We hebben seks gehad met condoom en gepijpt zonder. Maar misschien was het condoom niet goed?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:43 schreef Snakey het volgende:
Van pijpen met een condoom én de pil kan ze niet zwanger worden.
En ze gebruikt de pil. Ik zou me nergens zorgen over maken. Geloof me, zo sterk is je zaad niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:45 schreef Zolder het volgende:
[..]
We hebben seks gehad met condoom en gepijpt zonder. Maar misschien was het condoom niet goed?
Ga dan maar vast sparen voor de alimentatie.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:48 schreef Zolder het volgende:
Nu hoor ik dat ze hem een keer vergeten is
Ah. Kalm aan, hoeft nog niets te betekenen. Welke week? En heeft ze hem toen ze er achterkwam alsnog ingenomen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:48 schreef Zolder het volgende:
uh hoi tienervaderquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:48 schreef Zolder het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:42 schreef Zolder het volgende:
Situatie: seks gehad, condoom gebruikt, vriendin slikt pil en heeft zondag de laatste geslikt en is dan normaal na 3 dagen ongesteld. Nu zijn er dus al 4 dagen verstreken en nog niet ongesteld.
Hoe reeel is de kans dat ze zwanger is of maak ik me zorgen om niks? Wat kunnen we nu het beste doen?
Ik zet in op trolltopic.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:48 schreef Zolder het volgende:
Week 2, alsnog ingenomenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:49 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ah. Kalm aan, hoeft nog niets te betekenen. Welke week? En heeft ze hem toen ze er achterkwam alsnog ingenomen?
Onthoud overigens dat stress, zoals "Aaaah ik ben een pil vergeten en nu een dag te laat!!!!", de bloeding uit kan stellen.
Helemaal niets aan de hand dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |