ow, is het al donderdag?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:40 schreef dolfina-chica het volgende:
uhh ik heb cola citroen!
gewoon omdat het donderdag is
hihi.. ja!!!!quote:
ojaaaa halloweenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica heeft zin in zaterdag!!!
* dolfina-chica gaat kindjes bang maken
halloweenfeest voor kids...
cool!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:45 schreef espri het volgende:
[..]
ojaaaa halloween
ben een paak keer geweest rond die tijd in six flags, dat is echt gaaf zo in het donker dan, ik hou er van hahha
Ik ook. Ze maken er altijd een hele happening van idd. Gasten met motor-kettingzagen die achter de bezoekers aanrennen. Je schrikt je het leplazerus voordat je doorhebt dat er (uiteraard) geen ketting meer op zitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:45 schreef espri het volgende:
[..]
ojaaaa halloween
ben een paak keer geweest rond die tijd in six flags, dat is echt gaaf zo in het donker dan, ik hou er van hahha
ow nooit opgevallen dat er geen ketting op zat, ik gilde de longen uit mn lijf en had mn ogen dichtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ook. Ze maken er altijd een hele happening van idd. Gasten met motor-kettingzagen die achter de bezoekers aanrennen. Je schrikt je het leplazerus voordat je doorhebt dat er (uiteraard) geen ketting meer op zit
Anders zou zoiets natuurlijk levensgevaarlijk zijn, maar het duurt ff voordat je dat besef hebt als er zo'n pipo op je af komt stormen met een masker opquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:15 schreef espri het volgende:
[..]
ow nooit opgevallen dat er geen ketting op zat, ik gilde de longen uit mn lijf en had mn ogen dicht![]()
maar het is inderdaad heel erg leuk daar
ja want dan ben je de ene griezel voorbij, heb je de volgende met bebloed hemd voor je neus staan met een bijl hahahhaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Anders zou zoiets natuurlijk levensgevaarlijk zijn, maar het duurt ff voordat je dat besef hebt als er zo'n pipo op je af komt stormen met een masker op
oeeeeeeh mag ik mee mag ik mee mag ik mee...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica heeft zin in zaterdag!!!
* dolfina-chica gaat kindjes bang maken
halloweenfeest voor kids...
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef espri het volgende:
ik duikel mn bedje in, fijne avond allemaal en slaap lekker
nu heb ik iedereen weggejaagdquote:
Oeps...had niet in de gaten dat ik in de weg stond....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:52 schreef espri het volgende:
[..]
hey mij.... pak een stoel en kom er gezellig bij als vamp tenminste de deur niet meer blokkeert
quote:
proest!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:35 schreef kingtoppie het volgende:
FHF staat voor?
OH wacht, ik help heul geen fokkers, ik zit hier verkeerd sorry.
Das helemaal shit. Ik weet met dit euvel dat geduld gewoon een prachtig schone zaak is :pquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:31 schreef dolfina-chica het volgende:
bij jou ook al....
pfff... laptop viel uit, duurde half uur voor ik hem weer normaal had..
heb geen ei nodigquote:
ja, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Das helemaal shit. Ik weet met dit euvel dat geduld gewoon een prachtig schone zaak is :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |