quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:38 schreef Loqi het volgende:
Schaamteloze copy paste.. ik ken toch niet alle mythes jonguh!
(boah, zelfs op mijn vakgebied ben ik niet nuttig)
Een wild en zondig levenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh, voor 7 jaar seks en wat kennis blijkbaar![]()
Mariken wordt door haar oom, bij wie ze in huis woont, naar Nijmegen gestuurd om op de markt boodschappen te doen. 's Avonds is het te laat om veilig naar huis terug te lopen, maar haar Nijmeegse tante wil haar geen onderdak bieden en jaagt haar weg. Wanhopig gaat Mariken bij een heg zitten. Daar spreekt een vreemdeling haar aan, de duivel vermomd als mens. Hij maakt zich bekend als ‘Moenen met het ene oog’ en belooft haar kennis en rijkdom als ze met hem meegaat. Wel moet ze haar naam veranderen, want hij vindt het niet prettig steeds aan een zekere Maria herinnerd te worden. Mariken wordt nu Emmeken. Emmeken en Moenen reizen naar Antwerpen, waar ze zeven jaar lang een wild en zondig leven leiden. Dan wil Emmeken haar familie terugzien. Ze gaan naar Nijmegen en zien daar op straat de opvoering van een toneelstuk over Gods genade. Emmeken krijgt berouw. De duivel voert haar hoog de lucht in en laat haar vallen om zo haar nek te breken en haar ziel mee te voeren naar de hel. Maar ze overleeft de val doordat haar oom voor haar gebeden heeft. Met hem reist ze naar de paus om vergeving te vinden voor haar zondige jaren. De paus geeft haar metalen ringen om haar nek en armen. Als de ringen eraf zullen vallen, zal dat het teken zijn dat God haar vergeven heeft. Mariken gaat het klooster in. Na vele jaren van boetedoening verschijnt er een engel die in haar slaap de ringen verwijdert. Als Mariken twee jaar later sterft, worden de ringen boven haar graf geplaatst.
GENIET DIT DAT ALLESquote:
En max havelaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat op zo'n school waar al die zuut verplicht was... Mariken, de Beatrijs, van den vos Reinaerde en Karel ende Elegast
Literatuur? Wij moesten op het vwo eigenlijk ook een boek per periode lezen, middeleeuwen / renaissance etc.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat op zo'n school waar al die zuut verplicht was... Mariken, de Beatrijs, van den vos Reinaerde en Karel ende Elegast
Wel vermakelijker dan Karel ende elegast.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt ook als een goeden boek!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:43 schreef Loqi het volgende:
oke oke, feitje wat ik wel zelf weet dan![]()
wist je dat er in veel middeleeuwse manuscripten vieze plaatjes in de kantlijnen verborgen zitten?
[ afbeelding ]
vaak hebben die plaatjes wel een diepere betekenis, maar soms zijn ze gewoon voor de viezigheid
Baas.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:43 schreef Loqi het volgende:
oke oke, feitje wat ik wel zelf weet dan![]()
wist je dat er in veel middeleeuwse manuscripten vieze plaatjes in de kantlijnen verborgen zitten?
[ afbeelding ]
vaak hebben die plaatjes wel een diepere betekenis, maar soms zijn ze gewoon voor de viezigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knoei
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:46 schreef Loqi het volgende:
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Kost hij maar zo weinig?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:54 schreef princess-a het volgende:
Ik ging net naar de stad voor een kleinigheidje voor mezelf want zieligkom thuis met het Vice palette (voor 33.95!!) en het natural palette van Sleek.. doei zielig, hallo happy
Nice!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:54 schreef princess-a het volgende:
Ik ging net naar de stad voor een kleinigheidje voor mezelf want zieligkom thuis met het Vice palette (voor 33.95!!) en het natural palette van Sleek.. doei zielig, hallo happy
Vanwege je examen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:54 schreef princess-a het volgende:
oh sorryquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:56 schreef Incantrix het volgende:
Lekker dan Loqi![]()
Maar ik denk dat je mijn vraag gemist hebt: wat kun je vertellen over Zeno?
Ja dat dacht ik ook; but I was so wrongquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kost hij maar zo weinig?
Eigenlijk wilde ik hem niet, want 15th + Naked is genoeg. Morgen toch maar even kijken
Zéér goeien faalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:54 schreef princess-a het volgende:
Morgen maar even de Sephora induiken voordat ik naar het werk gaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook; but I was so wrong![]()
Bij de Sephora?? kak moet ik daar morgfen toch heenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:54 schreef princess-a het volgende:
Dat kan toch heul niet!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh, voor 7 jaar seks en wat kennis blijkbaar![]()
Mariken wordt door haar oom, bij wie ze in huis woont, naar Nijmegen gestuurd om op de markt boodschappen te doen. 's Avonds is het te laat om veilig naar huis terug te lopen, maar haar Nijmeegse tante wil haar geen onderdak bieden en jaagt haar weg. Wanhopig gaat Mariken bij een heg zitten. Daar spreekt een vreemdeling haar aan, de duivel vermomd als mens. Hij maakt zich bekend als ‘Moenen met het ene oog’ en belooft haar kennis en rijkdom als ze met hem meegaat. Wel moet ze haar naam veranderen, want hij vindt het niet prettig steeds aan een zekere Maria herinnerd te worden. Mariken wordt nu Emmeken. Emmeken en Moenen reizen naar Antwerpen, waar ze zeven jaar lang een wild en zondig leven leiden. Dan wil Emmeken haar familie terugzien. Ze gaan naar Nijmegen en zien daar op straat de opvoering van een toneelstuk over Gods genade. Emmeken krijgt berouw. De duivel voert haar hoog de lucht in en laat haar vallen om zo haar nek te breken en haar ziel mee te voeren naar de hel. Maar ze overleeft de val doordat haar oom voor haar gebeden heeft. Met hem reist ze naar de paus om vergeving te vinden voor haar zondige jaren. De paus geeft haar metalen ringen om haar nek en armen. Als de ringen eraf zullen vallen, zal dat het teken zijn dat God haar vergeven heeft. Mariken gaat het klooster in. Na vele jaren van boetedoening verschijnt er een engel die in haar slaap de ringen verwijdert. Als Mariken twee jaar later sterft, worden de ringen boven haar graf geplaatst.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:46 schreef Loqi het volgende:
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Hij stond vermeld in mijn mythologieboek, maar dat was het dan ook. Zoon van Hera. Volgens mijn boek dusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:02 schreef Loqi het volgende:
ik ben bang dat er geen zoon van Zeus is die Zeno heet![]()
misschien in een taal die ik niet ken ofzo, maar.. ik geloof t niet
En jij zei niet HEY VUILE AIDSHOER DAT IS MIJN BONNETJEquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:03 schreef Mss het volgende:
En schrale mensen bij de Jumbo. Ik had een statiegeldbonnetje op de kassa gelegd, maar de bliebmiep was die vergeten. Vraagt ze dus aan zo'n teef achter me of die van haar was. En die zei dat dat zo was en toen ging ze er vandoor met mijn statiegeld
.
Er zijn 2 griekse filosofen die Zeno hetenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij stond vermeld in mijn mythologieboek, maar dat was het dan ook. Zoon van Hera. Volgens mijn boek dus
Ik kwam er pas achter toen ze weg wasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En jij zei niet HEY VUILE AIDSHOER DAT IS MIJN BONNETJE
Ik wilde net gaan zeggen, maar anders hebben we altijd de filosofen nogquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
Er zijn 2 griekse filosofen die Zeno heten
maar ik heb nog nooit van een zoon van Hera of Zeus gehoord die zo heet
Oh ok, gelukkig, want ik vind hem niet in mijn boekenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan zeggen, maar anders hebben we altijd de filosofen nogmah, maakt niet uit, we vonden het gewoon een mooie naam, verder geen spanndende dubbele bodems onzerzijds ofzo
Onze crosscheck met de betekenis (volgens sites ed 'geschenk van Zeus') leek wel te passen bij wat er in mijn boek stondquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
Oh ok, gelukkig, want ik vind hem niet in mijn boeken
maar al die namensites verzinnen maar wat hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Onze crosscheck met de betekenis (volgens sites ed 'geschenk van Zeus') leek wel te passen bij wat er in mijn boek stondmaar wij zijn niet zo moeilijk gelukkig
vomden het wel cool om een mythologienaam als 2e naam te hebben, maar ach.. Was hij een meisje geweest had zijn tweede naam Hera geweest
Oow, jah, maar het klonk an sich wel aannemelijk op deze manierquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
maar al die namensites verzinnen maar wat heik ben bang dat het niet klopt met mijn mythoboeken. wat heb je voor boek?
Neuh, hij heet geen Bloem Pot ofzoquote:
Jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kost hij maar zo weinig?
Eigenlijk wilde ik hem niet, want 15th + Naked is genoeg. Morgen toch maar even kijken
Jaquote:
Geen faal jonge! Dit is winnenquote:
Niiiiicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bij de Sephora?? kak moet ik daar morgfen toch heenwant salarisgeld was toch goed, kreeg vandaag salarisspecificatie want het was een herberekening
Dat bonnetje moet ik ook nog ergens hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
JaHij is 38,95 en ik had zo'n bon van het Prijzencircus, dus kreeg nog eens 5 euro korting
En je wilt hem wel hoor!
Ik ben niet heul gevoelig voor dure oogschaduws, kan al maanden niet kiezen tussen Naked 1 en Naked 2, maar ik zag deze en BAM, verkocht!
[..]
JaVind het echt super vervelend dat ik nu weer tegen 500 euro moet gaan aftikken, daarom mocht ik voor de komende maand 1 kado'tje
En dan 1tje om iedere ochtend naar te kijken en te denken 'Oja!'
[..]
Geen faal jonge! Dit is winnenIs de jouwe al binnen?
Ik ga even op internet speuren voor looks ermee, ben zo benieuwd!
[..]
NiiiiiceEn doen ja! Maar wel met zon bonnetje he, zonder is ie 38.95
Nee joh gek, niet doen!quote:
ja maar je vertelde heel blij over zn naam enzo en wat hij moet betekenen, en dan kom ik aan met: ja maar die bestaat helemaal nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee joh gek, niet doen!er waren ook al twijfels over zijn eerste naam (achteraf ongegrond) en daar moesten we eigenlijk ook alleen maar om lachen
wij zijn morons, dus we kunnen wel wat hebben
Hoezo kapot?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:18 schreef princess-a het volgende:
HIJ IS KAPOT!!!Ik ga even terug rennen naar Sephora
Lady of the Lake, Reclaim heeft wel echt zon nodig vinnikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:18 schreef Diconnected het volgende:
Nubar Reclaim of A England Lady of The Lake lakken?
Mnou, dat we verder niet veel hebben kunnen vinden zei al wel een béétje dat het op z'n minst niet een heel prominent figuur was geweestquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja maar je vertelde heel blij over zn naam enzo en wat hij moet betekenen, en dan kom ik aan met: ja maar die bestaat helemaal niet
Ik deed hem open om te kwijlen en er komt allemaal oogschaduw uit vallenquote:
Zoiets jahquote:
bhwhehe, maar Loki is een beetje gemeenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mnou, dat we verder niet veel hebben kunnen vinden zei al wel een béétje dat het op z'n minst niet een heel prominent figuur was geweestik had gewoon mijn kat niet Loki moeten noemen, dan had dat Stef's tweede naam kunnen zijn
Fuck!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik deed hem open om te kwijlen en er komt allemaal oogschaduw uit vallenik heb niet gekeken welke want ik hem hem van schrik al terug in de verpakking gedaan.. en wil het niet erger maken
Mss en haar bonnetjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n bonnetje voor je!
Aiiiiiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik deed hem open om te kwijlen en er komt allemaal oogschaduw uit vallenik heb niet gekeken welke want ik hem hem van schrik al terug in de verpakking gedaan.. en wil het niet erger maken
Loki is een eikelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
bhwhehe, maar Loki is een beetje gemeen
Nee, maar ineens allemaal bonnetjesposts van jouquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Normaal ben ik daar toch heul niet van?
Oehquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n bonnetje voor je!
Ben je volgende week nog een keer in het centrum?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
OehEuhmmmm hoe (hehehe) kunnen we dit doen? Opsturen? Inscannen?
Maandag en dinsdagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ben je volgende week nog een keer in het centrum?
Groningen! ben al bijna thuis met een nieuwequote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Groningen! ben al bijna thuis met een nieuwe
Ik WA hem wel ff! Ik ben maandag eventueel na 16.00 uur wel beschikbaar!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Maandag en dinsdaghoe ziet dat bonnetje eruit? misschien dat ik hem ergens nog heb liggen, ga ik vanavond voor de zekerheid kijken. want nu zijn mn nagels nat
Jeeejquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
Jup vandaag binnen p-a. Maar wat klote dat ie kapot is![]()
![]()
Ja, koopavondquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Aiiiiiis de winkel nog open?
Eigenlijk wilde ik zeggen dat ga je toch in Eindhoven, maar die heeft er geenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:33 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
waarom is die in den bosch de enige waar ze nooit geen fuck hebben?
Hier in Groningen was de hele kerstcollectie net binnenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:33 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
nee helaaschquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik zeggen dat ga je toch in Eindhoven, maar die heeft er geen
Owjah kan ik wel doen jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
JeeejGa je fotos in het make up topic zetten?
[..]
Ja, koopavond
Sowieso is de Sephora maar onhandig ingedeeld. Ziet er misschien "mooi" uit hoe de make-up in die stellages zit, maar het neemt zoveel plaats inquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee helaasch![]()
en in den bosch hebben ze nooit iets van andere merken dan sephora en too faced lijkt t wel
ja klopt jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sowieso is de Sephora maar onhandig ingedeeld. Ziet er misschien "mooi" uit hoe de make-up in die stellages zit, maar het neemt zoveel plaats in
Kunnen makkelijk 3x zoveel make-up kwijt in hun shops.
Komp goed!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:42 schreef Mss het volgende:
Ik ga zo met mijn vader bellen, ben nu al zenuwachtig.
Helemaal mee eens! UD is hier ook en de verkoopster zei dat ze er zķveel van verkopen.. en als er hier in Groningen in 1 dag al tig Sleek palettes zijn verkocht dan zal het in heel Nederland de winkels wel uitvliegenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja klopt ja
en ipv dat ze die standaard merken zoals lķreal enzo er eens uitflikkeren, dat verkopen ze OVERAL, bied dan andere dingen aan zoals idd sleek en ud
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:42 schreef Mss het volgende:
Ik ga zo met mijn vader bellen, ben nu al zenuwachtig.
ja precies, je zou verwachten dat een centralere stad als den bosch dan nog beter zou verkopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! UD is hier ook en de verkoopster zei dat ze er zķveel van verkopen.. en als er hier in Groningen in 1 dag al tig Sleek palettes zijn verkocht dan zal het in heel Nederland de winkels wel uitvliegen
onwaar, haarlem heeft ook niksquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:33 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
Hier in Maastricht heb ik ook nog concurrentie van de Belgen en Duitsersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! UD is hier ook en de verkoopster zei dat ze er zķveel van verkopen.. en als er hier in Groningen in 1 dag al tig Sleek palettes zijn verkocht dan zal het in heel Nederland de winkels wel uitvliegen
bwhehe ja daar kom ik toch ook nooitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onwaar, haarlem heeft ook niks
4? Waar hebben ze er dan nog 1? Piazza, Demer, V&D en?quote:
wc woensel en neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
4? Waar hebben ze er dan nog 1? Piazza, Demer, V&D en?
Inglot is zeker ook nog niet open?
+1quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga naar de bank verhuizen, toedels
Dat soort dingen snap ik dan niet he ;')quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
En een ochelle! En ze verkopen allemaal hetzelfde![]()
Dat valt heul mee, enige wat jullie niet hebben is Sephoraquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie hebben al zoveel, gun eindhoven ook eens iets
i beg to differquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat valt heul mee, enige wat jullie niet hebben is Sephora
Ik heb gezaptquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
Goeden bbqkip onderwerp bij de rekenkamer
Waar wat ew whyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:55 schreef megamandy het volgende:
seks en ontbijt voor moederdag in 1 zin gebruiken
De emoties die bij een matras komen kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waar wat ew why![]()
(Ik zit herhaling van the voice aan het kijken)
de liefde bedrijven en seks als twee verschillende dingen noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waar wat ew why![]()
(Ik zit herhaling van the voice aan het kijken)
Peheheheheh garpersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de liefde bedrijven en seks als twee verschillende dingen noemen
Ik neuk niet; ik BATSquote:
Faal falerde faal faalquote:
Lol ja dáárdoor ben je blut. Niet door naked ofzoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2.96 was het, nu ben ik blut jonge![]()
Zo denk ik ook altijd bij de H&Mquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2.96 was het, nu ben ik blut jonge![]()
Ik ben heul niet blut,quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit me echt kapot te schreeuwen tegen mijn laptop bij die battles van de voice. Waarom weet ik ook niet; maar goed
"DAS TOCH NIET EERLIJK DAT LIED PAST BETER BIJ HAAR JONGEUH"
[..]
Lol ja dáárdoor ben je blut. Niet door naked ofzo![]()
Vice palette dan maar?quote:
En terecht want die zijn fijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef megamandy het volgende:
Ohja, ik wilde misschien ook nog een Chanel lippenstift
Iesh jouw zusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn sjaal staat in het haaktopic.
Met dikbilkad.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
SNEL 675X MET MELZ POKEN DAN MOET JE SEXEN
Je had sm voor gevorderden 2.0?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest mn benen met riemen aan elkaar rijgen enzo vandaag. En op mn schouders staan
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef Mirjam het volgende:
Zeg me niet dat jullie dat niet ook dachten !
Dan moet je je safe-image-filter even uitzettenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan er geen plaatjes van vinden
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan moet je je safe-image-filter even uitzetten
oh ja, de pranayama bullshitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar mijn levensvuur werd omgedraaid en daardoor is alle vuiligheid verbrandt en ben ik weer schoon
Karel en de Schele gastquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht, hey wat ging het over mij???quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
Goeden bbqkip onderwerp bij de rekenkamer
Ik denk dattie zegt "Houston, we have a problem"quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallon! Hoe ist hier? Nog effekes en ik moet weer naar huis..
Ben benieuwd watzegt als ie de creditcard afrekening ziet
Die jurken (ook de dure) worden allemaal op maat met de hand in China gemaakt (ik heb het gevraagd, als een baasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat wel, maar als ik vandaag een jurk bestel en ze sturen die opdracht naar hun naaiatelier in Polen, dan moet dat toch binnen een maand ook wel af kunnen zijn?
en dit kan ik me echt absoluut niet meer herinnerenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het begin pakte ik blauw en dat smotste ik dan rondom mijn ogen en dan was ik klaar. Gelukkig heeft Kip me destijds een beetje geholpen![]()
Ik had de skillz wel toen ik 16 was, maar heb het jarenlang verwaarloosdNu krijg ik zelfs regelmatig complimentjes
Op de facebookpagina's van de campus waar ik woon zijn er allemaal exchange studenten die matrassen van elkaar overkopen. Dan heb je dus een tweedehands matrasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik dacht, hey wat ging het over mij???
Gore matrassen, whehehehe. Ik ben echt een flinke vunsaap hoor, maar matrassen, bleh
quote:
Tsja... beter gewoon een cheap ass ikea matrasje kopen danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Op de facebookpagina's van de campus waar ik woon zijn er allemaal exchange studenten die matrassen van elkaar overkopen. Dan heb je dus een tweedehands matras, van een student
![]()
die 'op uitwisseling gaan' wel heel letterlijk nemen
![]()
![]()
.
Dat is wel heel viesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Op de facebookpagina's van de campus waar ik woon zijn er allemaal exchange studenten die matrassen van elkaar overkopen. Dan heb je dus een tweedehands matras, van een student
![]()
die 'op uitwisseling gaan' wel heel letterlijk nemen
![]()
![]()
.
meestal liggen ze op de matrassen ook nog, de stinkapenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is wel heel viesen hoeveel maanden zitten die hier, een paar maanden?
vooral die Aziaten raggen elkaar natuurlijk flink af. Paar palingen naar binnen, hoppa! Elkaar onderkotsen, hoppa! Kattenschijt over elkaar heen wrijven, hoppa!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:49 schreef Mss het volgende:
Ze zijn hier een half jaar tot een jaar. En ze hebben écht een reputatie.
Wat ben je ook een heerlijk goor wijfquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vooral die Aziaten raggen elkaar natuurlijk flink af. Paar palingen naar binnen, hoppa! Elkaar onderkotsen, hoppa! Kattenschijt over elkaar heen wrijven, hoppa!
Ik ben heel netjes jonguh! Die Aziaten echter.....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat ben je ook een heerlijk goor wijf
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vooral die Aziaten raggen elkaar natuurlijk flink af. Paar palingen naar binnen, hoppa! Elkaar onderkotsen, hoppa! Kattenschijt over elkaar heen wrijven, hoppa!
c'est une restaurant magnifique!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahahaha... iemand op fb: 'Romantisch dineren na een drukke dag werken' en dan staat de locatie getagd: McDonalds![]()
Really?
Ja, daar is aids wel gemeenschappelijk goed ja!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben heel netjes jonguh! Die Aziaten echter.....
und hepatitis undsoweiter!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, daar is aids wel gemeenschappelijk goed ja!
Gelieve wel je eigen kaarsje mee te nemen voor de romantische nootquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
c'est une restaurant magnifique!
bakje mayo samen uitlikken, zulks een romantiquequote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gelieve wel je eigen kaarsje mee te nemen voor de romantische noot
me love you long time!quote:
Samen lurken aan een cola omnomnomquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bakje mayo samen uitlikken, zulks een romantique
cola light he, denk om de calorieënquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Samen lurken aan een cola omnomnom
Bij je honderd miljoen miljard calorieën bigmacquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
cola light he, denk om de calorieën
Mijn favoriete personage.quote:
Nee jongeuh; na zo'n romantisch diner ga je soberso batsen. Weg calorieën d'uh!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
cola light he, denk om de calorieën
mine tooquote:
gewoon de hele avond die gast pijpen terwijl hij voetbal kijktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee jongeuh; na zo'n romantisch diner ga je soberso batsen. Weg calorieën d'uh!
En een kleine friet uiteraard
IEDEREEN GAAT DOOD, EINDE!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sssst die moet ik ook nog kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
wie?quote:
I loves him even more nowquote:
Oh ja, zie nu pas dat zij je UI is hehehehe.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn UI en Sleeping Beauty inderdaad.
The Tudors, waar ze Koningin Mary I speelt in de jongere jaren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, zie nu pas dat zij je UI is hehehehe.
welke film/serie is dat?
Die haalt je lekker open met die nagels! Dan maakt het niet meer uit dat je aan de rooie klatsj bent!quote:
Aha, nooit gezien, maar humor!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
The Tudors, waar ze Koningin Mary I speelt in de jongere jaren.
en anders haalt hij even zijn zwaardje naar je uit of bijt hij je met je rotte tanden moehahahahahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Die haalt je lekker open met die nagels! Dan maakt het niet meer uit dat je aan de rooie klatsj bent!
velen sex met hete mannen?quote:
Bohhhhquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en anders haalt hij even zijn zwaardje naar je uit of bijt hij je met je rotte tanden moehahahahahaha
wat nog meer dan?quote:
Nice!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gevechten, aan de kant geschoven vrouwen, middeleeuwse ziektes
ik heb 'm even in een apart tabblaadje gezet om van de week te bekijkenquote:
Goed zo!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb 'm even in een apart tabblaadje gezet om van de week te bekijken
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
OH MY GOD, kapitein haak zit er ook in!!!!!
Ik heb net 2 rijstcrackers op met light zuivelspread, ik voel me zo verzadigd en gezond ditdat allez.quote:
Hoezo zaad?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, dat was een zaad-dag.
Ik ben wel met m'n moeder tot de conclusie gekomen dat we vermoeden dat m'n vader en broer ook autistisch zijn.
screwed up family
Het blijft grappig om te bedenken dat die gast ook in trainspotting zit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
OH MY GAAAAWWWWDDDDD
[ afbeelding ]
GIRLLLLL, OH NO YOU DIDN'T!!!!!!
[ afbeelding ]
Schijt-nachtdienst achter de rug en vervolgens brief van de belastingdienst dat er iets mis is gegaan met de huursubsidie en of ik even 1000 euro wil terugbetalen over 2011quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoezo zaad?
En yay, autistenfamily
Aiiii dat is wel sehr kak jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Schijt-nachtdienst achter de rug en vervolgens brief van de belastingdienst dat er iets mis is gegaan met de huursubsidie en of ik even 1000 euro wil terugbetalen over 2011![]()
O en heel 2012 heb ik ook teveel gekregen, dus ik ik krijg nog zo'n feestje volgend jaar![]()
En nu klopt m'n hele financiële planning niet meer, dus ben ik m'n overzicht kwijt en raak ik compleet van de leg![]()
Dus dat wordt voorlopig een zeer matigen no-buy
Meis doe eens rustig! Gewoon even rationeel nadenken. Je weet zelf wel dat je het red, en nu is er even paniek want het klopt in jouw hoofd niet. Maar je hebt nu even een tegenvaller met de belasting enzo, maar dat hoef je toch niet in 1x te betalen? Gaat meestal in delen ook, of ze houden het in met uitbetalingen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
En nu ben ik vacatures aan het kijken omdat ik blijkbaar toch niet genoeg uren maak om het van te redden. Nou ja, eigenlijk wel, maar ik raak nu in paniek omdat ik het niet red de laatste maand en ik niet begrijp waar het mis gaat. En dan valt er iets weg en dan is er nog meer paniek en dan ga ik vacatures zoeken, want oplossingen zoeken snel.
Maar ik wil helemaal niet weg bij m'n baan.
Dus paniek paniek en nu baal ik van alles, inclusief mezelf omdat ik het niet overzie...
Doe niks anders de hele avondquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Meis doe eens rustig! Gewoon even rationeel nadenken. Je weet zelf wel dat je het red, en nu is er even paniek want het klopt in jouw hoofd niet. Maar je hebt nu even een tegenvaller met de belasting enzo, maar dat hoef je toch niet in 1x te betalen? Gaat meestal in delen ook, of ze houden het in met uitbetalingen.
Rustig! Ga roken!
Dat heb ik altijd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik iets vergeten ben in te pakken
Ik ga er natuurlijk pas met een ander naar kijken als ik het opgelost hebquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd.
Schaar, calm down.Ik snap helemaal dat je nu stresst, maar probeer het even los te laten, maak een goede nacht en ga morgen samen met (nog) iemand die er verstand van heeft naar kijken. Duidelijk overzicht maken van wat binnenkomt, wat weg gaat en of er een negatief of posief getal overblijft. En dan samen kijken of je eruit gaat komen. Echt hoor, ik snap de stress, ik ken de stress. Maar uiteindelijk is rationeel denken het enige wat je verder helpt. En op de een of andere manier komt het wel goed, heus.
En wat Dico zei, ga eens roken ofzo.
Kan ik best begrijpen ja, als ik een tegenvaller heb dan ben ik ook gelijk down en meh en fuuuquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe niks anders de hele avond
Hier word ik dus gewoon heel autistisch van, dit soort tegenvallers.
Ik heb een leuke spaarrekening, dus ik kan het wel betalen. Maar dat geld staat er niet voor dit soort uitgaven, dus dat moet zo snel mogelijk weer aangevuld worden. Maar ik heb niet genoeg per maand om te sparen. En daar lijkt ook zo weinig groei in te zitten.
En dan trek ik alles erbij waarvan ik vind dat ik faal en dan ga ik mezelf lekker de put in zitten denken.
Morgen is het vast weer zonneschijn en holladijee, maar ik baal nu zo ontzettend.
Moet zo maar gewoon gaan slapen, ben ook gaar van de slaapdienst. En eigenlijk is het maar goed dat ik morgen weer de volgende slaapdienst in ga (24 uur dit keer), waardoor ik rationeel kan bedenken dat ik zo m'n nest in moet, anders zou ik dus de hele nacht blijven zoeken naar oplossingen
Maakt niet erg, lekker naar bed jij met den poetelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja, dat was hem weer, ik ga slapen.
Jezus wat een matigen topicbijdrage![]()
Trusten lovely's
jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga er natuurlijk pas met een ander naar kijken als ik het opgelost heb.
En ik doe niet anders![]()
Roken![]()
Altijd zo'n heerlijke ironische activiteit als je met geldgezeik zit![]()
Gatver Skjoe,wat heb jij een schijtkatten! Elke dag stront op de matquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kattenstront op de mat
Kattenstront aan je vingers
Het is maar goed dat mijn maag nog leeg was
En holy crap, is die kat aan de diarree of iets? Of is het echt puur eigenwijsheid? Is het al een ouder beestje? Ik dacht even 'misschien kan ze het niet meer goed ophouden oid' maar dat ze het dan wel telkens tot aan de deurmat redt spreekt dat wel een beetje tegen jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kattenstront op de mat
eigenwijs... Alleen die dure designkatten doen het ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En holy crap, is die kat aan de diarree of iets? Of is het echt puur eigenwijsheid? Is het al een ouder beestje? Ik dacht even 'misschien kan ze het niet meer goed ophouden oid' maar dat ze het dan wel telkens tot aan de deurmat redt spreekt dat wel een beetje tegen ja
Oh gadverquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kattenstront op de mat
quote:
Ooww, is dat het? Ik ben zķ blij dat die van mij in elk geval nooit naast de bak poepen en plassen, echt té ranzig.. Ze kotsten altijd wel bizar veel, maar nu doen ze dan buiten, da's wel fijn.. Heb je dit gedrag al eens door google gehaald? Misschien dat er nog ergens tips te vinden zijn waar je wat mee kunt ofzo? Hier krijg je toch ook het lazarus van..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eigenwijs... Alleen die dure designkatten doen het ook
Zu kunnen idd, of misschien grotere kattenbakken? Op aanraden van de gedragsdeskindige (yeps, I know, shoot mequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan zelf wel wat bedenken, ga beginnen met een extra kattenbak, en andere korrels denk ik...
Haha, mijn ouders hadden een eigen vereniging. Die bestaat nog steeds, volgende maand al 12 jaar. En nog steeds iets van 40-50 leden. Maar wel mensen van meestal 40-60 jaar oud, vandaar dat ik er niet meer heen ga. En het is ook niet helemaal mijn muziekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooww, is dat het? Ik ben zķ blij dat die van mij in elk geval nooit naast de bak poepen en plassen, echt té ranzig.. Ze kotsten altijd wel bizar veel, maar nu doen ze dan buiten, da's wel fijn.. Heb je dit gedrag al eens door google gehaald? Misschien dat er nog ergens tips te vinden zijn waar je wat mee kunt ofzo? Hier krijg je toch ook het lazarus van..
Miss, écht??hoe vroeger is dat?
Wij hebben zo'n mega ding, kunnen ze met z'n tweeën tegelijk op als ze willen. Ze hebben daar dus ieder hun eigen 'hoekje' zeg maar, werkt primaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan zelf wel wat bedenken, ga beginnen met een extra kattenbak, en andere korrels denk ik...
Ah, ja, dan is de instap wat lager zeg maarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha, mijn ouders hadden een eigen vereniging. Die bestaat nog steeds, volgende maand al 12 jaar. En nog steeds iets van 40-50 leden. Maar wel mensen van meestal 40-60 jaar oud, vandaar dat ik er niet meer heen ga. En het is ook niet helemaal mijn muziek
Ik ben meer van de foute '90s crap
Officieel is het aantal kattenbakken dat je in huis moet hebben gelijk aan het aantal katten + 1. Dan zouden wij er dus 3 nodig hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn kattenbak is al de grootste die je kan krijgen
nee, uiteraard niet, ik heet skjoequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Officieel is het aantal kattenbakken dat je in huis moet hebben gelijk aan het aantal latten + 1. Dan zouden wij er dus 3 nodig hebben
Maar schep je wel elke dag uit? Bij ons gaan ze heel erg zeuren als we het een dag vergeten. Bij mijn zwager werd er eens in de week of zo uitgeschept maar die beesten scheten vervolgens overal. Terecht, vond ik overigens. Ik heb die bak gezien, daar zou ik ook niet op gaan zitten als kat zijnde
quote:Het kaartje kost dit jaar ¤1 duurder,
Dan zou ik daar beginnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, uiteraard niet, ik heet skjoe
ze doen het ook als de bak net verschoond is, dus dat is niet de hele oplossing helaasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan zou ik daar beginnen
Ja maar ik zeg dat ik daar mijn 1 jarig huwelijksverjaardag wil vierenquote:
Al eens geprobeerd de bak te verplaatsen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze doen het ook als de bak net verschoond is, dus dat is niet de hele oplossing helaas
Ik weet niet of katten ook zo denken; maar is dat dan niet een beetje gewenning?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze doen het ook als de bak net verschoond is, dus dat is niet de hele oplossing helaas
Beestenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet niet of katten ook zo denken; maar is dat dan niet een beetje gewenning?Omdat ze het dus daar vaak doen dat het hun niet meer boeit of de kattenbak vies of schoon is?
Bij samson hebben we het patroon moeten doorbreken; want hij ging telkens op 1 plaatst - op ons vloerkleed- plassen![]()
Pas toen we het vloerkleed verwijderd hadden; is ie er mee gestopt
Erg fijn trouwens... Een vloerkleed vaan 850 euro die nu in de garage ligt
Ik durf hem niet meer terug te leggen omdat ik bang ben dat ie nog steeds zoiets heeft van; OMG VLOERKLEED BE MINE PISS ALL OVER THE PLACEquote:
DAAR IS M'N INDOOR WC!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik durf hem niet meer terug te leggen omdat ik bang ben dat ie nog steeds zoiets heeft van; OMG VLOERKLEED BE MIND PISS ALL OVER THE PLACE![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |