abonnement Unibet Coolblue
pi_118428498
Beste fokkers,

Voor mijn minor ondernemen moet ik een marktonderzoek doen, met een bij behorend enquête. Het zou mij enorm helpen als jullie mijn vragenlijst even zouden invullen, het kost hooguit 5 minuten.

De link naar de digitale vragenlijst is: http://www.thesistools.com/web/?id=300204

De enquête gaat voornamelijk over beschermhoezen, maar als je geen beschermhoesgebruikt helpt het toch enorm als je meedoet.

Als ik een soortgelijke dienst terug kan bewijzen, laat het dan even weten.

Ik (Dennis) volg de studie bedrijfskundige informatica aan de Hogeschool Rotterdam. Sinds dit jaar is de opleiding van naam veranderd naar business IT & management. Ik doe een 3 jarige opleiding en zit in het laatste jaar. Na deze minor ga ik een half jaar afstuderen.

Heel erg bedankt! :)

[ Bericht 10% gewijzigd door motorbloempje op 26-10-2012 17:52:31 ]
pi_118428722
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:14 schreef Da_BomB_C4 het volgende:
Als ik een soortgelijke dienst terug kan bewijzen, laat het dan even weten.

Heel erg bedankt! :)
Wil je voor mij dan eens beter spellen?
pi_118428783
Ingevuld.. Vrij recht toe recht aan, maar "Beste vrienden, klasgenoten en familie."??
Ik ben geen van allen..
pi_118428786
Ingevuld.

Wat een saai kutonderwerp trouwens om onderzoek naar te doen.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:21:06 #5
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_118428833
Ingevuld, succes *O*

.
btw wat voor studie volg je eigenlijk en waar?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_118429112
Hartelijk dank voor het invullen. Excuses voor de typefout :P

Ik volg de studie bedrijfskundige informatica aan de Hogeschool Rotterdam. Sinds dit jaar is de opleiding van naam veranderd naar business IT & management. Ik doe een 3 jarige opleiding en zit in het laatste jaar. Na deze minor ga ik een half jaar afstuderen.

Ik zal het "beste familie en vrienden" gedeelte inderdaad even aanpassen. Bedankt dat je me hier op wees ;)
pi_118429528
Ook ingevuld. :)
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_118429604
quote:
Beste vrienden, klasgenoten en familie.
verkeerde enquete?
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:55:40 #9
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118430488
Ingevuld
All she wants and needs is just a little taste..
pi_118455329
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:20 schreef mafkees10 het volgende:
Ingevuld.. Vrij recht toe recht aan, maar "Beste vrienden, klasgenoten en familie."??
Ik ben geen van allen..
Ik heb het aangepast, maar het blijkt nu na nader onderzoek, dat als ik hem aanpas dat de gegevens dan in een nieuw document komen en ik heb liever alle gegevens centraal. Dus voor nu zijn we even vrienden. Ik vind het in ieder geval erg 'vriend'elijk, dat jullie bereid zijn een student te helpen. Dit helpt mij echt enorm! Ik ben jullie erg dankbaar voor jullie hulp!

Verder heb ik nog steeds meer ingevulde vragenlijsten nodig, dus mocht er nog iemand 5 minuten willen helpen, zou dat erg fijn zijn. Alvast bedankt!
pi_118456389
Ik gooi hem even naar General Chat. Je doelgroep bestaat hopelijk niet alleen uit studenten en scholieren; ook iets om op te letten als je een enquête op een groot forum als FOK! zet --> Kijk waar je doelgroep post.
Ja doei.
pi_118461085
de eerste vraag bestaat eigenlijk uit 2 vragen: "Heeft u een mobiele telefoon, of koopt u er 1 binnen nu en 4 weken?" Ik heb 'Ja' gezegd maar weet je dan waarop ik 'ja' heb geantwoord?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_118462622
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:28 schreef Apotheose het volgende:
de eerste vraag bestaat eigenlijk uit 2 vragen: "Heeft u een mobiele telefoon, of koopt u er 1 binnen nu en 4 weken?" Ik heb 'Ja' gezegd maar weet je dan waarop ik 'ja' heb geantwoord?
Hoi Apotheose,

Allereerst hartelijk dank voor je hulp! Het maakt op zich niet uit of je er 1 hebt of er binnenkort 1 hebt. Het product is zou toch pas over enkele weken in productie genomen worden. Die 4 weken heb ik genomen om te zien of de respondent wel een telefoon heeft. Anders is de kans dat hij een telefoonhoesje koopt ook klein natuurlijk. (tenzij het een cadeau is, maar dat reken ik even niet mee).

Verder is de kans klein dat mensen geen mobiele telefoon hebben hoor. Uit cijfers van het CBR blijkt dat er 127 mobiele telefoonaansluitingen zijn, per 100 Nederlanders (2011). Meer aansluitingen dan Nederlanders dus! Kleine kanttekening hierbij is wel dat veel mensen dubbele telefoons hebben en sommige zijn echter niet meer in gebruik. Dat vond ik 1 van de opvallendste bevindingen bij het algemeen onderzoek.

Keep up the good work :)
pi_118462665
Tevens: telefoonhoesjes, srsly, wie gebruikt dat nog? :@
Ja doei.
pi_118462711
Ja ik weet dat vrijwel iedereen een mobiel heeft. Maar toch viel 't me op... :)

Succes!
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: telefoonhoesjes, srsly, wie gebruikt dat nog? :@
ik :P Nu met die grote smartphones wel. Vroeger nooit.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_118463601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: telefoonhoesjes, srsly, wie gebruikt dat nog? :@
Ik heb even tussen de antwoorden zitten tellen en tot nu toe gebruikt 65% van de respondenten een beschermhoesje. Ik denk dat dit komt, omdat de telefoons steeds duurder en gevoeliger worden, zoals Apotheose al aangaf. Dan willen mensen het toestel eerder beschermen is mijn aanname.
pi_118463642
Ik denk vooral dat je score zo hoog is omdat je in je titel vermeldt dat het om telefoonhoesjes gaat en dat vooral mensen mét zo'n hoesje geneigd zijn hier op te klikken en mee te doen ;)
Ja doei.
pi_118464095
Daar heb je wel een sterk punt. Misschien ligt het daadwerkelijk aantal dan wel onder de 65%, maar als ik zo om me heen kijk zie ik best veel mensen in de metro en op school die er 1 gebruiken.

Ik zal in ieder geval in de beginpost toevoegen dat mensen zonder beschermhoes ook vooral moeten reageren, om het weer iets objectiever te maken.

Bedankt voor de feedback :)
pi_118464151
Waarom het nite algemeen houden en voor 'mobiele telefoongebruikers' gaan. Dan trek je mensen die (veel) met hun mobiel bezig zijn en kun je vervolgens uit die poel gaan vissen :)
Ja doei.
pi_118464741
Je bedoelt de titel neem ik aan? Maar die kan ik nu niet meer aanpassen toch?
pi_118464762
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:58 schreef Da_BomB_C4 het volgende:
Je bedoelt de titel neem ik aan? Maar die kan ik nu niet meer aanpassen toch?
Tadaa ;)
Ja doei.
pi_118466626
Anders maak ik wel even een nieuwe topic ervan met jouw toestemming.
pi_118466735
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:48 schreef Da_BomB_C4 het volgende:
Anders maak ik wel even een nieuwe topic ervan met jouw toestemming.
Waarom? De titel van het topic is toch al aangepast? Wat moet er nog meer aangepast worden dan?
Ja doei.
pi_118466822
Ah bedankt, dat had ik niet gezien, maar dat kan jij dus wel aanpassen, thx! En nu weer hopen op reacties :)
pi_118468025
ingevuld :D
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')