PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Kijk je wel bij spelersrollen/player roles?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil best wat doen, maar zie niet zo snel hoe je aan al die spelersgegevens komt. Via jouw uitleg zie ik alleen de TOTW spelers?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
En alweer de controller neergelegd. Vanaf nu ga ik nieuw beleid doorvoeren. Alles wat iets Duits in de teamnaam heeft, een Duits shirt heeft, een Duits logo heeft, of ook maar een beetje Duits ruikt, wordt genadeloos weggeklikt. Wat een schande voor de mensheid is dat volk ook.
Dit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, ik heb vaak de grootste irritaties tegen die figuren.
Niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
En alweer de controller neergelegd. Vanaf nu ga ik nieuw beleid doorvoeren. Alles wat iets Duits in de teamnaam heeft, een Duits shirt heeft, een Duits logo heeft, of ook maar een beetje Duits ruikt, wordt genadeloos weggeklikt. Wat een schande voor de mensheid is dat volk ook.
Engelsen zijn zo uit pure domheid, ze weten niet beter. Duitsers zijn bewust slecht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Engelsen zijn veel erger dan Duitsers.
Wss wel jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:47 schreef DutchSL het volgende:
En zij zullen wellicht hetzelfde over mij denken![]()
Welk level is de laatste boost? En welk level was je al toen je begon met Fifa 13quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:51 schreef Toefjes het volgende:
Nog 1 online pro defense boost en ik heb ze allemaal aangeschaft
Meer gamen minder fappenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:57 schreef Thorb het volgende:
Deze fifa van level 66 naar 68 gegaan, schiet nog niet erg op
Heb eigenlijk niet gekeken wat er in de hogere regionen te verkrijgen is eigenlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welk level is de laatste boost? En welk level was je al toen je begon met Fifa 13
Ik van 20 naar 25 ofzo, maar dat zal wel iets sneller gaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:57 schreef Thorb het volgende:
Deze fifa van level 66 naar 68 gegaan, schiet nog niet erg op
Ik van 0 naar 19, maar speel niet zo heel veel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik van 20 naar 25 ofzo, maar dat zal wel iets sneller gaan
Dat deed je vorig jaar toch ook al? Of was dat iemand andersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |