oeeeeeeh mag ik mee mag ik mee mag ik mee...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica heeft zin in zaterdag!!!
* dolfina-chica gaat kindjes bang maken
halloweenfeest voor kids...
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef espri het volgende:
ik duikel mn bedje in, fijne avond allemaal en slaap lekker
nu heb ik iedereen weggejaagdquote:
Oeps...had niet in de gaten dat ik in de weg stond....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:52 schreef espri het volgende:
[..]
hey mij.... pak een stoel en kom er gezellig bij als vamp tenminste de deur niet meer blokkeert
quote:
proest!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:35 schreef kingtoppie het volgende:
FHF staat voor?
OH wacht, ik help heul geen fokkers, ik zit hier verkeerd sorry.
Das helemaal shit. Ik weet met dit euvel dat geduld gewoon een prachtig schone zaak is :pquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:31 schreef dolfina-chica het volgende:
bij jou ook al....
pfff... laptop viel uit, duurde half uur voor ik hem weer normaal had..
heb geen ei nodigquote:
ja, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Das helemaal shit. Ik weet met dit euvel dat geduld gewoon een prachtig schone zaak is :p
nieuwe laptopquote:
die heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb alleen een 2e hands voor je
Hihiquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die heb ik zelf ook
hahahahahahahahaha
oogjes nog vol met slaap soms vampquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef vamperotica het volgende:
Tis mijn dag niet.... Struikel net met mn dienblad vol koffie thee en chocomel overd drempel van de SC.... Ik had nog niet gemerkt dattie zo hoog was
Gelukkig stond ik nog achter je..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef vamperotica het volgende:
Tis mijn dag niet.... Struikel net met mn dienblad vol koffie thee en chocomel overd drempel van de SC.... Ik had nog niet gemerkt dattie zo hoog was
Ik denk het... Ik weet de weg hier nog niet zo goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gelukkig stond ik nog achter je..
Maarre.. zo hoog is de drempel toch niet? Of heb je de artiesteningang genomen?
Nou, je hebt hem gevonden in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik denk het... Ik weet de weg hier nog niet zo goed
Alles is klein in jouw ogen... komt omdat jij zo hoog op je benen staatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
oogjes nog vol met slaap soms vamp
dat kleine drempeltje ....
jahquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:11 schreef dolfina-chica het volgende:
Alles is klein in jouw ogen... komt omdat jij zo hoog op je benen staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |