Operating System Windows CE 6.0quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef Michael-H het volgende:
Iemand ervaring met zo'n 4.3 inch China-GPS geval? De oude heeft het opgegeven, dus ben nu aan het kijken voor een vervanger. Zag dat deze nu iets meer dan 30 euro kost, kan dat wat zijn voor zo weinig geld
Ja, daar draaien onder meer Igo en Tomtom ook opquote:
Ja maar op de foto zie je Android.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ja, daar draaien onder meer Igo en Tomtom ook opben vooral benieuwd naar de bouwkwaliteit van die apparaten
Jup, heb zelf ook zoiets (van BIC). Heeft een goede GPS fix!quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef Michael-H het volgende:
Iemand ervaring met zo'n 4.3 inch China-GPS geval? De oude heeft het opgegeven, dus ben nu aan het kijken voor een vervanger. Zag dat deze nu iets meer dan 30 euro kost, kan dat wat zijn voor zo weinig geld
Joosie200 was zo aardig om het ook voor mij te bestellen met z'n Mastercardquote:Thank you for shopping on AliExpress ! Unfortunately, your payment could not be verified and Order 1017552593 has been closed for security reasons.
Wellicht blokkeert je CC maatschappij de betaling bel ze eens op of dat het geval is!.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef AnimeFan het volgende:
Heeft iemand hier al eens iets gekocht op AliExpress met een VISA card?
Na een paar uur krijg ik steeds dit bericht:
[..]
Ik betaal altijd met die VISA via Paypal, maar dat kan nu dus niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wellicht blokkeert je CC maatschappij de betaling bel ze eens op of dat het geval is!.
Zelf betaal ik vaak met mijn Mastercard DC en dat werkt prima
Dat heet je account verifiëren geloof ik bij paypal. I.v.m. Fraude e.d.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik betaal altijd met die VISA via Paypal, maar dat kan nu dus niet.
En op Google zie ik meer van dit soort klachten over AliExpress.
Je moet blijkbaar eerst een kopie van je paspoort opsturen en een kopie van je VISA card..
Het gaat altijd goed met Paypal hoor, hij is daar al geverifieerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat heet je account verifiëren geloof ik bij paypal. I.v.m. Fraude e.d.
Op welke OS runt die van jou?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, heb zelf ook zoiets (van BIC). Heeft een goede GPS fix!
Real-time OS: Microsoft WinCE 5.0quote:
voor 1 cent?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef Marco001 het volgende:
Leuk, bij pandawill volgende zondag de syma heli's voor 1 cent...
Alleen jammer dat ze die alleen naar uk shippen volgens de mail.
Toch eens kijken of ze die ook naar nl willen sturen. (En dan direct maar een stuk of 3 bestellen.. )
zal wel happy hour zijn, oftewel 1 stuk waar 10000 man op aastquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef Marco001 het volgende:
Toch eens kijken of ze die ook naar nl willen sturen. (En dan direct maar een stuk of 3 bestellen.. )
Ierland niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef Marco001 het volgende:
Die foto hebben ze gewoon ergens vandaan geript, hebben ze de android-navigatiesoftware genomenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja maar op de foto zie je Android.
wat heb je er voor betaalt eigenlijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:09 schreef King-Ernie het volgende:
Ik heb bij iemand op ebay een galaxy s 3 hoesje besteld, en hij is op de 11de verzonden met swisspost vanuit singapore, alleen nu staat er bij tracking
Mon 22.10.2012 16:27 Departure from border point of origin country
en daaronder
Our delivery partners in the destination country have unfortunately not provided us with any consignment incidents.
The lack of this information does not affect actual delivery.
kan het zijn dat hij bij de douane vast zit?
De inklaringskosten krijg je niet terug. Daarna mag je 3 maanden wachten of de douane je btw gaat terugbetalenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand kocht 2 iphone hoesjes voor 3 euro waarde, maar moest inklaringskosten betalen.... hoe zit dat? Dan kan je toch bezwaar indienen?
Mij is het gelukkig nog niet overkomen, maar zit er ook niet op te wachten
Kan je geen bezwaar aantekenen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De inklaringskosten krijg je niet terug. Daarna mag je 3 maanden wachten of de douane je btw gaat terugbetalen
Jawel, maar de 12,50 inklaringskosten krijg je niet terug. Dan is bezwaar aantekenen al snel zinloos als ze onterecht een dikke rekening erop plakken. Je bent dan gewoon je spullen kwijt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan je geen bezwaar aantekenen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |