SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiipartie - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
Oceanview - -opbokken-
Ro-ald
Ro-ald Lapo van GayGay gekaapt.
Ga.aguyim![]()
Ro-ald![]()
Appelcake Angel-Joy![]()
Vaak zat heb ik hem ook wel gewoon.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Flips je faalt wel vaak met je lapo
Het topic eindigt bij 301 héquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vaak zat heb ik hem ook wel gewoon.
quote:
Doe beter normaal voordat ik je ook blockquote:
Daarom gaat het ook altijd misquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh echt? Dat was mij nou nooit opgevallen.
Beter blok je hem, normaal doen kan hij toch niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe beter normaal voordat ik je ook block
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe beter normaal voordat ik je ook block
Maar dat gaat niet via mobquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter blok je hem, normaal doen kan hij toch niet.
Wat is er met je gebeurt nadat ik wegging?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet via mob
Slechtste seks ooit zei ze tegen mij, ze twijfelde of je niet met een knakworstje in der aan het duwen was maar het was echt je pieliminiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat is er met je gebeurt nadat ik wegging?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:19 schreef Amoeba het volgende:
Kanker nou eens op verlepte kutuser met je hondenaids. Ik wil echt zo graag boven je graf gaan hangen en dan een dikke dampende drol op je lijk draaien.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:19 schreef Amoeba het volgende:
Kanker nou eens op verlepte kutuser met je hondenaids. Ik wil echt zo graag boven je graf gaan hangen en dan een dikke dampende drol op je lijk draaien.
quote:
Net een tumor; het kwaadaardige verspreidt zich.quote:
Beachquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Net een tumor; het kwaadaardige verspreidt zich.
Dit lijkt toch helemaal nergens opquote:
Ik vind het ook niet echt goed klinken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit lijkt toch helemaal nergens op
Kan mij niet schelen. Hij verpest elke keer de sfeer met zijn grafhoofd van hem.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent gemeen, hij is pas 14
Appel is gemeen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent gemeen, hij is pas 14
Af en toe is een bitch fight best leukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan mij niet schelen. Hij verpest elke keer de sfeer met zijn grafhoofd van hem.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Af en toe is een bitch fight best leuk
Bob Marleyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
laten we gewoon bob marley luisteren met ze alle
Stomme homo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben ik lief als ik die foto dm!?
Was niet zo'n goede en was te grootquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom heb jij je foto weggehaald uit US?
Oké, ik doe het nu nog maar maximaal 1 keer per topic.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gast ik heb geen problemen met je maar stop dan aub die jersey shore pics?
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oké, ik doe het nu nog maar maximaal 1 keer per topic.
Dat is nog 1 keer per topic teveel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oké, ik doe het nu nog maar maximaal 1 keer per topic.
Oh okequote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was niet zo'n goede en was te groot
Dit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is nog 1 keer per topic teveel.
Hypo lekker dingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is nog 1 keer per topic teveel.
Jij bent het liefje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben het lekkertje hier ja
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent het liefje.
Trollie liefje.
WAT DOE JIJ MET EEN KERST UI. WAAROM ZIEN WE OVERAL AL KERST.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben het lekkertje hier ja
heb al veranderd :squote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT DOE JIJ MET EEN KERST UI. WAAROM ZIEN WE OVERAL AL KERST.
Nu moet ik tot morgen wachten..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Morgen want dan heb ik me geschoren
Wauw.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT DOE JIJ MET EEN KERST UI. WAAROM ZIEN WE OVERAL AL KERST.
Maar dan is die foto wel beterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu moet ik tot morgen wachten..
quote:
Vandaag in de ikea, al helemaal kerst afdeling gezien, nu heb ik al de hele middag OH THE WEATHER OUTSIDE IS FRIGHTFUL BUT THE FIRE IS SO DELIGHTFUL AND SINCE WE'VE NO PLACE TO GOO LET IT SNOW LET IT SNOWquote:
Grafnummers altijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Vandaag in de ikea, al helemaal kerst afdeling gezien, nu heb ik al de hele middag OH THE WEATHER OUTSIDE IS FRIGHTFUL BUT THE FIRE IS SO DELIGHTFUL AND SINCE WE'VE NO PLACE TO GOO LET IT SNOW LET IT SNOW
Sinatraquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Vandaag in de ikea, al helemaal kerst afdeling gezien, nu heb ik al de hele middag OH THE WEATHER OUTSIDE IS FRIGHTFUL BUT THE FIRE IS SO DELIGHTFUL AND SINCE WE'VE NO PLACE TO GOO LET IT SNOW LET IT SNOW
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar voor mij word kerst dit jaar extra leukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het is geen discussiehet is gewoon zo
we've gotquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar tot we weer 300 verschillende versies van 'All I want for Christmas' krijgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwah die klassieke zijn wel![]()
[..]
Dat is sowieso altijd een![]()
waard ja
all i want for christmas is FIFA 13quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wacht maar tot we weer 300 verschillende versies van 'All I want for Christmas' krijgen.
Strippen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat deed je dan ook eigenlijk in de Ikea?
Dankjewel o grote slimme oplettende geoquote:
Of op facebook al die statussen vol met All I want for Christmas is jou, schatje :$:$:$:$:$$:$:$:$:$$:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wacht maar tot we weer 300 verschillende versies van 'All I want for Christmas' krijgen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of op facebook al die statussen vol met All I want for Christmas is jou, schatje :$:$:$:$:$$:$:$:$:$$:
Dat ja, gadverdammequote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:45 schreef Flippiee het volgende:
Of op facebook al die statussen vol met All I want for Christmas is jou, schatje :$:$:$:$:$$:$:$:$:$$:
* Geo4kant streept die af van zijn lijstje van hoe ga ik smooth doen met kerst tegen flipsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Strippen.
[..]
Dankjewel o grote slimme oplettende geo
[..]
Wat is daar zo raar aan? Met Pinksteren heb jij toch ook vrij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
Wtf, mogen moslims thuisblijven omdat ze dan het offerfeest kunnen vieren?
quote:
quote:
Het ging zo snel, dat niemand in staat was om pics te maken.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
* Geo4kant streept die af van zijn lijstje van hoe ga ik smooth doen met kerst tegen flips
Yup en ook tijdens de christelijke feestdagen krijgen ze vrij...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
Wtf, mogen moslims thuisblijven van school zodat ze dan het offerfeest kunnen vieren?
Ja, maar moslims dan ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan? Met Pinksteren heb jij toch ook vrij.
En ik mag geen hanukkah vierenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
Wtf, mogen moslims thuisblijven van school zodat ze dan het offerfeest kunnen vieren?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup en ook tijdens de christelijke feestdagen krijgen ze vrij...
Kerstmis is toch ook niet Islamitisch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze krijgen een extra dag vrij. Drama!
ik ook daar niet van..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben atheist dus eigenlijk mag ik er niet over klagen
Omdat ik verdrietig ben.quote:
Ik ben niet gelovig en ik krijg toch ook vrij met Kerstmis?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kerstmis is toch ook niet Islamitisch?
Waarom verdrietig?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat ik verdrietig ben.
[..]
Ik ben niet gelovig en ik krijg toch ook vrij met Kerstmis?
Verder is het maar 1 dag. Huilie.
Bij pinksteren toch ook?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:53 schreef Hypocriet het volgende:
Ik ben niet gelovig en ik krijg toch ook vrij met Kerstmis?
Verder is het maar 1 dag. Huilie.
Iedereen heeft vrij met Kerstmis kneus, met je grafgezeik. Ik wens je uit het diepst van mijn hart een brandend gevoel tijdens het plassen toe.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kerstmis is toch ook niet Islamitisch?
Pis bloed, dat wens ik hem toe.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Iedereen heeft vrij met Kerstmis kneus, met je grafgezeik. Ik wens je uit het diepst van mijn hart een brandend gevoel tijdens het plassen toe.
Oh ik dacht dat het over koffie ging, niet dat ik daar verstand van hebquote:
Oneerlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja Moslims hebben dan 1 extra dag vrij met offerfeest vergeleken met de rest. Toch?
Wie wilt er nou niet 2 weken vakantie?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
wat als je kertmis niet viert en toch naar school wil? maar de school is dicht
Max 1 week man.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wie wilt er nou niet 2 weken vakantie?
Nerdjes zonder levenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Cafe lattequote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over koffie ging, niet dat ik daar verstand van heb
Maar heb je geen foto's van beide kleuren?
daar gaat het niet om. als ik informatie wil en leren op school en naar de kont kijken van die neiuwe lerares dan kan dat niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan ga ik voor Cafe Latte.. brunnette/zwartquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cafe latte
[ afbeelding ]
Karamel
[ afbeelding ]
Offfff
Goudblond
[ afbeelding ]
Sorry voor kleine plaatjes even kieken of ik grotere kan vinden.
Cafe Lattequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cafe latte
[ afbeelding ]
Karamel
[ afbeelding ]
Offfff
Goudblond
[ afbeelding ]
Sorry voor kleine plaatjes even kieken of ik grotere kan vinden.
Cafe lattequote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over koffie ging, niet dat ik daar verstand van heb
Maar heb je geen foto's van beide kleuren?
Cafe latte denkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cafe latte
[ afbeelding ]
Caramel
[ afbeelding ]
GayGay.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:04 schreef Snowbells het volgende:
Wie zeikt er hier nou weer over 2 weken vakantie?![]()
Is het ser Wiskunde?
Dan toch Karamel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cafe latte
[ afbeelding ]
Caramel
[ afbeelding ]
Nee, ik vind ze een beetje jammer.quote:
huh maar hier ziet het er anders uitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cafe latte
[ afbeelding ]
Caramel
[ afbeelding ]
Zeik niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
maar moslims krijgen vrij en tijdens kerst iedereen, maar als ik vrij wil vanwege geloof/cultuur dan mag dat niet
en als ik op school wil zitten tijdens kerst mag dat niet
Jij hebt bevrijdingsdag.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
maar moslims krijgen vrij en tijdens kerst iedereen, maar als ik vrij wil vanwege geloof/cultuur dan mag dat niet
quote:
Ja grotere plaatjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
huh maar hier zit het er anders uit
Caramel.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
Jullie zitten toch allemaal op privescholen????quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
Warme ondertoon, maar ik wil een stuk lichter gaan. Ik zit iedere keer rond chocolade kleur en ben er stiekem beetje klaar mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Flips schatje, weet je of een warme of koude ondertoon je beter staat? Zo nee zou ik dat eerst uitzoeken
Ik zou wel besneden willen zijn...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Gaygay, zeik niet. Op de dag dat jij besneden werd had je ook een vrije dag.
Waarom?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zou wel besneden willen zijn...[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar dan in je hart.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zou wel besneden willen zijn...[ afbeelding ]
toen ging ik nog niet naar schoolquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die onze interessante gesprekken niet begrijpen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut. Ik poke met iemand al een jaar of 2.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mensen die onze interessante gesprekken niet begrijpen.
Kun je dan films kijken op imdb?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
Binnenkort eens een lijst maken van films die ik heb gezien op imdb..
Waarom niet van de films die je hebt gezien?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ja dat wil ook gaan doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
Kommatje had er wel bij gekomen inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je dan films kijken op imdb?
Volgende week toetsweek en ik wil niet lerenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:24 schreef AppelCake het volgende:
Morgen een Frans proefwerk en ik wil niet leren.
Toetsweekquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Volgende week toetsweek en ik wil niet leren
Bestaat dat dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Als ik een pokemon was, was ik een elektrisch en gras type.
niet psychic willen zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Ik een ijs en elektriciteit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Dittoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
Maar als ik een pokemon zou zijn da was ik Ditto.Want dan kon ik alles zijn wat ik wou.
Jij bent elektrisch en gras en ik water en steen. Naast dat we niet eens matchen, heb ik ook nog eens een zwak voor jou.quote:
elektrisch vs steen is zwak maar vs water heel sterk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent elektrisch en gras en ik water en steen. Naast dat we niet eens matchen, heb ik ook nog eens een zwak voor jou.
Elektrisch is super effective tegen water.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent elektrisch en gras en ik water en steen. Naast dat we niet eens matchen, heb ik ook nog eens een zwak voor jou.
Juli stomme mongolquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kijk naar januari dat ben jij gewoon :s
En gras tegen steen ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elektrisch is super effective tegen water.
elektrisch tegen steen nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:40 schreef Snowbells het volgende:
Gras tegen steen is ook supereffective !!!!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elektrisch is super effective tegen water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |