Vorm van expressie iets uitenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef espri het volgende:
wat trekt jou precies dan in die schilderijen en foto,s Faustino?
Die zie je nog heel veel overalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb dat kleintje gehad.. in je kranteknipsel...
klopt... alleen laatste tijd kom ik weer te weinig op rommelmarkten...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vorm van expressie iets uiten
[..]
Die zie je nog heel veel overal
ik hou van slenteren en van rommelmarktenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt... alleen laatste tijd kom ik weer te weinig op rommelmarkten...
of heb mensen bij me, die sneller lopen en dan heb ik al geen zin meer om goed te kijken
Ik leef in een rommelmarktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt... alleen laatste tijd kom ik weer te weinig op rommelmarkten...
of heb mensen bij me, die sneller lopen en dan heb ik al geen zin meer om goed te kijken
beverwijk ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:57 schreef espri het volgende:
[..]
ik hou van slenteren en van rommelmarktenwij spreken wel een keer een slenterdagje af
goed plan!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:57 schreef espri het volgende:
[..]
ik hou van slenteren en van rommelmarktenwij spreken wel een keer een slenterdagje af
* dolfina-chica begint met sparenquote:
* kwiebuske nog wel een paar centjes missen kan hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:03 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat heeeeeeeeeeeeeeel hard sparen
We hebben hier de vrije markt de hele dag slenteren en je vol eten aan kleffe frieten en kroketten luisterde naar een cowboy bandquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:02 schreef kwiebuske het volgende:
beverwijk ook betaald
maar wel groooooooooooooot
kun je je de hele dag vermaken
lol
ik zou vorig jaar heen.. laatste moment haakte de meid af die mee zou..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:04 schreef espri het volgende:
ik zit rtl4 te kijken, Derrek , die zou ik heel graag in het echt willen ontmoeten die man.
ooohhh wat erg....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zou vorig jaar heen.. laatste moment haakte de meid af die mee zou..
ik vind hem nepquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zou vorig jaar heen.. laatste moment haakte de meid af die mee zou..
beetje jammer... en alleen durfde ik nietquote:
uhhh.. mag je vindenquote:
nee ik zou ook niet alleen gaan, heb dan wel wat steun nodig denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
beetje jammer... en alleen durfde ik niet
zo zat ik ook alquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:08 schreef espri het volgende:
[..]
nee ik zou ook niet alleen gaan, heb dan wel wat steun nodig denk ik![]()
maar er komt vast wel een keer...
ja precies, is wel een stuk fijner dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo zat ik ook al
plus als ik wat wil weten, heb ik ook anderen om me heen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |