Hij is sowieso tot nu toe goed bezig, maar had ook een slimme techniek bedacht met dat wisselen van arm.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Ruud heeft wel veel kracht in dat puberlijf.
Lekker elastisch.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
En winaarseiland en een pot met vreten en .... en....quote:
Uit respect voor de prestatie.quote:
De nieuwe Sascha.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:47 schreef Sirolf het volgende:
Goh, was dit nou de eerste keer dat we Joke meer dan 3 seconden zien in een aflevering? Die is al de hele expeditie ZO onzichtbaar vind ik...
Gaat helemaal niet om kracht , maar om uithoudingsvermogen, verzuring en gewichtquote:Op donderdag 1 november 2012 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Oh, als hij het heeft beloofd zal hij het wel doen inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 20:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Had ie beloofdzou hem wel sieren
Ach dat is nog één ding, maar vooral de manier waarop ze het doen met die misplaatste arrogantie en die verontwaardiging als ze erop worden aangesproken.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch heb ik ergens toch wel bewondering voor dat pokertrio want ze denken het wel goed door allemaal. Ik vind het alleen zo jammer dat ik ze allemaal kut vind en ze alle leuke mensen wegstemmen
.
Ja vreemd inderdaad! Ze is nooit in beeld en doet het plots zo goed in de proevenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:47 schreef Sirolf het volgende:
Goh, was dit nou de eerste keer dat we Joke meer dan 3 seconden zien in een aflevering? Die is al de hele expeditie ZO onzichtbaar vind ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |