quote:
Zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zolang je niet door onbekende krachten van de trap af wordt gesleurd de kelderkast in, zal dat wel meevallen
Ik keek laatst voor het slapen gaan paranormal activity 2, en wat dat onderwerp betreft ben ike cht een bange broekenpoeperquote:
Ik ben halverwege 1 de zaal uitgelopen omdat ik echt echt echt niet tegen die onderwerpen kan. Ga het altijd uit de weg en ik slaap een maand kut.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik keek laatst voor het slapen gaan paranormal activity 2, en wat dat onderwerp betreft ben ike cht een bange broekenpoeper
Alle lichten aan in het hele huis ftw
keer foto's van jou makenquote:
dit is toch het zigeunerjongetje?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je zulke schilderijen in huis hebt hangen zou vroeg of laat je huis weleens in de brand kunnen vliegen zo gaat de legende.
[..]
Zo denk ik er ook over
die heb ik ook gehad!!! en er zijn 12 versies van..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je zulke schilderijen in huis hebt hangen zou vroeg of laat je huis weleens in de brand kunnen vliegen zo gaat de legende.
[..]
Zo denk ik er ook over
Dk en ik hebben laatst een britse serie gekeken die ging over duivelsuitdrijving. Rete spannend.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik keek laatst voor het slapen gaan paranormal activity 2, en wat dat onderwerp betreft ben ike cht een bange broekenpoeper
Alle lichten aan in het hele huis ftw
Ik duef dat niet alleen te kijken, en ik en de Mr. kijken al zoveel samenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dk en ik hebben laatst een britse serie gekeken die ging over duivelsuitdrijving. Rete spannend.
Apparitions (TV mini-series 2008– ) - IMDb
Nah nee verzamel lieverquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
keer foto's van jou maken
en dan ouweder
grijns
Bragolin is het en voorheen had iedereen er wel een in huis hangen tot dat die vloek om de hoek kwam kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:39 schreef espri het volgende:
[..]
dit is toch het zigeunerjongetje?
bijna iedereen had vroeger er wel zo eentje aan de muur hangen
Nee 36 in totaal eigenlijk meer 37quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die heb ik ook gehad!!! en er zijn 12 versies van..
huilende zigeunertjes... en elke markt.. kijk ik altijd... want ik wil ze hebben
Ik durf dat ook echt niet alleen te kijken hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik duef dat niet alleen te kijken, en ik en de Mr. kijken al zoveel samen![]()
nog meer om te sparenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nah nee verzamel liever
[..]
Bragolin is het en voorheen had iedereen er wel een in huis hangen tot dat die vloek om de hoek kwam kijken
[..]
Nee 36 in totaal eigenlijk meer 37
analoog hoorquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
analoog hoor
niet digitaal
is nie eng hoor op de foto.....
alleen IK ben eng
vraag maar aan d-c
lol... nog een klopgeestquote:
ja? dan weet ik niet zeker of ik je wel als privewaaier wil....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
analoog hoor
niet digitaal
alleen IK ben eng
vraag maar aan d-c
meningen over eng is verschillend he..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:45 schreef espri het volgende:
[..]
ja? dan weet ik niet zeker of ik je wel als privewaaier wil....
Ik vind ze wel wat hebben en eentje van de drie is best wel heel mooiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nog meer om te sparen
ik vind ze geweldig, mijn ma heeft alleen mijn jongentje toen weggedaan, maar ik heb hem altijd als mijn vriendje gezien... en niet als vloek...
dus.. ik wil ze eigenlijk wel hebben
Ik ben ook eng dus dat scheelt al veelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
analoog hoor
niet digitaal
alleen IK ben eng
vraag maar aan d-c
die linkse vin ik persoonlijk mooiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik vind ze wel wat hebben en eentje van de drie is best wel heel mooi![]()
[ afbeelding ]
2 van de 3
[..]
Ik ben ook eng dus dat scheelt al veel
Het is mij..quote:
Ik wil je niet opjagen hoor, maarre.. loop eens een beetje door aubquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt eens voorzichtig binnen lopen...
Nou dan heb je een goede smaak, schrikken doe ik toch niet snelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
die linkse vin ik persoonlijk mooi
nah, dan hoeven we in ieder geval niet van elkaar te schrikken
grijns
ik heb dat kleintje gehad.. in je kranteknipsel...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik vind ze wel wat hebben en eentje van de drie is best wel heel mooi![]()
[ afbeelding ]
2 van de 3
[..]
Ik ben ook eng dus dat scheelt al veel
hey mij.... pak een stoel en kom er gezellig bij als vamp tenminste de deur niet meer blokkeertquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Het is mij..
[..]
Ik wil je niet opjagen hoor, maarre.. loop eens een beetje door aub
Ik wil ook naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |