Ah je werd behandeld als een nummertje. Gaan we dit weekend bij die toko fuifen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef Murdera het volgende:
Muis besteld, op internet stond: voor 22:30 besteld, volgende dag in huis, daarom daar besteld.
Natuurlijk hebben ze hem pas een dag later geleverd, dus ik een boze email gestuurd waarom ze niet leveren volgens dat waar ze mee adverteren krijg ik zon zwakzinnig mailtje terug dat niets zegt over hoe en waarom.Kansloze zwakzinnigen.
Nog niet eens als een nummertje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah je werd behandeld als een nummertje. Gaan we dit weekend bij die toko fuifen?
Valse beloftes om alsnog wat extra harde pegels van argeloze bezoekers afhandig te kunnen makenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet eens als een nummertje.
Ze halen niet waarmee ze adverteren en zetten een zwakzinnige josti achter een toetsenbord. Wat voor teringzooi is het daar.
Ik ben benieuwd wat ze reageren op mijn nieuwe vraag.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Valse beloftes om alsnog wat extra harde pegels van argeloze bezoekers afhandig te kunnen maken.
Recensies? De nieuwe bedreiging van tegenwoordig. Pas op hoor anders schrijf ik een negatieve recensie!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze reageren op mijn nieuwe vraag.
Anders ga ik wel even een paar recensies uitschrijven.
Maar ik ben ziek. Overigens zijn een paar recensies op de juiste plekken behoorlijk schadelijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Recensies? De nieuwe bedreiging van tegenwoordig. Pas op hoor anders schrijf ik een negatieve recensie!
Vroeger gingen ze langs met honkbalknuppels
Het is inderdaad zo dat wanneer men op tijd besteld en het product op voorraad is er binnen 24 uur geleverd kan worden. Natuurlijk kan er sprake zijn van een incident waardoor een dag later bezorgd wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
Staat er bij die advertentie geen disclaimer? Meestal is dat wel het geval.
Het staat gewoon op de websitequote:Als u op werkdagen voor 22:30 uur besteld, wordt uw bestelling in principe de volgende dag bezorgd, mits alle producten op voorraad zijn.
Dat incident is dus wanneer de producten niet op voorraad zijn. Dat kan gebeuren. Wellicht was het dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat wanneer men op tijd besteld en het product op voorraad is er binnen 24 uur geleverd kan worden. Natuurlijk kan er sprake zijn van een incident waardoor een dag later bezorgd wordt.
Zeiden ze in de mail.
Dat is een beetje: Ja baas, ik ga voor jou die klus maken, als je het geld alvast stort.
En dan achteraf: Nouja, natuurlijk kan het een keer gebeuren dat ik het verneuk.
Nee, daar heb ik juist op gelet, daarom heb ik deze ipv de R.A.T.9quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat incident is dus wanneer de producten niet op voorraad zijn. Dat kan gebeuren. Wellicht was het dat?
Het mailtje is wel achterlijk trouwens.
Nee, er staat gewoon een link op de site over hoe het werkt. Maar als het product op voorraad was, dan zijn ze in gebreke. Tenzij onvoorziene omstandigheden, brand in de voorraadkast of zoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Producten waren op voorraad.
Dat "in principe" is dan de disclaimer?
Ja, zo recht in het hart kan ie behoorlijk schadelijk zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik ben ziek. Overigens zijn een paar recensies op de juiste plekken behoorlijk schadelijk.
Exact.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, er staat gewoon een link op de site over hoe het werkt. Maar als het product op voorraad was, dan zijn ze in gebreke. Tenzij onvoorziene omstandigheden, brand in de voorraadkast of zo.
You need to get laid, dude.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:06 schreef muhahaha het volgende:
Je zegt dixons maar het was zeker bij de Pabo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |