Nee ik in ieder geval niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kan ineens geen dm versturen en als ik een pm wil versturen staat er dit: Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem.
Heeft iemand anders dit ook? Ik moet dringend een bericht versturen!
nopequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
@espri, ik heb hem ontvangen. Heb je iets terug van mij?
Raar! En best irritant ook. Vannelle denkt dat het door zijn ban komt, iets met het ip adres ofzo.quote:
ik neem aan dat jij nu bij hem bent dan dat jij nu niet kan dmmen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Raar! En best irritant ook. Vannelle denkt dat het door zijn ban komt, iets met het ip adres ofzo.
Als je een ip-ban zou hebben zou je volgens mij niet eens in kunnen loggen op FOK! tenminste bij andere forums is dat zoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Raar! En best irritant ook. Vannelle denkt dat het door zijn ban komt, iets met het ip adres ofzo.
Nee, hij zit bij mij thuis.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef espri het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij nu bij hem bent dan dat jij nu niet kan dmmen?
wel jammer, enig idee hoe lang het nog kan duren voordat vannelle weer banvrij is?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, hij zit bij mij thuis. En de ban is een half jaar.
Misschien even aan Yvonne vragen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga maar eens kijken in welk subforum ik de vraag kan stellen. Ik heb iets gekocht van een fokker in oud en kreeg nog een dm of ik het had ontvangen.
Niet dus, maar ik kan geen bericht terugsturen.
of diegene in oud in het topic gewoon aan spreken?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga maar eens kijken in welk subforum ik de vraag kan stellen. Ik heb iets gekocht van een fokker in oud en kreeg nog een dm of ik het had ontvangen.
Niet dus, maar ik kan geen bericht terugsturen.
dit was heel voorzichtig hoor, merkte het niet eensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt eens voorzichtig binnen lopen...
Wacht maar even ik kan namelijk wel DM's sturenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Goed idee. YVONNE!!!! Help!!! Enne vanmiddag idd gemaild.
Jup, same here. Maar ik gebruik het eigenlijk nooit, dus mis het ook nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kan ineens geen dm versturen en als ik een pm wil versturen staat er dit: Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem.
Heeft iemand anders dit ook? Ik moet dringend een bericht versturen!
dolfijntjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:45 schreef dolfina-chica het volgende:
JEaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
sc is terug!!!voor alle rooie en blauwe!!!!
voor alle koffiedrinkers!!!!
[ afbeelding ]
dat sc er niet was, mezelf maar nuttig gemaakt
krijgen we wel een mooie nieuwe op?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
NEE WANT DEZE IS NIEUW NIEUW NIEUW!
nog niet af hoor...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:46 schreef espri het volgende:
[..]
dolfijntjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
ziet er supergaaf uit zeg
doe je ook 'renovatie/restauratie' van oudere dreamcatchers ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:45 schreef dolfina-chica het volgende:
JEaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
sc is terug!!!voor alle rooie en blauwe!!!!
voor alle koffiedrinkers!!!!
[ afbeelding ]
dat sc er niet was, mezelf maar nuttig gemaakt
hoe bedoelt u meneer?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
doe je ook 'renovatie/restauratie' van oudere dreamcatchers ?
se sei meneer tegen mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |