Dat kapsel van Lens inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:42 schreef TLC het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat voetballers tegenwoordig meer tijd steken in hun kapsel, hippe tasjes, vakantiereizen, uitgaan dan in datgene waardoor ze zo stinkend rijk zijn geworden![]()
![]()
![]()
Want? Trainen ze daarom minder ofzo?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:42 schreef TLC het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat voetballers tegenwoordig meer tijd steken in hun kapsel, hippe tasjes, vakantiereizen, uitgaan dan in datgene waardoor ze zo stinkend rijk zijn geworden![]()
![]()
![]()
Ajax heeft niets te zoeken in de eredivisiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:40 schreef Tyron het volgende:
PSV heeft niets te zoeken in de europa league
Oneens, je kan nog zo goed spelen, zonder extravagant kapsel stelt het toch niet zoveel voor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:42 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
Moet hij als een baby gaan huilen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Lens wil er graag uit zien als Clasie
nee vorig jaar en dat jaar daarvoor niks gewonnen hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Ajax heeft niets te zoeken in de eredivisie
Als ze dat tegelijk doen niet, maar aan het spel te zien trainen ze wel minder ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Want? Trainen ze daarom minder ofzo?
Lens laat het groeien voor een Sana kapsel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Lens wil er graag uit zien als Clasie en Vilhena.
Ligt aan de tegenstanders man, die hadden er geen zin in.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee vorig jaar en dat jaar daarvoor niks gewonnen he
ja, minder gemotiveerd, want ze zijn toch al binnenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Want? Trainen ze daarom minder ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |