PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Nou poehoeeee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:49 schreef tochweerhenk het volgende:
ik heb vandaag al 10 van 7500 opengemaakt en beste was Johnson
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan stop je toch lekker. Onee kan niet. Wnt je bent verslaafd.
3?? of 2??quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:49 schreef Rijst het volgende:
Klaar met updaten. Nu Uncharted uitspelen
Of 1quote:
Mag dat bij jullie?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou, nooit meer Fifaen tijdens tentamens dus want dit was niets
Ja was wel bijna te laat klaar gr grquote:
quote:
Ik zou er maar niet aan beginnenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:53 schreef MartijnTor het volgende:
Non-rares zijn niet te pricefixen he?
Jawel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:53 schreef MartijnTor het volgende:
Ja nog ongeveer 5 centimeter.quote:
Goud sowieso niet. Silver heel misschien, maar niet echt aan te raden. Sowieso pricefixen..ga gewoon lekker traden johquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:53 schreef MartijnTor het volgende:
hihi ik heb er minder:Pquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo verslaafd dat dit mn eerste matches waren in 2 weken...
Alles gaat dalen vanaf nu denk ik..zit nu wel rond de top allemaal.quote:
Lastig zeg, Tevez/Torres is ook wel nice.. Maarja aan de andere kant Aguero lijkt me echt tering fijn spelen.. 160k is wel veel, maarja IF Welbeck kan ik dan ook verkopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles gaat dalen vanaf nu denk ik..zit nu wel rond de top allemaal.
Juve Zieglerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goud sowieso niet. Silver heel misschien, maar niet echt aan te raden. Sowieso pricefixen..ga gewoon lekker traden joh
als Barry Banana? Wasnt me dude...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:56 schreef pascal08 het volgende:
Op een of andere manier is er iets fout gegaan net. Wie heeft er net Barry Bannan toegevoegd?
Ik vond het wel terecht, maar je verloor inderdaad niet zo hard als de vorige keer. 4,5 ster teams zijn kut. Kan je amper combineren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:57 schreef Thorb het volgende:
Nou Mathijs ik vond dit niet helemaal terecht, maar ik verloor niet zo hard als de vorige keer
Nu even eten
Verkopen en over een maand of 2 kan je hem terugkopen voor minder dan de helftquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:58 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga zometeen trainen en erover nadenken wat ik ermee ga doen, hij gaat vast niet ineens 40k zakken qua prijs...
En Aguero/Torres is wel geil denk ik
Tijdens het trainen aan andere dingen denkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:58 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga zometeen trainen en erover nadenken wat ik ermee ga doen, hij gaat vast niet ineens 40k zakken qua prijs...
En Aguero/Torres is wel geil denk ik
Traden is een breed begrip, doel je op koopjes jagen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goud sowieso niet. Silver heel misschien, maar niet echt aan te raden. Sowieso pricefixen..ga gewoon lekker traden joh
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:00 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Traden is een breed begrip, doel je op koopjes jagen?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkopen en over een maand of 2 kan je hem terugkopen voor minder dan de helft
Dat is ook weer zo, heb Tevez en IF Welbeck ook nog, hmmm twijfels.. Kijk straks wel evenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:59 schreef Fuszy het volgende:
Aguero verkopen. Prima spits, maar met 160k kan je meer leuke dingen doen.
Later terugkopen voor 100k ofzo
Bedankt voor de tip, ik zag mertesacker voor 350k BIN, erop gezet voor 1k BIN, goed bezig hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Duur kopen en voor minder geld verkopen natuurlijk!
Even 349k verliezen in een paar minuten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:02 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik zag mertesacker voor 350k BIN, erop gezet voor 1k BIN, goed bezig he
Dan maakt de koper ook nog een verlies, want Mertesackertje is geen 1k waardquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even 349k verliezen in een paar minuten.
Er is iemand aan het trollen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:04 schreef pascal08 het volgende:
Attentie, attentie, wie voegt er op dit moment spelers toe? Graag even DM'en.
[ afbeelding ]
Mwah, kost meer tijd om ze erin te zetten dan ze eruit te halen gok ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is iemand aan het trollen?
Ja, klopt. Ik denk dat iemand het gewicht in lbs heeft ingevoerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mwah, kost meer tijd om ze erin te zetten dan ze eruit te halen gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |