Wow, hij lijkt er echt onwijs op, voordat ik het las dacht ik gewoonn dat hij het was en dacht ik wtf is dit voor foto.quote:
Het begint een beetje traag, maar het mooie van Breaking Bad is dat juist de menselijke ontwikkeling centraal staat. Karakters zijn zelden plat zoals in de meeste series met hoog tempo wel het geval is. Om het verhaal zich goed te laten ontwikkelen is het noodzakelijk dat je 'doelloze', trage scènes hebt. Scènes die ik overigens wel goed vind omdat het acteerwerk erg goed is in BB.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:52 schreef Young_David het volgende:
Ik kom niet echt door die eerste seizoenen heen. Het is allemaal zo traag ... en zo nep
quote:
Ik had moeten quoten, ik had het over ST: Deep Space 9quote:Op zondag 25 november 2012 02:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het begint een beetje traag, maar het mooie van Breaking Bad is dat juist de menselijke ontwikkeling centraal staat. Karakters zijn zelden plat zoals in de meeste series met hoog tempo wel het geval is. Om het verhaal zich goed te laten ontwikkelen is het noodzakelijk dat je 'doelloze', trage scènes hebt. Scènes die ik overigens wel goed vind omdat het acteerwerk erg goed is in BB.
Wat je met 'nep' bedoelt snapt ik niet eerlijk gezegd. Wat is er nep? Naar mijn mening wordt het absurde van een leraar die zich in de drugswereld begeeft juist vrij goed uitgebeeld.
Savage and co-host Jamie Hyneman will test the accuracy of a scene from Season 1 of "Breaking Bad," when Jesse (Paul) uses hydrofluoric acid to dispose of a body. The acid eats through the tub, which then falls through the floor. Fellow Mythbusters Kari Byron, Grant Imahara and Tori Bellecci will test a different Season 1 scene -- and no, it's not the process by which Walter White (Bryan Cranston) cooks meth.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:37 schreef Dos37 het volgende:
Zoiets zal het ook wel worden, kan me niet voorstellen dat ze Meth gaan koken
Mail hun dan dat je wilt dat zij die scene ook gaan doen...?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:24 schreef Dos37 het volgende:
Oh okee, ook wel leuk. Had het met die magneten ook wel graag willen zien of dat echt kan.
twitter:aaronpaul_8 twitterde op dinsdag 27-11-2012 om 04:31:37I just finished reading the first episode of the final season of Breaking Bad and words can not express what I just experienced. Holy shit. reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 december 2012 06:45 schreef Lemsterr het volgende:
twitter:aaronpaul_8 twitterde op dinsdag 27-11-2012 om 04:31:37I just finished reading the first episode of the final season of Breaking Bad and words can not express what I just experienced. Holy shit. reageer retweet
Dat zullen ze vast wel doen als Dos37 dat wil.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mail hun dan dat je wilt dat zij die scene ook gaan doen...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |