Gaat om het iq idd. N vindt r gewoon een beetje simpel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef miss_sly het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mentale_retardatie
Als ik dat lees, denk ik van wel. Helemaal in orde is ze niet, lijkt me.
Vroeger was die keurige DSMIII gradatie gewoonquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef miss_sly het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mentale_retardatie
Als ik dat lees, denk ik van wel. Helemaal in orde is ze niet, lijkt me.
Zwakbegaafd een woord waar hij mee kan leven?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:36 schreef -Spring het volgende:
[..]
Gaat om het iq idd. N vindt r gewoon een beetje simpel.
Achterlijk, zeg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vroeger was die keurige DSMIII gradatie gewoon
Debiel
Imbiciel
Idioot.
wel vroeger-vroeger hè.quote:
vroeger vroeger? Welnee joh, 12-13 jaar geleden gebruikten wij dat nog gewoon. Nu moet je het opeens over plusjes en minnetjes hebben en als de gedragdsdeskundige om de hoek komt heb je -- en ++ óók nog eens. En bijv. -4 enz enz. Tis net de lotto.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel vroeger-vroeger hè.
ik vond t wel grappigweet je ineens waar die termen vandaan komen.
oh, in mijn stagetijd in de psychiatrie mocht dat niet meer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef moussy het volgende:
[..]
vroeger vroeger? Welnee joh, 12-13 jaar geleden gebruikten wij dat nog gewoon. Nu moet je het opeens over plusjes en minnetjes hebben en als de gedragdsdeskundige om de hoek komt heb je -- en ++ óók nog eens. En bijv. -4 enz enz. Tis net de lotto.
En dan de plussen en minnen tegen elkaar wegstrepen, op nul uitkomen en geen recht hebben op ondersteuning?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef moussy het volgende:
[..]
vroeger vroeger? Welnee joh, 12-13 jaar geleden gebruikten wij dat nog gewoon. Nu moet je het opeens over plusjes en minnetjes hebben en als de gedragdsdeskundige om de hoek komt heb je -- en ++ óók nog eens. En bijv. -4 enz enz. Tis net de lotto.
Voor functioneel beheerder zie ik salarisindicaties voorbij komen van 3K tot 5.5K dus dat valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:50 schreef livelink het volgende:
Geen fijn begin van de dag, Swets. Was het een functie als functioneel beheerder? Als functioneel beheerder verdien je niet zo heel erg veel, weet ik helaas uit eigen ervaring. Wij hebben vorig jaar na een jaar zoeken eindelijk een halfslachtige dubbelfunctie projectleider/functioneel beheerder ingevuld binnen onze afdeling. Ik weet dat salaris ook voor veel kandidaten het struikelblok was.
Dat is helaas het huidige sentiment. Ik denk dat ik het in hun positie trouwens ook zou doen. Wetende dat ik me intern meer problemen op m'n nek haal, maar ja... voor 10 tot 15K per jaar minder neem je dat voor lief.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:48 schreef Luigi het volgende:
Ik zie het hier ook gebeuren... waarom zou je iemand van 40 aannemen terwijl iemand van 25 het voor de helft doet.
Nou dat klopt. Op langere termijn denk ik niet dat het verstandig is wat werkgevers nu doen. Een heel stuk potentieel en werkervaring wordt buiten spel gezet. En ik denk dat veel bedrijven daar nog serieuze problemen mee gaan ondervinden de komende jaren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:00 schreef livelink het volgende:
Het jammere is dat die jonge jongens dan ook weer snel weg zijn als ze elders toch meer kunnen verdienen. En ik neem het ze niet kwalijk.
Ja dat is echt ruk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:07 schreef Armageddon het volgende:
En dan heb je ook nog de CloudSourcing zoals op mijn werk. Alles in de cloud zetten en dan 200 man eruit trappen.
Bij de klantenservice waar ik werkte was het mode om al het vaste personeel eruit te trappen en te vervangen door uitzendkrachten. Maar ja, het zal die roesten bij welk bedrijf ze de telefoon opnemen als er maar betaald wordt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou dat klopt. Op langere termijn denk ik niet dat het verstandig is wat werkgevers nu doen. Een heel stuk potentieel en werkervaring wordt buiten spel gezet. En ik denk dat veel bedrijven daar nog serieuze problemen mee gaan ondervinden de komende jaren.
Maar goed... daar heb IK geen reet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |