abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:18:59 #31
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_118441590
ik denk dat je ouders ook gewoon bang zijn dat er te veel tijd in gaat zitten. Je hebt waarschijnlijk ook nog je school en dat is toch ook erg belangrijk. Hoe ga je je trouwens aan je eetschema houden op school?
pi_118441597
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

daar heb ik ook wel begrip voor maar ze geven me helaas niet de mogelijkheid om mijn mening te verkondigen. het is best lastig om met hun ergens over te praten omdat ze niet echt open staan voor mijn suggesties :'(
Het beste dat je dan kunt doen (werd al gezegd geloof ik) is objectieve informatie zoeken over het feit dat het geen kwaad kan om op deze leeftijd wat fanatieker met de krachttraining om te gaan. En voor de rest gewoon je eigen plan trekken. Ouders zijn ook niet alwetend. En je bent echt niet ineens een of andere belachelijk grote spierbundel natuurlijk. Misschien hebben ze wel een heel onrealistisch beeld van fitness/bodybuilding en denken ze meteen aan Schwarzenegger en zo....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_118441920
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:18 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
ik denk dat je ouders ook gewoon bang zijn dat er te veel tijd in gaat zitten. Je hebt waarschijnlijk ook nog je school en dat is toch ook erg belangrijk. Hoe ga je je trouwens aan je eetschema houden op school?
ik bereid in de avond mijn eten voor en doe het in de koelkast, is tot nu toe gewoon goed gelukt. werd eerst wel stom aangekeken met mijn bak met pasta en vis maar mensen zijn er nu aan gewend. wat school verder betreft... haal prima cijfers dus dat zit wel goed
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:29:22 #34
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_118445159
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:44 schreef JRRY het volgende:
Denk niet dat meisjes bodybuilders nou zo aantrekkelijk vinden.
Ja, daar doe je het ook voor :')
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_118448418
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:44 schreef JRRY het volgende:
Denk niet dat meisjes bodybuilders nou zo aantrekkelijk vinden.
dat is ook echt waarom ik het doe 8)7
pi_118450734
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik bereid in de avond mijn eten voor en doe het in de koelkast, is tot nu toe gewoon goed gelukt. werd eerst wel stom aangekeken met mijn bak met pasta en vis maar mensen zijn er nu aan gewend. wat school verder betreft... haal prima cijfers dus dat zit wel goed
Een belangrijke les om nu al te leren. Maak je vooral niet druk om wat anderen van iets vinden. Als er al net even iets anders is vinden ze al snel iets gek. Het gros van de Nederlanders zit liever op de bank zich vol te stoppen voor een of ander zielloos tv programma. Jij bent beter bezig. Ik doe zelf fanatiek atletiek en dat vinden mensen vaak al vreemd.
pi_118454435
Bundel alle informatie, print het uit, maak een overzicht van je trainingsschema en zeg tegen je ouders dat je een serieus gesprek met ze wilt aangaan.

Als je dan gewoon rustig hen die objectieve informatie aan hen voorlegt en uitlegt dat je onder professionele begeleiding staat en dus niet maar zelf wat aankloot. Leg ze ook uit waarom je bent gaan fitnessen, wat je doel is. Zoek een plaatje op van iemand waar je op wilt lijken en laat dat aan je ouders zien (er van uitgaande dat je er idd niet uit wilt zien als zo'n opgeklopte uitgedroogde bodybuilder :P)
Misschien dat ze er dan wat meer achterstaan, omdat je hebt uitgelegd dat het niet slecht voor je is en dat je groei niet belemmerd wordt want -insert info- .

Succes!
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_118457177
Waar ik wel benieuwd naar ben, wat doen je ouders eigenlijk aan sport? Volgens mij kom je niet uit een sportief gezin als ik het zo inschat? Zijn je ouders slank en gezond, of gewoon te dik? Heb een vermoeden dat het laatste wel eens het geval kan zijn. Leven zij wel bewust qua voeding etc? Misschien confronteert jouw sportief gedrag ze juist met hun eigen onsportieve gedrag?
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:08:03 #39
369304 Bangarang
is een boomerang
pi_118457928
Dat nog niemand deze heeft gemaakt: hoeveel pannekoeken eet je bij je voedingsschema? :@
pi_118459290
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:49 schreef Samson het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben, wat doen je ouders eigenlijk aan sport? Volgens mij kom je niet uit een sportief gezin als ik het zo inschat? Zijn je ouders slank en gezond, of gewoon te dik? Heb een vermoeden dat het laatste wel eens het geval kan zijn. Leven zij wel bewust qua voeding etc? Misschien confronteert jouw sportief gedrag ze juist met hun eigen onsportieve gedrag?
ben de enige die sport, vader zag er vroeger goed uit maar gaat nu toch wel achteruit.
moeder is te dik en zusje ook. ben de enige die bewust bezig is met zijn gezondheid
pi_118459320
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:14 schreef essnhills het volgende:
Bundel alle informatie, print het uit, maak een overzicht van je trainingsschema en zeg tegen je ouders dat je een serieus gesprek met ze wilt aangaan.

Als je dan gewoon rustig hen die objectieve informatie aan hen voorlegt en uitlegt dat je onder professionele begeleiding staat en dus niet maar zelf wat aankloot. Leg ze ook uit waarom je bent gaan fitnessen, wat je doel is. Zoek een plaatje op van iemand waar je op wilt lijken en laat dat aan je ouders zien (er van uitgaande dat je er idd niet uit wilt zien als zo'n opgeklopte uitgedroogde bodybuilder :P)
Misschien dat ze er dan wat meer achterstaan, omdat je hebt uitgelegd dat het niet slecht voor je is en dat je groei niet belemmerd wordt want -insert info- .

Succes!
ga dit ondernemen thx :)
pi_118461219
Respect voor TS, ik vind de weg van bank naar koelkast al een heel eind. :)
She met monsters.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:33:44 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118461314
Ja, want krachttraining is voor je nog groeiende spieren enorm goed |:(
Je ouders hebben gelijk, wacht er iig mee tot je lichaam uitgegroeid is, dit is niet het moment om aan bodybuilding te gaan doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118465384
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:33 schreef Leandra het volgende:
Ja, want krachttraining is voor je nog groeiende spieren enorm goed |:(
Je ouders hebben gelijk, wacht er iig mee tot je lichaam uitgegroeid is, dit is niet het moment om aan bodybuilding te gaan doen.
Hij is geen 12 of zo, het kan heus wel en dan met beleid, misschien moet je je eerst eens inlezen in de materie voordat je hier ongefundeerd iets loopt te blaten.
pi_118466249
net weer ruzie gehad over het hele sport gebeuren, probeer ze argumenten voor te leggen. krijg dan naar mijn hoofd geslingerd dat ik het niet weet want "ik ben nog maar een kind en hun zijn volwassen"

ik kan beter tegen een deur praten ben ik bang
pi_118498273
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
net weer ruzie gehad over het hele sport gebeuren, probeer ze argumenten voor te leggen. krijg dan naar mijn hoofd geslingerd dat ik het niet weet want "ik ben nog maar een kind en hun zijn volwassen"

ik kan beter tegen een deur praten ben ik bang
Meh, je hebt het type ouders dat zo'n 'ik ben beter dan mijn kind in alles' attitude hebben.

Gewoon blijven proberen ze te overtuigen, maar als het op ruzies uitloopt stoppen lijkt me.
  zondag 28 oktober 2012 @ 00:19:59 #47
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_118517806
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik sport 3 keer per week en doe dan krachttraining. ik ga meestal rond 10 uur naar bed en om 7 uur er uit en in het weekend ook.
om 7 uur eet ik een bak brinta, 2 eieren en drink 300 ml sinaasappelsap.
om 10 uur eet ik 100 gram pasta met 100 gram tonijn, drink dan 250 mililiter melk.
12 uur 6 boterhammen, 50 gram kalkoenfilet en een plak kaas. drink 250 ml melk.
3 uur 4 boterhammen met willekeurige vleeswaren en een eiwitshake.

6 uur avond eten bestaande uit groente vlees pasta vis of aardappelen.

9 uur 2 stuks fruit 250 gram kwark en wat musli

dat is hoe het eruit ziet, bodybuilding hoeft niet perse te zijn wat iedereen denkt
Je ouders zullen blij met je zijn. dure kostganger.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_118519074
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:19 schreef cvboer het volgende:

[..]

Je ouders zullen blij met je zijn. dure kostganger.
betaal een deel zelf, wat ik niet snap is dat ze wel blijven investeren maar toch zeuren, snap de logica daar niet van
  zondag 28 oktober 2012 @ 00:50:59 #49
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_118519390
dat snap ik ook niet. investeer er dan niet in, als ouder zijnde.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:25:01 #50
382913 mahmoud030
korsp mariniers!!
pi_118633954
gewoon stiekem doen
pi_118633992
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Opstandige pubertjes :')
Troll
euh wat is de bedoeling hier?
pi_118634057
Je moet ook niet op Pannenkoeken leven als je bodybuilding wilt doen. Je ouders hebben gelijk.
pi_118637753
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef mr_chuck het volgende:

[..]

Troll
:O
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:30:08 #54
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_118638069
Merk je eigenlijk verschil in die twee maanden dat je bezig bent?

Ik vind het al heel wat als ik mezelf twee keer in de week opdruk. :')
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_118641039
Ik mag niet eens hardlopen,want ja dat verstoord je groei en ps mn eigen vader is een bodybuilder,hoe oud ben je?
pi_118656153
Je zit in de groei.

Het is inderdaad erg gevaarlijk.

En gezond leven betekend niet dat je op konijnen voer moet gaan leven he!

Een zakje chips in het weekend kan best.

Als je 20 bent ben je wel helemaal uitgegroeid.
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:02:52 #58
387703 ThumbsUp
But I'm trying
pi_118670801
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik sport 3 keer per week en doe dan krachttraining. ik ga meestal rond 10 uur naar bed en om 7 uur er uit en in het weekend ook.
om 7 uur eet ik een bak brinta, 2 eieren en drink 300 ml sinaasappelsap.
om 10 uur eet ik 100 gram pasta met 100 gram tonijn, drink dan 250 mililiter melk.
12 uur 6 boterhammen, 50 gram kalkoenfilet en een plak kaas. drink 250 ml melk.
3 uur 4 boterhammen met willekeurige vleeswaren en een eiwitshake.

6 uur avond eten bestaande uit groente vlees pasta vis of aardappelen.

9 uur 2 stuks fruit 250 gram kwark en wat musli

dat is hoe het eruit ziet, bodybuilding hoeft niet perse te zijn wat iedereen denkt
Hmm, dat eet ik ook wel zonder te bodybuilden, zo gek klinkt dat inderdaad niet - minus de eiwitshake dan (en kwark: bleeh)
pi_118706581
Ik heb dit topic nog eens doorgelezen. Ik begrijp jou situatie volkomen. Ik ga er vanuit dat ik niet de enige ben die dit soort discussies heeft. Ik breng 3/4 dagen per week door in de sportschool en ben net zo gemotiveerd als jou maar heb ook gelijk dit soort discussies met ouders/vrienden.

Ik: gemotiveerde bodybuilder die persoonlijke doelen heeft gesteld moet daar sommige dingen voor doen/laten. Complimenten van vrienden zoals 'Je arm voelt wel hard aan, je ziet het verschil wel, Ik snap niet hoe jij zoiets kunt optillen' motiveren mij alleen nog maar meer.

Ouders: Denken bij het woord 'bodybuilding' enkel nog aan een opgepompte spierbundel die continu anabole kuren gebruikt. Ze associėren WHEY en creatine al met 'rotzooi' en anabole zonder een idee te hebben wat het is.

Ik sla de discussies af en ga gewoon lekker door met sporten. Het is mijn lichaam, mijn doel en niemand kan mij tegen houden. Ga door met wat je doet, maar kijk uit met je leeftijd!

Succes.
  donderdag 1 november 2012 @ 15:43:27 #60
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_118707912
Ik snap niet goed waarom je op welke leeftijd dan ook begint met 'bodybuilden'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')