vorige topic. Niet echt een bijzondere goal maar ja. Het is nu ineens zo druk op de markt dat als ik een pagina verder scroll dat de tijd dan soms achteruit gaat
O..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:47 schreef Rijst het volgende:
Die blondine van Uncharted is best lekker voor een tekenfilmfiguur.
Ja waarschijnlijk wel, had ik eerst ook last van.. Met ethernet kabeltje gaat streamen vlekkeloos en gamen trouwens ook eens stuk beter.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Draadloos. Dat zal dan ook wel meteen de bottleneck zijn denk ik
Nee gewoon in een van de collegezalen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:45 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Maken jullie die tentamens in de sporthal van de uvt?
Ja, dan moet ik met lichtnet adapters gaan werken. Binnekort gaat m'n pa zo'n setje halen voor hemzelf, misschien maar extra adapter bijkopen ofzo voor PS3quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:47 schreef Djoere0 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel, had ik eerst ook last van.. Met ethernet kabeltje gaat streamen vlekkeloos en gamen trouwens ook eens stuk beter.
lolquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:49 schreef Rijst het volgende:
Thursday October 25th at 6:30pm PST
Hoe laat is dit?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:47 schreef Rijst het volgende:
Die blondine van Uncharted is best lekker voor een tekenfilmfiguur.
Jep, zonder problemen gaat hij draadloos woesh.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werkt DLNA op PS3 knap bij jou?
Ik heb echt 0,1 FPS met HD content
Ben benieuwd of dat veel beter gaat! Ik heb zelf geen ervaring met die kastjes, heb ooit de internet kabel door laten trekken naar mijn kamer via de telefoonaansluiting.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik met lichtnet adapters gaan werken. Binnekort gaat m'n pa zo'n setje halen voor hemzelf, misschien maar extra adapter bijkopen ofzo voor PS3
Bedtijd?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:49 schreef Rijst het volgende:
Thursday October 25th at 6:30pm PST
Hoe laat is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |