Welke? Die 14-1 reactie van afgelopen vrijdag?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vond je van Gijp`s reactie dan?
Las er wel wat over in VI, volgens mij vanaf volgend seizoen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Per volgend seizoen gingen ze toch de financiën gelijk trekken, of was dat dit seizoen al?
Volgend seizoen ja, maar we moeten nog maar zien hoe dat loopt natuurlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Per volgend seizoen gingen ze toch de financiën gelijk trekken, of was dat dit seizoen al?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=175266quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke? Die 14-1 reactie van afgelopen vrijdag?
Ik neem die vent allang niet mee serieus joh.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
wat moet ik zoeken dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:46 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Jij hebt niets te zoeken op FOK!
Ja, want dat zeg ik ook echt.quote:
Sana speelde zwakjes idd. Babel speelde prima.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=175266
Oke. Knuffel?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, want dat zeg ik ook echt.
EL is gewoon kut, ben het gewoon zat nu. Zeker wanneer we niet goed presteren op dat podium. Kut-tegenstanders, kut-wedstrijden, halflege stadions...pffff..heb het er echt mee gehad.
Ben gewoon toe aan een kampioenschap
Net zoals Blatter die toezegt "het te zullen gaan hebben over technische hulpmiddelen"quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets hebben ze al gedaan maar stelt volgens mij helemaal niks voor.
Je naam lijkt teveel op Tytonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |