quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tyron op 26-10-2012 09:29:35 ]
Hebben de A junioren een belangrijke wedstrijd dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:41 schreef bjanaan het volgende:
Ik ga het nog maar een keer vragen!
Wie is er zaterdag bij de laatste training en het aanmoedigen van de A junioren?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vervang maar even dan.
Nope maar met 410 in je rug weet je dat er een 12e man buiten het veld staat. Plus dat het een topervaring is voor die jochies.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hebben de A junioren een belangrijke wedstrijd dan?
Het is niet de eerste keer hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:46 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Nope maar met 410 in je rug weet je dat er een 12e man buiten het veld staat. Plus dat het een topervaring is voor die jochies.
Dat was ook een best mooie actie, heb ik wel een paar keer herhaald in de herhalingquote:
Logisch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:17 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
heb ik wel een paar keer herhaald in de herhaling
thanksquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vervang maar even dan.
BMI is verdedigend wel stuk beter.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:08 schreef Tyron het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat Blind momenteel de beste linksback van Nederland is en ook in het Nederlandse elftal hoort, Willems is slechter.
Ja tussen BMI en Blind kan je dan wel discussiëren, BMI speelt al langer goed en Blind alleen dit seizoen maar speelt dan wel weer op CL niveau. BMI zie ik wel liever centraal dan Vlaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
BMI is verdedigend wel stuk beter.
Blind lijkt weer meer op hoe men backs tegenwoordig graag ziet; voetballend vermogen en constant langs de lijn opkomen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja tussen BMI en Blind kan je dan wel discussiëren, BMI speelt al langer goed en Blind alleen dit seizoen maar speelt dan wel weer op CL niveau. BMI zie ik wel liever centraal dan Vlaar.
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden hoe hard die jongen is gegroeid vergeleken met vorig seizoen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blind lijkt weer meer op hoe men backs tegenwoordig graag ziet; voetballend vermogen en constant langs de lijn opkomen.
Beetje vertekend beeld. Hij is nu meer aan het voetballen. Itt tot vorig jaar waar hij de bal zo snel mogelijk (foutief) af gaf, gaat hij nu naar voren. Aan de bal laat ie wat meer zien en is ook wel vooruitgang te zien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden hoe hard die jongen is gegroeid vergeleken met vorig seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |