ikke morgen halloween!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:34 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh! Zo weekend!
Vanavond Halloweenen!!
bijnaquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:42 schreef espri het volgende:
ik ben zooo moeeeeeeeeeeeeee
moet eigenlijk mn huisje doen en boodschappen maar dan moet ik eerst aankledenmaar dat moet toch want moet vanmiddag weg en en en en ben moeeeee of zei ik dat al?
Schapze kwiebeltjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:44 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nee hoor
ik hoor niets....
* kwiebuske ook schapjes doen moet
denk dat ik dat nu maar ga doen![]()
tot straks
voor mij een verrassing wat we eten, eet bij mn zoon vanavond en weekend moet ik nog uitzoeken. maar ik ga nu eerst maar aankleden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:59 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat ook schapjes doen..
*cola voor kwiebus, zodat ie zijn glas weer kan vullen, omdat die over zijn scherm heen ligt
*brood
*beleg
hhmmm wat ga ik vanavond eten?
eten weekend is geregeld..
morgen halloween feest, incl eten, want we zijn de hele middag en avond daar..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:02 schreef espri het volgende:
[..]
voor mij een verrassing wat we eten, eet bij mn zoon vanavond en weekend moet ik nog uitzoeken. maar ik ga nu eerst maar aankleden.
schapze ook dolfijntje
Dat moet toch wel te overtreffen zijn?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik turf graag...
high-score 8 schermen plak.. (verschillende mensen)
fixed...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:44 schreef frederik het volgende:
[..]
Dat moet toch wel te overtreffen zijn?
inloggen op een cam site, webcam aan, andere dingen uitgekke bekken trekken
grijns niet zo, ik baal en mn smilies zijn ook al weg....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:51 schreef kwiebuske het volgende:
ligt eraan wat er niet lukt espri ! ! !
grijns
hmmmquote:
instellingen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:55 schreef espri het volgende:
[..]
grijns niet zo, ik baal en mn smilies zijn ook al weg....
ik mag niets....quote:
inderdaad raarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:06 schreef espri het volgende:
[..]
ja zit op mn laptop en nu zijn ze er weer wel, raar iets.....
vrouwen........quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik mag niets....
en als ik dan wegga, wordt dat ook niet op prijs gesteld
pffffffffff
ik lijk net een echte vrouwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik mag niets....
en als ik dan wegga, wordt dat ook niet op prijs gesteld
pffffffffff
edit:
mompel
vrouwen....
/mompel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |