quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja die ga ik ook bestellen, maar ik heb deze nu op.... want.... me laptop is overledendus zit weer achter me oude pc die dus geen boxen heeft, want die staan beneden voor de laptop... drama drama
China laptop zet dat maar uit je hoofd of je moet 20 jaar terug in de tijd willen gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:01 schreef namemotion het volgende:
[..]tijd om een CHINA laptopje aan te schaffen
? En nice dat je de AWEI oordopjes gaat kopen, het is echt hele goede kwaliteit!!
Dollar?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Chinaprices reageert niet meer op awei es800m trouwens.
niet op buyincoins te vinden
niet op pandawill
6,90 op dx
7,21 bij focalprice
duurder geworden dus?
5 bestellen dan maar... eerst wachten tot er weer geld op me paypal rekening staat... dat duurt altijd eeuwen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef namemotion het volgende:
[..]
Dollar?
Hier op PriceAngels
http://www.priceangels.co(...)arphone-s583678.html
¤5,28
Geen link?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ja die shark horloges kan je bij mij wel kopen![]()
hehehehe
touchscreen handschoentjes bij buyincoins toch? of kruidvat
Wauw, mooi profiel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
how inconsiderate of me...
Hier is de link
voor de Shark horloges...
Je kan ze op ebay kopen, ik koop ze zelf bij koo_titinaquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:54 schreef namemotion het volgende:
[..]
Wauw, mooi profiel.
Maar volgensmij zijn dat geen Shark horloges?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)ne-Ipad-p-53072.html
Awesome.. zoals die Barry van Storage Wars
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand nog een site waar je een doosje kan kopen om meerdere horloges in kan doen? Heb op eBay nog niet veel kunnen vinden
Terug boeken in de trand van het terugstorten naar je betaal rekening (dus weer vanaf paypal).quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
5 bestellen dan maar... eerst wachten tot er weer geld op me paypal rekening staat... dat duurt altijd eeuwen.
Iemand trouwens ervaring met dat ideal gedoe? Want hij geeft aan dat je dat geld van ideal niet terug kan boeken zonder 5 euro kosten.. dafuq is dat? Dus al het saldo wat je via ideal binnenhaalt ben je 5 euro van kwijt?
Als ik een gok moet doen. is het de zelfde Chinees die ze in elkaar draaitquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.priceangels.co(...)r-Black-s385953.html
Iemand die ervaring heeft met de kwaliteit? Kwam deze tegen op internet... Meestal zitten ze hier rond de 30 a 60 euro.
btw, is WEIDE nu een aftreksel van SHARK, of is SHARK een aftreksel van WEIDE?
DurfTeVragen.
Zal over een maand wel weer zo'n $0,01 deal worden..quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:24 schreef davedavy het volgende:
Niet vergeten!
[ afbeelding ]
http://www.buysku.com/who(...)ristmas-hat-red.html
Veel meer is het me ook niet waard zo een mutsquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:12 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Zal over een maand wel weer zo'n $0,01 deal worden..
Haha inderdaad..quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Veel meer is het me ook niet waard zo een muts
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]Deed geen edit omdat het aparte onderwerpen waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog even over dat terugboeken in de trand van het terugstorten naar de betaalrekening.
Als ik nu saldo op mijn paypal account heb staan, dan kan ik dat kosteloos overmaken naar mijn nederlandse betaalrekening.
Maar als ik dus via ideal geld op mijn rekening ga zetten, en ik wil het dan op de normale manier terugboeken naar mijn betaalrekening, dan opeens gaat het mij 5 euro kosten?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Die van marktplaats gaat natuurlijk incl. verzenden flink duurder worden. Er staat ook niet bij of het 5050smd of 3528smd is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is ook alweer de beste web
[..]
is dit inclusief alles? Die ebay link?
Dus inclusief adapter en remote?
Dus plug en play zeg maar?
Zit eraan te denken ook 1 te halen, maar wil achteraf niet hebben dat ik er nog iets bij moet kopen
aliexpress verkoopt ze ook trouwens.
Edit:
http://vernieuwd.marktpla(...)3e3a&previousPage=lr
Operating System Windows CE 6.0quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef Michael-H het volgende:
Iemand ervaring met zo'n 4.3 inch China-GPS geval? De oude heeft het opgegeven, dus ben nu aan het kijken voor een vervanger. Zag dat deze nu iets meer dan 30 euro kost, kan dat wat zijn voor zo weinig geld
Ja, daar draaien onder meer Igo en Tomtom ook opquote:
Ja maar op de foto zie je Android.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ja, daar draaien onder meer Igo en Tomtom ook opben vooral benieuwd naar de bouwkwaliteit van die apparaten
Jup, heb zelf ook zoiets (van BIC). Heeft een goede GPS fix!quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef Michael-H het volgende:
Iemand ervaring met zo'n 4.3 inch China-GPS geval? De oude heeft het opgegeven, dus ben nu aan het kijken voor een vervanger. Zag dat deze nu iets meer dan 30 euro kost, kan dat wat zijn voor zo weinig geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |