SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: DownstarMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Vanaf 19-2 tot nu, heb ik 114 bestellingen gedaan.
Ik heb toen een keer een Excel-invullijst van iemand hier gekregen, (RobertNL?), is er iemand die een geüpdatet/uitgebreidere versie heeft?![]()
Totaal bedrag?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:58 schreef Goddelijker het volgende:
Vanaf 19-2 tot nu, heb ik 114 bestellingen gedaan.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Er staan $, GBP en EUR door elkaar heen, dus is lastig (niet?) op te tellen...quote:
Rond de 1700 dollar denk ik.
[ Bericht 5% gewijzigd door Goddelijker op 25-10-2012 22:07:38 ]![]()
Ja die was van mij denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:58 schreef Goddelijker het volgende:
Vanaf 19-2 tot nu, heb ik 114 bestellingen gedaan.
Ik heb toen een keer een Excel-invullijst van iemand hier gekregen, (RobertNL?), is er iemand die een geüpdatet/uitgebreidere versie heeft?
Heb er toen nog een keer een update voor gedaan. Maar gebruik hem nu niet meer... Zal eens kijken op mijn HDD of hij nog ergens is.
Paypal koers:
1 EUR = 1,25583 USD
Neteller (prepaid CC) koers:
1 EUR = 1.29200 USD
* RobertNL Shrikt van het verschil en dacht dat dit kleiner was
Eerst maar eens wat meer met de CC via paypal betalen (CC is toch in dollars) en dan maar eens kijken of de bank hier de zelfde op betere tarieven aanhoud. Kan makkelijk uit met zo'n groot verschil tussen de koers.
[ Bericht 18% gewijzigd door RobertNL op 25-10-2012 22:21:13 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik vind het wel erg handig om een duidelijk overzicht te houden met wat er nou precies onderweg is etc.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja die was van mij denk ik
Heb er toen nog een keer een update voor gedaan. Maar gebruik hem nu niet meer... Zal eens kijken op mijn HDD of hij nog ergens is.
Paypal koers:
1 EUR = 1,25583 USD
Neteller (prepaid CC) koers:
1 EUR = 1.29200 USD
* RobertNL Shrikt van het verschil en dacht dat dit kleiner was
Eerst maar eens wat meer met de CC via paypal betalen (CC is toch in dollars) en dan maar eens kijken of de bank hier de zelfde op betere tarieven aanhoud. Kan makkelijk uit met zo'n groot verschil tussen de koers.![]()
Heb je een lijst?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er staan $, GBP en EUR door elkaar heen, dus is lastig (niet?) op te tellen...
Rond de 1700 dollar denk ik.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Wat je besteld hebt iddquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Lijst met wat ik besteld heb? Of dat ik een lijst bij houd?YouTube
Goddelijker heeft stiekem heel veel ''18+ gadgets'' besteld die die liever hier niet plaatstquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, die heb ik.
Wat wil je er mee doen?
Want heel veel omschrijvingen kun je niet veel mee.![]()
![]()
Helemaal geen zelfs.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Goddelijker heeft stiekem heel veel ''18+ gadgets'' besteld die die liever hier niet plaatst![]()
Ideeën op doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, die heb ik.
Wat wil je er mee doen?
Want heel veel omschrijvingen kun je niet veel mee.
YouTube
Alle leuke gadgets, zoals ze hier voorbij komen, heb ik al in mijn bezit (gehad).quote:
Dus daar hoef je het niet voor te doen, ik China-shop inmiddels al +- 5 jaar.![]()
Shark Horloge..... Hij is denk ik vetter in het zwart
Zoals je kan zien, is hij redelijk dik (op de vergelijkingsfoto, de andere is een Curren). Wat ik wel relaxed vind is dat extra veiligheidsklepje.
De led lampjes hebben een kermis gehalte, maar toch vind ik het wel "cool" staan bij dit horloge.
Alle functies zijn in elk geval aanwezig, tijd, datum, dag aanduiding, en alarm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ManageTheAnger op 25-10-2012 23:05:28 ]YouTube
nog uit vorige topic:
Trouwens die BTY batterijen zijn echt ruk heb ze helemaal leeg naar helemaal vol geladen en er gaat precies 150mAh in
En ik wil ook wel eens zo'n sipik geval halen maar welke van de drie van ooitkopen hebben jullie gehaald?
En iemand op ooitkopen zegt dat als je "determined" (vastberaden) bent er ook een 18650 in kan krijgen, iemand al eens geprobeerd of iemand die dit wil proberen?![]()
De goedkoopste ofcourse! $5,99 en met 1 AA batterij doet die het prima, ik ga zelf niet kloten met ietwat ''gevaarlijke'' 18650's. Heb ze bovendien ook niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:20 schreef wesselbraaksma het volgende:
nog uit vorige topic:
Trouwens die BTY batterijen zijn echt ruk heb ze helemaal leeg naar helemaal vol geladen en er gaat precies 150mAh in
En ik wil ook wel eens zo'n sipik geval halen maar welke van de drie van ooitkopen hebben jullie gehaald?
En iemand op ooitkopen zegt dat als je "determined" (vastberaden) bent er ook een 18650 in kan krijgen, iemand al eens geprobeerd of iemand die dit wil proberen?![]()
Hoe is het volgende mogelijk:
1.Pakket voor $120 besteld in china
2.Pakket word 2x gecontroleerd in HK
3.Pakket word aangeboden ik was niet thuis krijg een briefje waar op staat dat ik niks hoef te betalen
4.Pakket word op het werk voor me afgeleverd en ik hoef niks te betalen alleen te tekenen.
5.Ik kijk op het pakket en zie dat ik eigenlijk ¤21.67 moet betalen....
How is this possible dat ik niks heb hoeven betalen?![]()
lucky !quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:09 schreef ericosman het volgende:
Hoe is het volgende mogelijk:
1.Pakket voor $120 besteld in china
2.Pakket word 2x gecontroleerd in HK
3.Pakket word aangeboden ik was niet thuis krijg een briefje waar op staat dat ik niks hoef te betalen
4.Pakket word op het werk voor me afgeleverd en ik hoef niks te betalen alleen te tekenen.
5.Ik kijk op het pakket en zie dat ik eigenlijk ¤21.67 moet betalen....
How is this possible dat ik niks heb hoeven betalen?
haha waar maak je je druk om, niks betalen is altijd goed !![]()
Ja oke maar ik heb het gevoel dat ik binnenkort een briefje krijg van DHL met een rekeningquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:20 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
lucky !
haha waar maak je je druk om, niks betalen is altijd goed !![]()
![]()
oh via dhl..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:22 schreef ericosman het volgende:
[..]
Ja oke maar ik heb het gevoel dat ik binnenkort een briefje krijg van DHL met een rekening
ja dan zou ik ff kijken, ik heb namelijk ook zoiets gehad kwamen gelijk incassokosten bovenop..![]()
Ja vroeg niks aan me en verder stond er ook op het blaadje thuis niks maar op het pakket wel....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:25 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
oh via dhl..
ja dan zou ik ff kijken, ik heb namelijk ook zoiets gehad kwamen gelijk incassokosten bovenop..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: