SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiipartie - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
Oceanview - -opbokken-
Ro-ald
Ro-ald Lapo van GayGay gekaapt.
Ga.aguyim![]()
Ro-ald![]()
Appelcake Angel-Joy
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:43 schreef Dimens het volgende:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbz555Y3Sj1qblktko2_r2_500.png
snorlaxquote:
zit mobiel, had ik niet kunnen kapenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar waarom heb je de topictitel niet veranderd?
Ik zit ook mobiel pikkenwasser.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zit mobiel, had ik niet kunnen kapen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
http://www.quibblo.com/quiz/2bVVDr/What-Pokemon-are-YOU
Nou en ik welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er bestaan geen electric - grass types.
hey jijquote:
1e keer wat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat doen ze na de 1e keer woohoo.
blissyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg geen foto erbij.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekozen DEZE keer.
Mischien wil een mod het wel veranderen.maar ik verwacht er niet veel van...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben dan ook diep teleurgesteld in PtR.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
Gengar
You are a Gengar. You enjoy making people miserable, and you find fun doing bad things. You seem to get in trouble a lot for being a troublemaker.
wtf
Ik ben bang voor modjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mischien wil een mod het wel veranderen.maar ik verwacht er niet veel van...
quote:
Smoesjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]ik zag je niet
![]()
HypoooooooooooooooooooooooooooooO+
sorryquote:
Nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sorrykan ik het nog goedmaken lieverd?
Lieverdt moet met dt jwz.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sorrykan ik het nog goedmaken lieverd?
quote:
ik.heb geen foto's ontvangen vanochtend, dit krijg je ervanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben dan ook diep teleurgesteld in PtR.
kus ik mijzelf wel, of mijn kussen, als gewoonlijkquote:
klopt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
Hmm watchlist op imdb is denk ik wat je nog wil zien.. custom list van 'deze heb ik gezien' is beter maar kun je niet vanaf de filmindex erin gooienwat een bagger.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kus ik mijzelf wel, of mijn kussen, als gewoonlijk
Wat dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ro-ald
Ik ben niet bang voor smeg
Kutttttttquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik.heb geen foto's ontvangen vanochtend, dit krijg je ervan
Ik wilde hier een smegma piemel postenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ro-ald
Ik ben niet bang voor smeg
mijn waifu verlaat mij tenminste nietquote:
beloofdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kuttttttt
Ik ga nu afwassen en dan foto maken en sturen oke?
Micropenis posten is maar 2 dagen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wilde hier een smegma piemel postenmaar dan heb ik zeker een ban van 2 weken.
Maar die deed ik in DMquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Micropenis posten is maar 2 dagen.
Klopt, toen zag je toch ook aan mijn dm dat mijn 3 tepels daar opreageerde, zo geil was hetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar die deed ik in DMen die vond jij sexy.
ik zou het vanochtend al krijgenquote:
3 stijve tepels, eng en geil tegelijkertijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, toen zag je toch ook aan mijn dm dat mijn 3 tepels daar opreageerde, zo geil was het
Zo ben ik, eng en geil.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3 stijve tepels, eng en geil tegelijkertijd
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
Even een lange warme douche nemen hoor..nu ik weer denk aan die triple nipple
LH is een baasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, hij is niet eng, LH valt ook mee.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien, muwhaha
Die foto die ik je had gestuurd via dm is wel goedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb PtR ook gewoon een rot foto gestuurd, half in het donker, is niet erg Ro-ald, zo zijn FOK!kers.
Dom van je.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:35 schreef Snowbells het volgende:
Waarom heb ik vroeger mijn haar in laagjes laten knippen
Ik had vroeger een ponyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:35 schreef Snowbells het volgende:
Waarom heb ik vroeger mijn haar in laagjes laten knippen
Maar ik heb krullenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ookik heb echt 10 lagen in mijn haar en het blijft niet stijl dus heb altijd slag
Paardenchickie'squote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik 7 jaar lang privé-paarden voor een bedrijf.
Verschrikkelijke mensenquote:
Dat is wel minder dan inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Verschrikkelijke mensen
"Mijn paard kostte 15.000 euro. En die van jou?" Als openingszin.
Vandaar gestoptgeen moment spijt van gehad.
Dit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paardenwijven moet je niet willen gast
Die meiden bij mij op school zaten en paardenopleiding dedenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paardenwijven moet je niet willen gast
Ik heb ook krullen hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik heb krullendat ziet er gewoon idioot uit dan
maar slag is
Ja.. dat kan. Maar jij komt altijd op de 2e plek. Als ze moeten kiezen gaan ze voor dat paard. 6x per week er heen, kost klauwen met geld, ze praten er de heeeele dag over..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die meiden bij mij op school zaten en paardenopleiding deden
Hahaha ja dat is waarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. dat kan. Maar jij komt altijd op de 2e plek. Als ze moeten kiezen gaan ze voor dat paard. 6x per week er heen, kost klauwen met geld, ze praten er de heeeele dag over..
Ekte ekte krullenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarom haten op laagjes dan?
Jij hebt meer golfjes-slag-krullen, toch?
Dan moet je denk ik wel heuuul gevoelig daarvoor zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:42 schreef Ro-ald het volgende:
Krijgen vrouwen een orgasme tijdens paardrijden?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ekte ekte krullenals we ooit eens meeten zal ik het wel laten krullen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik wel heuuul gevoelig daarvoor zijn
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Omdat mijn stiefpa nieuwe auto had, mocht ik een tijdschrift naar keuze, of wel, girlz of hitkrant
Ik heb voor hitkrant gekozen, en vandaag kreeg ik er een:
[ afbeelding ]_____!
Ik heb de mijne al thuis.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:45 schreef AppelCake het volgende:
De winter komt eraan, dus bereid je voor op veel vuilniszakken.
Ik zit nu in klas 3KBquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben je gezakt naar kader?
Kindje toch...
dan maar irl zienquote:
Wa hedde gij tegen kader jonge?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kindje toch...
Misschien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:47 schreef Ro-ald het volgende:
A-J krijg ik morgen ook een foto van jou(w)? dan?
Als je op kader zit kan je net zo goed thuis blijven.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wa hedde gij tegen kader jonge?
Deed jij havo trouwens?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als je op kader zit kan je net zo goed thuis blijven.
Jaja, ik heb het nog in mijn dm, dus ik kan je chanteren nu.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:48 schreef AppelCake het volgende:
Iedereen kent mijn pics al.Vooral Angel-Joy
!
Problemen met kader?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kindje toch...
Post het in dit topicquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja, ik heb het nog in mijn dm, dus ik kan je chanteren nu.
Post die maar als je durft.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja, ik heb het nog in mijn dm, dus ik kan je chanteren nu.
Niet met heel kader, alleen met 3KB...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Problemen met kader?volgens mij vergeet je hoe belangrijk MBOérs zijn?
Oh dm eens?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag anders wel de foto die ik daarnet naar dingetje had gestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach soquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet met heel kader, alleen met 3KB...
En naar mij?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag anders wel de foto die ik daarnet naar dingetje had gestuurd.
Koopavondquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Dusmaar even aankleden, zo shoppen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dm eens?
Smegma penisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dm eens?
Nee joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke kont is ook niet ergquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:52 schreef Snowbells het volgende:
Ik zou alleen op paardrijden gaan voor een platte buik.
Hoelahoepen helpt daarbij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:52 schreef Snowbells het volgende:
Moet je gaan kickboksen, true story bro.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:52 schreef Snowbells het volgende:
En de dikkere kont.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:52 schreef Snowbells het volgende:
Is dat jouw geheim? Want jij hebt een mooie buik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je gaan kickboksen, true story bro.
doen we danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
beter plan
Maar ik ben nog steeds diep teleurgesteld in jeje negeerde me.
Meid die ik ken heeft een hele slanke taille en platte buik en een suuuuper dikke kont, en die zit ook op een paard 24/7quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dikke kont is ook niet erg
Maar krijg je dat echt? Klinkt een beetje als broscience. Al zal je vast je buik/core veel aanspannen.
Ja maar dat wil niet zeggen dat dat door het paardrijden komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meid die ik ken heeft een hele slanke taille en platte buik en een suuuuper dikke kont, en die zit ook op een paard 24/7
Echt waar?...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
I like big butts and i cannot lie, you other brothers can't deny, when a girl..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mijn geheimquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat jouw geheim? Want jij hebt een mooie buik.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Echt waar?...Echt willen wij weten waarop jij zoekt... je komt telkens met de ergste foto's aan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zul je echt geen platte buik van krijgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is mijn geheim
Vroeger deed ik 100 sit ups voor het slapen gaan, dat werkt ook prima.
Nicki minajs butt deze keer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt willen wij weten waarop jij zoekt... je komt telkens met de ergste foto's aan..
Bij mij werkt het, vraag maar aan Ro-ald.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Daar zul je echt geen platte buik van krijgen.
Omdat zij de meest onsmakelijke kont heeft van dit hele universum.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
En waarom zou je dat willen zien?
Mensen die dat niet doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:58 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die Limburg Limboland noemen.
Dat niet doen, sowieso enige positieve gedachtes hebben over Limburgquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:58 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die Limburg Limboland noemen.
Roald pics via dm.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bij mij werkt het, vraag maar aan Ro-ald.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bij mij werkt het, vraag maar aan Ro-ald.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat niet doen, sowieso enige positieve gedachtes hebben over Limburg
Gelukkig praten ze daar hier niet met zo'n vastgeplakte ''n''quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat niet doen, sowieso enige positieve gedachtes hebben over Limburg
Wel met zo een zachte g en nog wel wat nare dingen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gelukkig praten ze daar niet met zo'n vastgeplakte ''n''
eetn werkn
Duitsland.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:00 schreef Ro-ald het volgende:
Limburg hoort bij Belgie of Duitsland.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel met zo een zachte g en nog wel wat nare dingen.
Topic link aub!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Staat gewoon open op fok, dus waarom niet joh
Duitslandquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:00 schreef Ro-ald het volgende:
Limburg hoort bij Belgie of Duitsland.
Ik heb die ik weet niet hoe vaak toen geluisterd met carnavalquote:
Carnavalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb die ik weet niet hoe vaak toen geluisterd met carnaval![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:02 schreef FL_Freak het volgende:
Dadelijk lekker aardappels, vlees en groente eten. Lievelings eten![]()
Flevoland,daar vieren ze geen carnaval.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In welke provincie woon jij dan?
Als carnaval weer is dan gaan we?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook wel, lijkt me wel lachen.
KOM HATEN DAN!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik een keer in Brabant vieren.
Never nooit dat ik nog eens naar Limburg ga.
Gezellig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als carnaval weer is dan gaan we?
Hahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yeah buddy.
Niet naar mijn buik staren dan hea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |