* dolfina-chica geeft haar leesbrilquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:08 schreef espri het volgende:
krijg pijn in mn nek en ogen hahahha zit ondertussen dus ook de kaartjes te schrijven die aan het tasje komen te hangen,
klein schrijven en ook nog leesbaar pffff
dat is lief maar 2 brillen op mn neus maakt het er niet beter vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica geeft haar leesbril
* dolfina-chica ziet het voor zich!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
dat is lief maar 2 brillen op mn neus maakt het er niet beter van
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica ziet het voor zich!!!
blij dat ik geen drinken in mijn mond had, anders deed ik kwiebus na
maar ik ben slimmer
ik zorg dat ik mijn mond leeg heb, voor ik opmerkingen lees...quote:
je bedoelt... je hebt de gordijnen open.. en/of het lichtknopje achter het gordijn gevonden?quote:
Prais the Lord...quote:
graag met veel melk erin en gil maar ff hoor, schijnt op te luchtenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Prais the Lord...
Pffff k ga nog eens hard gillen, dus pak ik nu eerst maar een flinke mok koffie.. iemand anders nog nodig?
Zal blij zijn als de herfstvakantie over isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:48 schreef espri het volgende:
[..]
graag met veel melk erin en gil maar ff hoor, schijnt op te luchten
tja vakanties.... sterkte hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:51 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zal blij zijn als de herfstvakantie over is:x
*geeft Espri ook een kop koffie met veel melk en oordopjes...*
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:52 schreef espri het volgende:
[..]
tja vakanties.... sterkte haha
en ik heb ze ingeplugd dus gil maar
huh? wat zeg je? hoor je niet heb oortjes ingedingestquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:56 schreef maffemuts het volgende:
[..]
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
hmm niet echt opgelucht... jammer, toch bedankt
Pas als ik m'n interviewbare Doula gevonden heb en m'n V.I.P-verslag.... echt he, drama... denk dat ik vanavond maar verder moet gaan en het nu moet laten rusten :xquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:58 schreef espri het volgende:
[..]
huh? wat zeg je? hoor je niet heb oortjes ingedingest
en nu even in de oemmmmmmmmmmstand?
helaas, ben geen doula, wel over nagedacht maar er gaan al stemmen op dat wij als kraamverzorgende eerder aanwezig zullen zijn in het gezin dus dan zou het leren voor niks worden, denk ik zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:59 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Pas als ik m'n interviewbare Doula gevonden heb en m'n V.I.P-verslag.... echt he, drama... denk dat ik vanavond maar verder moet gaan en het nu moet laten rusten :x
*hummmmmmmmmmm hummmmmmmmmm hummmmmmmm*
Je gaf zelf het antwoord alquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:02 schreef espri het volgende:
[..]
helaas, ben geen doula, wel over nagedacht maar er gaan al stemmen op dat wij als kraamverzorgende eerder aanwezig zullen zijn in het gezin dus dan zou het leren voor niks worden, denk ik zo.
maar v.i.p.verslag?
en ga inderdaad maar niet nu verder, lukt toch niet als je kids om je heen hebt en gilneigingen hebt
ach natuurlijk hahahaha dom dom dom van me.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Je gaf zelf het antwoord alVervroegd Inzet Partusassistentie en daar werken de meeste organisaties in deze regio al mee, alleen ff meewerken aan een interview homaar... t komt wel goed, maar heb nu gewoon ff de pest in hahaha
Doula eigenschappen kun je wellicht wel gewoon gebruiken, zeker in die VIP-inzetten aangezien je dan eerder aanwezig bent. Maar opleiding zou ik idd niet doen, miss wel een kijkstage ofzo om wat meer inzicht te krijgen in hun 'taken'
en jou intervieuwen dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:12 schreef espri het volgende:
[..]
ach natuurlijk hahahaha dom dom dom van me.
ik word daar niet zo heel snel voor ingezet want zzper dus duurder qua uurtarief en hoor er ook niet zo heel veel over, dat zullen ze vast uitbesteden aan het vaste personeel die ze toch iedere maand moeten betalen en dit er natuurlijk ook wel bij kunnen hebben.
Helaas heb ik erg weinig tot geen collega,s waar ik contact mee heb dus kan je ook niet aan iemand voorstellen hier voor.
heeft ze al gedaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en jou intervieuwen dan?![]()
dolfie waar bemoei je je mee?
ooooow... aha..quote:
Espri was eerder mijn slachtoffer al voor een interviewquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en jou intervieuwen dan?![]()
dolfie waar bemoei je je mee?
ik snap hem..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Espri was eerder mijn slachtoffer al voor een interviewmaar dit gaat specifiek op dat vervroegde inzet stuk... Anders had ik Espri al lang aan haar staartje getrokken
lief mens
Dus zo gek was je voorstel niet D-C, alleen ongeschikt op dit punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |