Nou..ik zou er geen stijve van kunnen krijgen eerlijkheidshalve want ik vind haar niet byzonder,laat staan echt aantrekkelijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou d`r doen. Geile arrogante slet, zo ziet ze eruit
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]![]()
![]()
Gogosweden deed zeker mee aan dit project.
Niet iedere vrouw heeft dat.. Heb ik mij horen vertellen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:40 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, precies.
Je kunt tegenwoordig ook nog operatief een maagdenvlies laten herstellen, dus je kunt het kunstje zelfs meerdere keren herhalen als ze het nog gaan checken ook...
Je kunt ook gewoon zeggen dat je een geile hoer bent en seks hebben voor (veel) geld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:38 schreef Ziba het volgende:
Maar. Ik kan ook zeggen dat ik maagd ben en zo mijn maagdelijkheid verkopen aan vieze mannetjes voor veel geld.
Jaja maar maagden doen het dus beter.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat je een geile hoer bent en seks hebben voor (veel) geld.
Kansloos ook. Uitzonderlijk mooie meid, hoor, poeh.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Wel een mannen ding ja om te betalen voor seks.
Nouja, ik ben wel jaloers, 780.000 is niet niks.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja maar maagden doen het dus beter.
[..]
Kansloos ook. Uitzonderlijk mooie meid, hoor, poeh.![]()
[ afbeelding ]
Is ook zo, maar stel ze zouden daar een punt van maken, dan is dat dus zelfs te omzeilen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw heeft dat.. Heb ik mij horen vertellen.
Misschien moet jij het ook eens doen. Zullen vast wel paar van die homo-kereltjes zijn die redelijk wat willen betalen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, ik ben wel jaloers, 780.000 is niet niks.
Ach care, gekke moslim operaties mogen van mij verboden wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:48 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Is ook zo, maar stel ze zouden daar een punt van maken, dan is dat dus zelfs te omzeilen.
Ik ben niet zo van de homo'squote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien moet jij het ook eens doen. Zullen vast wel paar van die homo-kereltjes zijn die redelijk wat willen betalen.
Nou en. Zij is vast ook niet zo van de man die haar binnenkort gaat penetreren, enzo. Geld. Ik denk dat ik dan depressief word.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de homo's
Waarom doe je het zelf niet?
Mwah, ik heb daar een te grote afkeer voor, helaas.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en. Zij is vast ook niet zo van de man die haar binnenkort gaat penetreren, enzo. Geld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |