whahahahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:09 schreef espri het volgende:
maar je krijgt wel de hele dag een palmtak in je handen hoor, je moet er wel wat voor doen
ik ook en het beeld bevalt me wel hahahhaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahaha
ik zie het voor me
ik boek gelijk bij.. dat wil ik zien!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef espri het volgende:
[..]
ik ook en het beeld bevalt me wel hahahha
ik maak wel foto,s hoor en we filmen....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik boek gelijk bij.. dat wil ik zien!!!
ik mag er niet bij zijn he...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef espri het volgende:
[..]
ik maak wel foto,s hoor en we filmen....
jij wel hoor, mn vent heeft ook nog een plekje vrij in het hoekje van zijn koffer en anders wordt jij gewoon mijn handbagagequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik mag er niet bij zijn he...
we gaan op vakantiequote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef espri het volgende:
[..]
jij wel hoor, mn vent heeft ook nog een plekje vrij in het hoekje van zijn koffer en anders wordt jij gewoon mijn handbagage
en jij moet waaieren!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
we gaan op vakantie
yihaaaaaaaaaaa
warm wat ik ff begreep![]()
soquote:
je mag blijven oefenen tot je het onder de knie hebt, wij zijn niet zo moeilijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:19 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
so
als ik dat een paar keer niet goed doe
hoeft dat niet meer
grijns
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:19 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
so
als ik dat een paar keer niet goed doe
hoeft dat niet meer
grijns
wahat sij segtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:20 schreef espri het volgende:
[..]
je mag blijven oefenen tot je het onder de knie hebt, wij zijn niet zo moeilijk
wat is de hobby dan? de foto,s?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:20 schreef FAUSTINO het volgende:
Waar de hobby zich langzaam maar zeker over de hele woonkamer uitbreid,
[ afbeelding ]
Als ik het niets zou vinden zou ik ze niet verzamelenquote:
Vetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:20 schreef FAUSTINO het volgende:
Waar de hobby zich langzaam maar zeker over de hele woonkamer uitbreid,
[ afbeelding ]
Onbekenden heb niet echt een familiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Vet
Eigen foto's van in de familie, of onbekenden?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:32 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Onbekenden heb niet echt een familieZo heb ik ook 3 schilderijen van huilende kindjes volgens sommige mensen is mijn huis vervloekt
Zolang je niet door onbekende krachten van de trap af wordt gesleurd de kelderkast in, zal dat wel meevallenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:32 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Onbekenden heb niet echt een familieZo heb ik ook 3 schilderijen van huilende kindjes volgens sommige mensen is mijn huis vervloekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |